Weet iemand naar welk adres ik moeyt sturen om de vaste aansluiting op te zeggen? Er staan een aantal telefoonnummers genoemd, maar welke is de goede. In de ALgemene vorwaarden staat geen adres genoemd en ook op de site kan ik dat niet vinden.
Veel Bedrijven hebben hier een handje van geloof ik. Aanmelden is een fluitje van een cent, maar als je er vanaf wilt...
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opzeggen KPN vaste telefoon
Re: Opzeggen KPN vaste telefoon
Bel KPN maar hou er rekening meer dat je eerst 10 minuten aan het lijntje a .20 euro cent per minuut wordt gehouden eer je doorverbonden wordt met de juiste computer.
sebas, ja ben tegen KPN ja!
http://www.sput.nl/spam/kpn-sux.html
sebas, ja ben tegen KPN ja!
http://www.sput.nl/spam/kpn-sux.html
Re: Opzeggen KPN vaste telefoon
En als je gewoon eens naar de Primafoon gaat? Dan is het zo opgezegd.
Re: Opzeggen KPN vaste telefoon
Hoi Harrie,
Ik ben tegen hetzelfde aangelopen. Ben bijhoorlijk lang aan het zoeken geweest om een KPN-nr te zoeken waar ik op kon zeggen. Tot op heden niet gevonden!
Met wat inspanning en dus volhouden is het me uiteindelijk via dit emailadres gelukt: [email protected] (Dit is nl het adres waar je je als abonnee aan kan melden)
Laat je alleen niet afschepen want in de eerste reakie zullen ze je meteen naar een betaald nummer verwijzen, omdat men schriftelijk zogenaamd je gegevens niet kan controleren. Ieder weldenkend persoon weet dat dat onzin is. Het is aan de onderneming zelf om haar klanten-administratie op orde te hebben. Dat hoeven ze niet op jouw af te schuiven.
Succes!
Ik ben tegen hetzelfde aangelopen. Ben bijhoorlijk lang aan het zoeken geweest om een KPN-nr te zoeken waar ik op kon zeggen. Tot op heden niet gevonden!
Met wat inspanning en dus volhouden is het me uiteindelijk via dit emailadres gelukt: [email protected] (Dit is nl het adres waar je je als abonnee aan kan melden)
Laat je alleen niet afschepen want in de eerste reakie zullen ze je meteen naar een betaald nummer verwijzen, omdat men schriftelijk zogenaamd je gegevens niet kan controleren. Ieder weldenkend persoon weet dat dat onzin is. Het is aan de onderneming zelf om haar klanten-administratie op orde te hebben. Dat hoeven ze niet op jouw af te schuiven.
Succes!