Pagina 1 van 1

Mrticket

Geplaatst: 14 jul 2011 16:16
door frankp
Via Mrticket kaarten besteld voor een bezoek op een bepaalde datum aan Avonturenpark Hellendoorn. Nadat ik betaald had en ik de boeking had afgesloten kwam ik er meteen achter dat ik mij vergist had in de datum en heb direct (binnen een half uur) contact opgenomen met Mrticket. Commentaar van Mrticket: geboekt = geboekt en daar valt niks aan te veranderen.
Contact opgenomen met Avonturenpark Hellendoorn en van hun mag ik wel op een andere datum (een dag eerder dan geboekt staat) komen, maar dan wel tegen betaling van 5 euro extra per ticket.
Strop van 20 euro voor een klein foutje van mij, terwijl dat mijns inziens simpel op te lossen zou zijn geweest zonder extra kosten.
Waar zijn de bedrijven die nog wel coulant zijn ten opzichte van hun cliƫnten?

Re: Mrticket

Geplaatst: 14 jul 2011 18:50
door MAXIEM
frankp

We leven nu eenmaal in een graaicultuur en op zijn tijd is eenieder daarvan het slachtoffer. Niettemin een prettige dag toegewenst.

Maxiem.

Re: Mrticket

Geplaatst: 15 jul 2011 17:34
door frankp
Na wat heen en weer e-mailen heeft Mrticket toch de tickets gewijzigd. Pffff....volgende keer moet ik beter opletten als ik een dagje uit boek.

Re: Mrticket

Geplaatst: 16 sep 2011 15:34
door bretscher
MrTicket.

Tickets besteld en betaald (actie C1000). Te laat geleverd door computerstoring bij MrTicket. Ze beloofden het geld direct terug te storten. We zijn nu 4 weken verder en nog niets ontvangen. Ze beweren steeds dat het reeds is gestort. Helaas is dit niet zo. Nemen de telefoon niet meer op en reageren niet meer op Emails.
Klacht ook bij C1000 neergelegd. Geen reactie van hun.

eugen :x

Re: Mrticket

Geplaatst: 16 sep 2011 18:40
door frankp
bretscher schreef:MrTicket.

Tickets besteld en betaald (actie C1000). Te laat geleverd door computerstoring bij MrTicket. Ze beloofden het geld direct terug te storten. We zijn nu 4 weken verder en nog niets ontvangen. Ze beweren steeds dat het reeds is gestort. Helaas is dit niet zo. Nemen de telefoon niet meer op en reageren niet meer op Emails.
Klacht ook bij C1000 neergelegd. Geen reactie van hun.

eugen :x
Het helpt echt als je je e-mail honderden keren verstuurd, had ik destijds gemerkt :D

Re: Mrticket

Geplaatst: 14 mei 2012 21:28
door 22margret
Datum: 21 april 2012

Geschreven door: moeder(43)

Review:
Bestel kaartjes, maar krijg ze na de betaling via Ideal niet aan.Heb 2x een email gestuurd, hierop heb ik geen enkele reactie ontvangen. Heb intussen al 4x gebeld. Ze sturen het nogmaals per mail, keer op keer. Maar nog steeds geen kaartjes. Zelfs niet bij een email adres. Bij een gesprek kreeg ik zelfs te horen, dat ik dan pech had dat ik ze niet kreeg. Bij de laatste keer dat ik belde, zette de mevrouw mij in de wacht, 5 min. lang. Want ze kon ineens mijn gegevens niet vinden. Ik heb opgehangen en belde terug, wat denkt je...gesloten. Mooi afgewimpeld dus. Ik heb nog steeds mijn kaartjes niet.\ \ Eindelijk kon ik eens wat gaan doen met mijn kinderen omdat het goedkoop was. Uiteindelijk toch nog duur door de telefoontjes (10cent per minuut) en tot op de dag van vandaag nog steeds geen kaartjes.\ \ Het was mijn 1e bestelling, en dat is natuurlijk ook meteen de laatste. Mij zien ze niet meer. Ik voel me flink ge......

Re: Mrticket

Geplaatst: 14 mei 2012 22:16
door frankp
Mijn zaak is destijds door hun opgelost, omdat ik honderden emails per keer maar ze toestuurde en daar werden ze doodziek van. Dus blijven bestoken die gasten daar met emails en het komt wel goed dan! Ook zou ik het via de klantenservice van de C1000 proberen op te lossen. Succes ermee!

Re: Mrticket

Geplaatst: 15 mei 2012 08:43
door GJvdZ
MAXIEM schreef:frankp

We leven nu eenmaal in een graaicultuur en op zijn tijd is eenieder daarvan het slachtoffer. Niettemin een prettige dag toegewenst.

Maxiem.
Wat heeft dit met graaicultuur te maken? TS maakt een fout en anderen moeten daar maar voor opdraaien?

Re: Mrticket

Geplaatst: 15 mei 2012 10:55
door MAXIEM
GJvdZ

14 juli 2011! :wink:

Maxiem.

Re: Mrticket

Geplaatst: 19 mei 2012 09:09
door josch
frankp schreef:Mijn zaak is destijds door hun opgelost, omdat ik honderden emails per keer maar ze toestuurde en daar werden ze doodziek van. Dus blijven bestoken die gasten daar met emails en het komt wel goed dan! Ook zou ik het via de klantenservice van de C1000 proberen op te lossen. Succes ermee!
Beste Frankp, hoeveel tijd is daarover heen gegaan? Mij is gisteravond precies hetzelfde gebeurd, ik heb binnen 5 kwartier een mail gestuurd, er slecht van geslapen, want zonder de vouchers zouden we zo'n uitje nooit kunnen betalen. En hoeveel mailtjes heb je ongeveer moeten sturen? Honderden is wellicht wat veel van het goede...