LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opzeggen KPN vaste telefoon

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Harrie

Opzeggen KPN vaste telefoon

Ongelezen bericht door Harrie »

Weet iemand naar welk adres ik moeyt sturen om de vaste aansluiting op te zeggen? Er staan een aantal telefoonnummers genoemd, maar welke is de goede. In de ALgemene vorwaarden staat geen adres genoemd en ook op de site kan ik dat niet vinden.

Veel Bedrijven hebben hier een handje van geloof ik. Aanmelden is een fluitje van een cent, maar als je er vanaf wilt...

Sebas

Re: Opzeggen KPN vaste telefoon

Ongelezen bericht door Sebas »

Bel KPN maar hou er rekening meer dat je eerst 10 minuten aan het lijntje a .20 euro cent per minuut wordt gehouden eer je doorverbonden wordt met de juiste computer.

sebas, ja ben tegen KPN ja!

http://www.sput.nl/spam/kpn-sux.html

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

En als je gewoon eens naar de Primafoon gaat? Dan is het zo opgezegd.

anti-buraucratie

Ongelezen bericht door anti-buraucratie »

Hoi Harrie,

Ik ben tegen hetzelfde aangelopen. Ben bijhoorlijk lang aan het zoeken geweest om een KPN-nr te zoeken waar ik op kon zeggen. Tot op heden niet gevonden!

Met wat inspanning en dus volhouden is het me uiteindelijk via dit emailadres gelukt: [email protected] (Dit is nl het adres waar je je als abonnee aan kan melden)

Laat je alleen niet afschepen want in de eerste reakie zullen ze je meteen naar een betaald nummer verwijzen, omdat men schriftelijk zogenaamd je gegevens niet kan controleren. Ieder weldenkend persoon weet dat dat onzin is. Het is aan de onderneming zelf om haar klanten-administratie op orde te hebben. Dat hoeven ze niet op jouw af te schuiven.

Succes!

Gesloten