Geldklopperij bij Center Parcs

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Ron

Geldklopperij bij Center Parcs

Ongelezen bericht door Ron »

Al geruime tijd erger ik me behoorlijk aan CenterParcs, die een 0900 nummer € 0.20 p.m. hanteert voor info en boekingen.
Om een dergelijk duur produkt te boeken moet kennelijk ook nog aan je telefoontje verdiend worden, straks moet je bij winkels ook betalen om binnen te mogen kijken. Zij willen toch een produkt aan ons verkopen en niet andersom?

Ooit heb ik ze al eens een e-mail gestuurd hierover en ze reageren zoals een groot arrogant bedrijf betaamt:.....niet dus!

Onlangs probeerden dit we dan maar te boeken via de website, twee maal hebben we geprobeerd ons daar te registreren, de bevestigingsmail kwam echter niet, waarop we dit op de site aangaven, je kunt daar een verzoek tot contact opnemen invullen.

Dit was hun reactie;

> Wegens onbekende redenen kan uw registratie op de website niet verwerkt worden.>
> Wij verzoeken u contact op te nemen met het Customer Contact Centre op het telefoonnummer: 0900-0804 (? 0,20 p./m.).>
> Onze medewerkers helpen u graag verder met uw aanmelding op de website van Center Parcs.>

Zo wordt je toch naar het betaalde nummer gedwongen, ze nemen dus ook niet de moeite je terug te bellen (tel. nr. was ingevuld)

Center Parcs??? Bekijk het maar!

Zeker in de leer geweest bij UPC?

Gast

Re: Geldklopperij bij Center Parcs

Ongelezen bericht door Gast »

Ron,
Jij heb het over de telefoontarieven van Centerparcs.
Maar vlak zeker ook de overige kosten niet uit, die je bij Centerparcs
maakt.
Sinds de invoering van de euro zijn hebben ze de prijzen op hun eigen
creatieve wijze aangepast.
Oftewel: Zet gewoon een euroteken op de plaats van de gulden.
Gelukkig zijn er hele goede andere bungalowparken, die misschien niet
zo erg bekend zijn, maar wel een stuk vriendelijker voor de portemonnee.Een last minute scheelt je ook gauw een paar 100 euro.
Centerparcs heeft zich heel duidelijk geprofileerd op de zakelijke markt
De gezinnen vinden ze niet echt interessant meer.

Groeten Mart

cp fan

Ongelezen bericht door cp fan »

Niet alleen bij Center Parcs moet je een 0900 nummer bellen om te reserveren, kijk maar eens rond. En niet alleen bij CP hebben ze het euroteken ipv de gulden gebruikt, dat is overal zo. Je betaald wel wat meer maar je krijgt er ook meer voor terug. Ik betaal liever meer voor een mooi huisje dan minder voor een krot van landal greenparks.
Zo zie je maar weer meningen verschillen.

Gast

CP fan,
Ikben het wel met je eens, dat je meer betaalt in vergelijking met andere parken.CP is immers de marktleider op dit gebied.
Maar houd de verhogingen, die je invoert wel een beetje netjes.
Het gevaar dreigt, dat als je forse prijsverhogingen doorvoert zoals
in de horeca dit tegen je zult keren.men zal zich wat eerder
gan bedenken.
Overigens kwalitatief heb ik totaal niets aan te merken op CP.
Nette parken met voldoende recreatie.

Groeten Mart

Gast

Ik ben er nooit geweest maar vind wel dat Marc gelijk heeft, prijsdalingen richten zich nooit tegen je.

EchteMeisje

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

Sorry hoor,

maar leven jullie in een fantasiewereld ofzo?

Sinds de invoering van de euro is ALLES duurder geworden, dus ook de kosten die Center Parcs moet betalen. Loonkosten, onderhoudskosten, gas licht water, verzekeringen noem maar op.

Als je op iemand wil zeuren doe dat dan op de overheid. Wel een beetje reeel blijven hoor!

En nee, ik werk niet bij Center Parcs.

Gast3

Ongelezen bericht door Gast3 »

Natuurlijk werk jij daar niet. Logisch toch anders waren ze allang weg uit Nederland.

Gast

EM stinkt uit haar mond als ze gepaald heeft met een paling.

Nu even niet

Ongelezen bericht door Nu even niet »

Toch zijn die tarieven van de goedkopere parken niet schrikbarend
verhoogd.
Ik heb 2 kleine kinderen.Die verlangen alleen maar een zwembad
en veel speelruimte in een bosrijke omgeving.
Dat kunnen al die andere parken toch ook bieden.
PS:Eerlijk is eerlijk;Mijn complimenten gaan uit naar de
Lommerbergen.Wij zijn daar vorig jaar geweest en het personeel
is er erg vriendelijk en behulpzaam.Ook het eten was heerlijk en met
veel liefde opgediend.Daar gaan we de eerstvolgende keer weer
heen.Zal ook wel aan de gastvrije Limburgse cultuur liggen.
De Lommerbergen is absoluut het park, dat er bij mij met kop en
schouders uitsteekt.

Ron

Ongelezen bericht door Ron »

Ik kraak ook CP niet af wat betreft de kwaliteit van hun parken, en als je de prijzen op het park zelf te hoog vindt is er niemand die je verplicht daar iets uit te geven, die keuze is aan jezelf.
Het feit dat je voor informatie en boeken een betaald nummer moet bellen stoort me wel, als je een winkel binnenstapt om je te laten informeren over een artikel vraagt men daar ook geen geld voor.
Zo'n nummer zou in ieder geval gewoon tegen lokaal tarief moeten zijn, gratis zou nog klantvriendelijker zijn.
Als je boekt en je hebt voor dat 0900 nummer al betaald dan rekent men overigens ook nog eens 24,50 euro aan reserveringskosten.
Dat zouden ze in een winkel eens moeten doen bovenop de prijs van je wasmachine kosten voor de tijd van de verkoper en afleverkosten, dan stap je toch ook naar een andere winkel, zeker als de winkel die het je wil berekenen ook nog eens veruit de duurste is???

Marc

Ongelezen bericht door Marc »

De Lommerbergen is helemaal niet van Center Parcs, dat is van Landal Greenparks.....en het park is enkele maanden geleden afgebrand en wordt nu weer herbouwd.

Gast

Sorry,
Je hebt zoveel parken.Dan kan je je wel eens vergissen.
Vroeger was Lommerbergen toch wel van Centerparcs?

Mart

Marc

Ongelezen bericht door Marc »

Vroeger wel inderdaad, maar dat is wel meer dan 10 jaar geleden, tussentijds heeft het nog onder de inmiddels opgeheven Gran Dorado vlag gedraaid. De horeca is er trouwens uitbesteed aan een plaatselijke ondernemer die volledig losstaat van de rest van het Landal-park.

Modaal

Ongelezen bericht door Modaal »

:cry: CP is onbetaalbaar geworden voor een gezin met een normaal inkomen

liba

Ongelezen bericht door liba »

in de mei vacantie ging mijn buurman voor 1200 euro een week alleen huur geen ijs bier en eten enz
ik zat met 4 per twee vol. twee kind.in mei 11 dagen in turkije 5 sterren
all in super de lux zelf elke dag op de bannaan gratis

voor 1840 euro :lol:

centerparcs heeft voor mij afgedaan ik heb ook dit naar hun gemaild

Jaapieoo

Ongelezen bericht door Jaapieoo »

Geldklopperij. Ga toch lekker voor dat geld in een 5 sterren hotel zitten, of twee maal zo lang in een 4sterren of vier maal zo lang in een 3 sterren hotel. Zwembad erbij of in de directe omgeving te vinden. Niet de verplichte opsluiting op het eigen centerparks terrein en veel afwisselender. CP is alleen geschikt voor mensen die geen enkele topografische kennis hebben en dus niet weten waar ze zitten en zodoende niet van het park afdurven, mensen met kleine kinderen die tevens veel te veel geld overhebben, en mensen die zichzelf niet kunnen vermaken en daarom vrijwillig opgesloten willen worden. Iedereen die niet tot deze groepen behoort kan beter in een ander (minder massaal) park terecht of gaat voor dat geld lekker in een zeer luxueus hotel zitten met halfpension, of je gaat wat vaker op vakantie naar meerdere bestemmingen. Zie je ook meer van de wereld dan alleen een restaurant, 3 bomen, 2 eenden en een tropisch zwemparadijs...

peet

Ongelezen bericht door peet »

mensen mensen we doen het zelf hoor,
zolang elk weekend die parken volzitten vragen ze wat ze willen.
Ze lachen der eigen rot daar.

Gewoon niet meer gaan!!!!!!!!!!!!

laat ze het bekijken ga lekker naar een particulier huisje ofzo
zeker zo gezelling en veeeeeeel en veeeeel goedkoper.

laat die uitbuiters eerst maar eens de prijzen normaal maken ( de helft)
en dan kunnen we er weer eens over denken om te boeken.

veronique

Ongelezen bericht door veronique »

Helmaaaaaaaal mee eens.......gewoon te duur. Maar ja we doen het voor de kinderen wordt er vaak door ouders e.d. vermeld.

Maar zeg eerlijk.......kinderen letten echt niet op of het Centerparks is. Nee voor het geld, kun je inderdaad net zo goed of beter zelf een weekje ergens anders heen.

En die kinderen worden daar gek gemaakt met de zogenaamde stinke dure rotzooi in die winkeltjes daar. Mijn idee, de helft van de prijs zou al meer en meer dan genoeg zijn. 8)

Maar wat ik ook vaak hoor en zie is dat opa's en oma's mee mogen......jaaaaaaaa die betalen het dan lekker. Gezellig een fam. reunie hoor :? Wel een dure in ieder geval

Nika

Ongelezen bericht door Nika »

Helemaal met je eens Vero! Jeetje wat een prijzen zeg! Gaan wij een week voor naar de zon met zee en zwembad incl. eten en de schoonmaak. En dan hoef je ook nog niet eens zelf te rijden maar je wordt voor dat geld gevlogen.

Dan hou je nog geld over voor die leuke frutseltjes voor de badkamer. Kan je misschien ook nog wel daar op je vakantie adres kopen. Dat bedoel ik maar!

Tjuuuuuuuuussssss gr. Nika! :lol:

veronique

Ongelezen bericht door veronique »

He Nikaaaaa :wink: hahahaha je volgt me he?? Gna gna. Oh gisteren inderdaad dingetjes gekocht en ze hangen of staan al........Het aankleden van de badkamer is bijna klaar.....en ben zooooooooooo trots :lol: hahahaha

Fijne daggggggggg doei groetjes veronique

Gesloten