Pagina 1 van 1

Mrticket Dagjeuit C1000 Hellendoorn

Geplaatst: 14 jul 2011 19:20
door frankp
Via Mrticket kaarten besteld voor een bezoek op een bepaalde datum aan Avonturenpark Hellendoorn. Nadat ik betaald had en ik de boeking had afgesloten kwam ik er meteen achter dat ik mij vergist had in de datum en heb direct (binnen een half uur) contact opgenomen met Mrticket. Commentaar van Mrticket: geboekt = geboekt en daar valt niks aan te veranderen.
Contact opgenomen met Avonturenpark Hellendoorn en van hun mag ik wel op een andere datum (een dag eerder dan geboekt staat) komen, maar dan wel tegen betaling van 5 euro extra per ticket.
Strop van 20 euro voor een klein foutje van mij, terwijl dat mijns inziens simpel op te lossen zou zijn geweest zonder extra kosten.
Waar zijn de bedrijven die nog wel coulant zijn ten opzichte van hun cliënten?

Re: Mrticket Dagjeuit C1000 Hellendoorn

Geplaatst: 14 jul 2011 19:52
door puma73
dubbelpost

Re: Mrticket Dagjeuit C1000 Hellendoorn

Geplaatst: 14 jul 2011 19:59
door frankp
puma73 schreef:dubbelpost
Ja sorry, de eerste staat in een verkeerde rubriek en kan ik niet meer verwijderen. Of wel?

Re: Mrticket Dagjeuit C1000 Hellendoorn

Geplaatst: 15 jul 2011 12:16
door frankp
Ik keek nog is even op de site van Mrticket en vond de volgende tekst:

Wanneer u de datum van uw kaartje wegens omstandigheden wilt veranderen dient u contact met de klantenservice van MrTicket op te nemen. Bij een geldige reden zal de klantenservice de bar code(s) van uw kaartje(s) omzetten naar een andere datum en kunt u, uw oude kaartje(s) op de nieuwe datum gebruiken. Het is alleen mogelijk om de datum van uw kaartje te veranderen naar een andere beschikbare datum (weergegeven op MrTicket.nl).

Het was dus wel mogelijk en dus is het pure onwil van Mrticket! Wat een ...........onderneming @@#@##@@#

Re: Mrticket Dagjeuit C1000 Hellendoorn

Geplaatst: 15 jul 2011 13:00
door Eva369
frankp schreef:Ik keek nog is even op de site van Mrticket en vond de volgende tekst:

Wanneer u de datum van uw kaartje wegens omstandigheden wilt veranderen dient u contact met de klantenservice van MrTicket op te nemen. Bij een geldige reden zal de klantenservice de bar code(s) van uw kaartje(s) omzetten naar een andere datum en kunt u, uw oude kaartje(s) op de nieuwe datum gebruiken. Het is alleen mogelijk om de datum van uw kaartje te veranderen naar een andere beschikbare datum (weergegeven op MrTicket.nl).

Het was dus wel mogelijk en dus is het pure onwil van Mrticket! Wat een ...........onderneming @@#@##@@#
zoals ik ook op het kassa forum heb gezegd, denk ik dat een fout van de klant geen goede reden voor hun is. Eerder zullen ze u tegemoet komen bij een overmachtsituatie waar mensen niet zelf voor kiezen. Zoals een sterfgeval in de familie of een ziekenhuisopnamen.

Re: Mrticket Dagjeuit C1000 Hellendoorn

Geplaatst: 15 jul 2011 17:32
door frankp
Na wat heen en weer e-mailen heeft Mrticket toch de tickets gewijzigd. Pffff....volgende keer moet ik beter opletten als ik een dagje uit boek.

Re: Mrticket Dagjeuit C1000 Hellendoorn

Geplaatst: 16 jul 2011 16:39
door VioletPrue
frankp schreef:Na wat heen en weer e-mailen heeft Mrticket toch de tickets gewijzigd. Pffff....volgende keer moet ik beter opletten als ik een dagje uit boek.
En dat is het hele eiereten, u maakt een fout en wenst kosteloos een oplossing, terwijl op de site duidelijk de redenen staan voor annuleren.
'Oeps, mijn fout' is daar niet één van.
Een weeralarm van het KNMI kan ik me herinneren zo uit mijn hoofd (als geldige reden), maar de rest kan ik mij even niet voor de geest halen.
In plaats van dat u hier plaatst 'Fijn, bedankt voor het oplossen van mijn eigen fout', eist u een service die helemaal niet geboden hoeft te worden.
U heeft dikke mazzel gehad, en een bedankje zie ik hier niet.
Jammer.

Re: Mrticket Dagjeuit C1000 Hellendoorn

Geplaatst: 16 jul 2011 18:42
door frankp
VioletPrue schreef:
frankp schreef:Na wat heen en weer e-mailen heeft Mrticket toch de tickets gewijzigd. Pffff....volgende keer moet ik beter opletten als ik een dagje uit boek.
En dat is het hele eiereten, u maakt een fout en wenst kosteloos een oplossing, terwijl op de site duidelijk de redenen staan voor annuleren.
'Oeps, mijn fout' is daar niet één van.
Een weeralarm van het KNMI kan ik me herinneren zo uit mijn hoofd (als geldige reden), maar de rest kan ik mij even niet voor de geest halen.
In plaats van dat u hier plaatst 'Fijn, bedankt voor het oplossen van mijn eigen fout', eist u een service die helemaal niet geboden hoeft te worden.
U heeft dikke mazzel gehad, en een bedankje zie ik hier niet.
Jammer.
Ik heb zeker mazzel gehad dat Mrticket, na veel aandringen, het probleem kosteloos heeft opgelost en daar heb ik ze uiteraard hartelijk voor bedankt. Er zijn dus toch nog bedrijven die een kleine vergissing kosteloos oplossen en daar is Avonturenpark Hellendoorn er dus geen van!

Re: Mrticket Dagjeuit C1000 Hellendoorn

Geplaatst: 16 jul 2011 20:24
door VioletPrue
Hellendoorn heeft ook niets met u te maken.
Mr. Ticket koopt kaartjes in bij Hellendoorn en u koopt bij Mr. Ticket.
U koopt dus niets van Hellendoorn en zij hoeven u dus ook niet te helpen.
Zelfs Mr. Ticket had u niet hoeven te helpen!
Als u bij de MediaMarkt een friteuse koopt en hij gaat stuk, gaat u toch ook niet naar Scheer & Foppen om hem te laten maken?

Re: Mrticket Dagjeuit C1000 Hellendoorn

Geplaatst: 17 jul 2011 00:16
door frankp
VioletPrue schreef:Hellendoorn heeft ook niets met u te maken.
Mr. Ticket koopt kaartjes in bij Hellendoorn en u koopt bij Mr. Ticket.
U koopt dus niets van Hellendoorn en zij hoeven u dus ook niet te helpen.
Zelfs Mr. Ticket had u niet hoeven te helpen!
Als u bij de MediaMarkt een friteuse koopt en hij gaat stuk, gaat u toch ook niet naar Scheer & Foppen om hem te laten maken?
Toch wel aardig dan dat Hellendoorn ook wilde helpen.....tegen betaling van 20 euro!

Re: Mrticket Dagjeuit C1000 Hellendoorn

Geplaatst: 17 jul 2011 11:48
door VioletPrue
Inderdaad, dat is aardig.
Zij hadden namelijk helemaal niets hoeven doen.
En als Mr. Ticket ook niets had gedaan, had u mooi gezeten.
Dus als je het zo bekijkt, is het inderdaad aardig van Hellendoorn!

Re: Mrticket Dagjeuit C1000 Hellendoorn

Geplaatst: 17 jul 2011 12:40
door frankp
VioletPrue schreef:Inderdaad, dat is aardig.
Zij hadden namelijk helemaal niets hoeven doen.
En als Mr. Ticket ook niets had gedaan, had u mooi gezeten.
Dus als je het zo bekijkt, is het inderdaad aardig van Hellendoorn!
Zo zie je maar dat er nog aardige bedrijven zijn die, terwijl ze het niet hoeven te doen, (na veel aandringen en tegen betaling) je willen helpen.

EINDE DISCUSSIE !

Re: Mrticket Dagjeuit C1000 Hellendoorn

Geplaatst: 06 jul 2012 13:20
door genvandongen
Ik heb een mail gestuurd naar Mr Ticket en naar Apenheul.
Mijn tekst luidde:
Beste Mr. Ticket,
Is het mogelijk om eerder hier naar toe te mogen in de week tussen 28 aug. en 2 sept.
Ik heb een gigantische blunder begaan omdat ik in het verleden een hersenbeschadiging heb opgelopen. Op 3 september moeten wij namelijk de tent schoonmaken. Laatste dag op camping TWEE BRUGGEN.
Als wij dan alle spullen in de auto hebben en deze parkeren bij de Apenheul, lopen wij het risico dat de auto leeggeroofd word. Op de derde moeten wij keihard werken.
U kunt op deze link lezen wat ik heb en waarom er bepaalde dingen mij ontschieten.
http://www.jacquelinevandongen.com/_inh ... jzelf.html
Heus geloof me, ik kan mijzelf wel door de kop schieten.
Ik verzoek jullie CLEMENTIE te hebben en s.v.p. toe te staan deze dag te verplaatsen.

Van Apenheul het volgende antwoord gekregen;
Wat leuk dat u de Apenheul wilt komen bezoeken!

Wij maken voor u een uitzondering. De kaarten die u heeft gekocht mag u gebruiken in de periode die u in de mail heeft aangegeven, tussen 28 augustus en 2 september. U mag met deze kaarten dan naar de kaartcontrole gaan.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Wij hopen u te verwelkomen in Apenheul!


Van Mr Ticket ondanks mijn calamiteitenverzekering (je betaald voor NOP)het volgende antwoord.:
Wij vinden het heel vervelend dat u een fout heeft gemaakt en dat dat komt door uw hersenbeschadiging, helaas is de apenheul heel erg moeilijk en verandert de tickets nooit als deze bestelt en geplaatst zijn. Wij kunnen daarom ook weinig voor u doen, wij waren u graag tegemoet gekomen maar de Apenheul verandert de tickets bijna nooit

Wij hopen dat u ze misschien nog kunt verkopen, weg kunt geven of dat u een andere oplossing kunt vinden..


Mocht u nog gaan wensen wij u alsnog veel plezier toe,
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, verblijven wij,
Verkopen MAG NIET WANT ER IS EEN NAAM AAN GEKOPPELD, maar Wr Ticket zegt het wel!
Ik weet 1 ding, volgend spaar ik niet meer. :mrgreen: