LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 12sms diefstal beltegoed!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
kobuslite

12sms diefstal beltegoed!

Ongelezen bericht door kobuslite »

Gisteren is een dag na het extra opladen van haar beltegoed bij T Mobile in verband met vakantie mijn vrouw geheel bestolen van dit beltegoed (€50,00) door de 12sms dienst. Vorig jaar is dit ook al eens gebeurd.
Achter deze smsdienst zit JP Mobile te Tel Aviv gewoon een criminele organisatie . Wonderlijk is dat deze organisatie nog steeds zijn werk kan doen:
Telefoongebruikers ongevraagd bombarderen met betaalde smssen .Je behoeft ze niet eens open te maken! andere providers zoals Vodafone hebben in maart deze dienst al geblokkeerd. Je kun je mobielnummer laten blokkeren voor dit soort smssen maar volgens mij heb ik dit ook gedaan bij het thans geplunderde nummer.
Wij hebben aangifte gedaan vanwege diefstal bij de politie West Brabant

Hatertje

Re: 12sms diefstal beltegoed!

Ongelezen bericht door Hatertje »

Als het bedrijf in Tel Aviv zit gevestigd, dan zal je met je aangifte niet zoveel bereiken.

In Nederland hebben wij echter wel een smsgedragscode. Alle diensten zijn verplicht zich aan deze code te houden. Hierin staan bepaalde regels omschreven waar de sms-dienst aan moet voldoen. Zo moet jij bijvoorbeeld d.m.v. een sms akkoord geven voor de dienst. Ook moet jij vooraf geinformeerd zijn over de kosten, frequentie en andere gevens van de dienst.

Bij de meeste providers kan je dit laten onderzoeken. Als blijkt dat de dienst niet conform de smsgedragscode is verlopen, dan wordt je in de meeste gevallen schadeloos gesteld.

Als ik jou was zal ik even contact opnemen met je provider.

T-Mobile Webcare

Re: 12sms diefstal beltegoed!

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

@kobuslite
Ik zie dat je de klacht ook hebt gemeld op het T-Mobile Forum. Er is een formulier naar je toegestuurd waarmee je je klacht over de genoemde sms-dienst aan ons kunt doorgeven voor onderzoek.

Cindy
T-Mobile Webcare

Gesloten