LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zwijgplicht

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Zwijgplicht

Ongelezen bericht door Dubio »

Op het forum is er al veel gesproken over mensen die gedagvaard zijn, en over zaken die aan Dexia toegewezen zijn. O.a. door captain America en Monique. We horen er echter niks meer van terwijl ik zeker weet dat er mensen zijn die veroordeeld zijn en van dit forum weten. Zou het zo kunnen zijn dat ze van Dexia alsnog een soort aanbod krijgen: restschuld plus kosten tegen de voorwaarden van het Dexia-aanbod als ze hun mond houden?
Het lijkt er haast wel op.

Chris G
Berichten: 911
Lid geworden op: 21 aug 2003 14:13

Re: Zwijgplicht

Ongelezen bericht door Chris G »

Dat lijkt mij een beetje ver gezocht Dubio. Voor zover ik weet zijn alle zaken, waarbij een advocaat is ingeschakeld, uitgesteld en is daarvan nog geen enkele zaak voor de rechter geweest. Volgens mij zijn ook alle uitspraken van een rechtzaak openbaar. Dit alleen al om eventuele jurisprudentie mogelijk te maken.

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Zwijgplicht

Ongelezen bericht door Dubio »

En die zaken die capt. America opgezocht heeft dan?

Yvo
Berichten: 51
Lid geworden op: 19 sep 2003 18:39

Re: Zwijgplicht

Ongelezen bericht door Yvo »

Dubio ziet weer eens een probleem , een rechtszaal is een openbaar gebouw en ja het klopt Dubio , Ik had een schuld van 350,00 euro en heb gewonnen van Dexia.

In ruil om mijn mond te houden, heb ik 30.000,00 euro zwijggeld gekregen. Is wat anders dan zwijgplicht .

Yvo.

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Zwijgplicht

Ongelezen bericht door Dubio »

Heb jij dan in een topic over jouw zaak geschreven, en om welke redenen heb jij gewonnen dan?

Yvo
Berichten: 51
Lid geworden op: 19 sep 2003 18:39

Re: Zwijgplicht

Ongelezen bericht door Yvo »

Omdat Ajax vanavond gaat winnen van Dexia. Niet verder vertellen hoor.

JOOST1
Berichten: 364
Lid geworden op: 05 jul 2003 21:18

Re: Zwijgplicht

Ongelezen bericht door JOOST1 »

Ik heb ook de indruk dat er iets aan de hand is met de mensen die een advocaat hebben ingehuurd -zwijgplicht-want nadat ze gemeld hebben dat ze een advocaat hebben zie je ze niet meer op dit forum.

Joost

Louis
Berichten: 131
Lid geworden op: 19 sep 2003 20:21

Re: Zwijgplicht

Ongelezen bericht door Louis »

Wat zou je zelf doen als de zaak onder de rechter is :!: Waarom denk je dat je niets hoort van SLV en EL.

Louis.

Anmereto
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 jul 2003 13:48

Re: Zwijgplicht

Ongelezen bericht door Anmereto »

--------------------------------------------------------------------------------

*gaaaaaaaaaaap*

Willem de Zwijger
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 okt 2003 22:29

Re: Zwijgplicht

Ongelezen bericht door Willem de Zwijger »

Ik ben een van deze lieden waarover jullie het hebben. Ik heb inderdaad zwijggeld gekregen maar ik kan niet vertellen hoeveel want dan weten ze misschien wie ik ben.
Ik heb ook een contract getekend na de rechtzaak.

frits
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 nov 2003 21:01

Re: Zwijgplicht

Ongelezen bericht door frits »

er moeten onderhand zaken voor de rechter zijn geweest uitstel kan niet eeuwig duren of trekt Dexia de dagvaarding in na het zien van het verweerschrift. De enige zaak waar een uitspraak van is geweest is van iemand die zelf Dexia heeft gedaagd en heeft gewonnen. Wat opvalt is dat ook de mensen van de div. stichtingen NIET reageren op vragen wanneer er zaken voor de rechter komen.

Mol

Re: Zwijgplicht

Ongelezen bericht door Mol »

De stichting Leaseverlies heeft de rechtzaak stopgezet, omdat ze dreigde te gaan verliezen.

arthur
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 okt 2003 10:39

Re: Zwijgplicht

Ongelezen bericht door arthur »

Volgens mij zit een Mol altijd onder de grond en als hij probeert boven de grond te komen krijgt hij een mep met de schop toch!!!

zjszjs

Re: Zwijgplicht

Ongelezen bericht door zjszjs »

ik hoor al helemaal niets, ik weet niet eens of dat ik er over twee jaar
klaar mee ben, voor 5 jaar getekend, nu zie ik mijn product niet eens meer, bestaat het nog wel.....aex plus effect...

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Zwijgplicht

Ongelezen bericht door Idaho »

Heeft Sara Etty soms ook ergens voor getekend? Als ik een dexiaan was zou ik haar in ieder geval graag het zwijgen hebben opgelegd.

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: Zwijgplicht

Ongelezen bericht door pallu »

>From:
>To: "Saraetty"
>Subject: Geplaatst op 26 Nov 2003 13:05 door Idaho
>Date: Wed, 26 Nov 2003 14:11:24 +0100
Sara,
>
>onderstaande zal toch niet waar zijn ????
>
>kan je deze leugens niet de kop indrukken !!!!!!!!!!!
>
>in die topic http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=10069 vermeld iemand dat hij wel is afgekocht
>kan het niet geloven dat dat waar is.
>


haar antwoord
>
> Zoals reeds aangegeven heb ik me van de aandelenleaseperikelen gedistantieerd. Ik kan dan ook niet ingaan op je verzoek.

Gast

Re: Zwijgplicht

Ongelezen bericht door Gast »

Ik volg het forum dag en nacht maar heb nergens iets gelezen, dat Sara zich teruggetrokken heeft.

Wordt de grond haar te heet onder de voeten ?????

Waarom Sara een verklaring zou hier op zijn plaats zijn.

F.D.....

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: Zwijgplicht

Ongelezen bericht door pallu »

haar antwoord

" Ik ben een student rechtsgeleerdheid en mag mij jurist noemen. Maar geen advocaat. Overigens, ik zou me als ik jou was niet druk maken om dit soort onzin verhalen op het forum."

hou nu eens op met die onzin laat haar met rust.

Gast

Re: Zwijgplicht

Ongelezen bericht door Gast »

Mijn inziens hebben wij recht op een verklaring of heeft ze ons toch verkeerd geadviseerd ?? Dat wil ik van hoor horen en niet van ene Paullu.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Zwijgplicht

Ongelezen bericht door Idaho »

Iedere dag, vrijwel iedere topic, Sara liet van zich horen op een deskundige manier (die indruk had ik tenminste) en plots is ze weg, ik vroeg me alleen maar af waarom, meer niet.

Gesloten