LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Roboduster via Groupon

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Noldy84
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2011 16:31

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door Noldy84 »

Heb netjes een mail gestuurd maar geen antwoord terug, heb nog niet eens een afspraak wanneer ze dat vervelend ding komen ophalen... Dat wordt weer bellen van de week...

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

dat wordt weer de bekende kanalen aflopen.

inmiddels zit er al sinds eind mei dik 185 euro in dat ding opgesloten, en we gaan al richting 4 maanden. dit moet niet lang meer duren...

whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

GroupOn werkt niet in het weekend. Tenminste, ik heb nog nooit antwoord gehad in het weekend..

Men heeft 10 werkdagen de tijd om het geld terug te storten, dus uiterlijk 14 september moeten Wim en ik in ieder geval het geld terug hebben.

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

10 werkdagen? eerst maar eens zien dan geloven.
tot nu toe is het een zootje all the way geweest.

elisah54
Berichten: 25
Lid geworden op: 08 aug 2011 19:41

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door elisah54 »

Van de week terug gekomen van vakantie en ik heb inderdaad een mail gestuurd vóór de vakantie, dat ik met een kapotte robosucker te maken had en mijn geld zsm terug wilde zien.
Ook ik kreeg een mailtje van Jabir... (mijn vaste contactpersoon ??? :roll: ) dat ik maar onder rembours de zooi moest opsturen. Dit kon ook wel na mijn vakantie. Ben blij dat ik eerst weer even op dit forum keek en zag dat het Kilo Utrecht Tango-geval ook kosteloos opgehaald kon worden. Heb ook direct weer gemaild met de "service-desk". Dat was donderdag.... nu is het zondag.... en nog steeds niets gehoord!! Maar heb inmiddels al begrepen dat men niet werkt in het weekend.
Misschien dat Groupon af en toe nog eens op dit forum kijkt (want er zijn nog ontzettend veel klachten merk ik) en wie weet.... nemen ze echt eens contact op en vertellen ze mijn wanneer het stofzuigerwondertje (die met foutmelding 05 het nog geen 3 seconden heeft gedaan) wordt opgehaald.
Hoop dat de anderen ook snel hun geld terug krijgen.
Dit muisje heeft wel een enorme lange staart... :roll:

elisah54
Berichten: 25
Lid geworden op: 08 aug 2011 19:41

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door elisah54 »

Was even nieuwsgierig..... de eerste "geweldige" robodusters worden al aangeboden via Marktplaats.... iemand nog interesse?

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

ehm had je hier werkelijk een antwoord op verwacht? ;)

NestorA
Berichten: 48
Lid geworden op: 19 jul 2011 11:17

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door NestorA »

Ben weer terug en lees bij terugkeer dat de Roboduster helaas ook niet de kwaliteit heeft geboden die het wachten goed zou hebben gemaakt.

Overigens was de DPD-track-and-trace die ik abusievelijk wel ontvangen had een zogenaamde "fopcode"; er is niets bij mij bezorgd. Maar ik had geannuleerd, dus dat ging dan een keer goed. Van Groupon 10 credits (10 euro waard) geschonken gekregen in plaats van de terugbetaling van de verzendkosten, want Kromhout is niet bij machte iets terug te betalen, zo luidt de toelichting. Dat klinkt niet goed.

Al met al een treurige deal, zelfs in mijn meest vredelievende, mensheidminnende buien kan ik niet tot een zonniger oordeel komen.

Dan maar een dure Roomba. Ik zag de 555 voor 330 euro bij een zaak waarvan ik weet dat hij betrouwbaar is (al betaal ik uiteraard met creditcard) - weet iemand een scherper aanbod?

whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

Een Samsung die een soortgelijk apparaat levert als een RoboPrutser. 100 euro duurder, maar wel ruim verkrijgbaar in ieder geval ;)

NestorA
Berichten: 48
Lid geworden op: 19 jul 2011 11:17

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door NestorA »

Als de stofzuigers van Samsung net zo goed zijn als hun TV's dan is dat ook een goede keuze - op basis van de recensies kies ik denk de Roomba van I-robot, al is die nog weer 50 euro duurder. Maar weet je Whizzi, ik heb iets ontdekt: bij robotzuigers kun je beter niet voor de goedkoopste aanbieding gaan.... :D

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

Roombas zijn allemaal rond die prijs, inmiddels is de nieuwe Samsung Navibot ook op de markt (rond de 550 euro) Ikzelf heb een Philips Homerun (500 euro) in bestelling.

als ik testresultaten zie van al deze zuigertjes, worden ze allemaal te ver opgehemeld. ondanks dat ze het meeste wel opzuigen/opborstelen blijft het noodzakelijk eens in de zoveel tijd het ouderwetse 2500 watt zuigmonster vast te pakken.

NestorA
Berichten: 48
Lid geworden op: 19 jul 2011 11:17

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door NestorA »

en daar is de track-and-tracecode al.... 8)

Helemaal kwijtgeraakt dat iets online kopen ook zo kan.

elisah54
Berichten: 25
Lid geworden op: 08 aug 2011 19:41

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door elisah54 »

Nee Wim... ik had helemaal geen serieus antwoord verwacht hoor. Wie wil er nou nog een roboduster???
Via Klacht.nl mijn grote klacht gedeponeerd over groupon en toen kon er wel heel snel gereageerd worden.
Dus degene die nog geen antwoorden op al hun vragen/klachten hebben gekregen: via www.klacht.nl lukt het sneller.
Heb net contact gehad met BF Logitics en (als het goed is) wordt het robotdrama morgen opgehaald. Dan ga ik eindelijk mezelf verdiepen in welke robotstofzuiger nou wel goed is en ook hoe snel wordt hij geleverd.
Wat een robotstofzuigerslaafje.... wie wil die nu niet hebben?

Iemand een idee in welke gangbare winkel deze verkocht worden of zijn ze alleen via het internet te verkrijgen??

Hoor graag nog even van jullie en ook wie er zijn zuurverdiende centjes al terug heeft gezien.

NestorA
Berichten: 48
Lid geworden op: 19 jul 2011 11:17

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door NestorA »

Ik heb een bestelling bij CoolSound gedaan, binnen een dag was het apparaat er...(nog niets uitgepakt, ben aan het werk). Ze hebben ook een afhaalbalie in Zwolle.

Overigens ben ik gaandeweg steeds minder gaan twijfelen aan de oorspronkelijke goede bedoelingen en oprechtheid van Kromhout c.s. De timing van de deal was zelfs goed te noemen, het PvA was helaas onvoldoende doortimmerd - het is Groupon ook aan te rekenen dat daar geen afdoende QA op heeft plaatsgehad. Nu zit Groupon zelf ook op de blaren, want alle aftersales komen op hun bordje. Mijnheer Van Vonderen is helemaal uit beeld, zo lijkt het althans.

Het is eerder opgemerkt, de voorbode van het drama lag misschien al besloten in de vestiging van KT in een voormalige slagerij: veel meer dan soeprobotten kon dit nooit worden.....Maar je kunt het ook pech noemen. Had Kromhout meer geluk gehad met de gekozen Chinese fabriek (zowel qua leveringsduur als wat betreft kwaliteit) dan had het zomaar goed kunnen uitpakken.

Ik zal hier nog berichten hoe de Roomba 555 bevalt.

whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

Zojuist een mailtje ontvangen. Als het geld al afgeboekt is, zou ik het vandaag moeten hebben denk ik.
We hebben van onze distributeur BF Logistics vernomen dat de robo-duster is opgehaald. De betaling is inmiddels teruggeboekt, je ontvangt het volledige aankoopbedrag van 179 euro binnen 5 á 10 werkdagen op je bankrekening of binnen 30 dagen wanneer het een creditcard betaling betreft. Mocht je meerdere robo-dusters retour hebben gezonden, dan krijg je hiervoor natuurlijk ook het aankoopbedrag teruggestort.
In ieder geval wel blij dat het apparaat weer terug is en dat men de robot heeft gekoppeld aan mijn naam ;)

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

zelfde verhaal hier.

nou nog de werkelijke terugbetaling.

Groupon.nl
Berichten: 80
Lid geworden op: 19 jan 2011 11:26

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door Groupon.nl »

Beste Wim,

Nadat we een bevestiging hebben ontvangen van de distributeur BF Logistics is het geld op 2 september naar je teruggestort. Het bedrag is binnen 30 dagen bijgeschreven. Banken verwerken creditcardbetalingen doorgaans binnen 30 dagen, hier kunnen we helaas geen verandering in aanbrengen.

Indien je dit wenst kunnen we een screenshot aanleveren waaruit blijkt dat de terugbetaling heeft plaatsgevonden.

Voor iedereen die nog vragen heeft over de robo-duster, stuur alsjeblieft een mail naar [email protected] met in het onderwerp 'robo duster'. Alle mails over de robo-duster worden binnen 24 uur (behalve in het weekend) direct door mij in behandeling genomen

Met vriendelijke groet,
Marloes

Customer Support
Groupon

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

30 dagen voor een iDeal refund?

das knap aan een bedrag wat 4x de wereld rond kan...
zelfs de oude verzamelgiro''s duurden hooguit een week.

elisah54
Berichten: 25
Lid geworden op: 08 aug 2011 19:41

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door elisah54 »

Hier is de robosucker ook opgehaald. Zou woensdag, maar ... hoe kan het anders... ook dat lukte niet, want er was een storing bij de DPD dus om half 6 maar even zelf gebeld om dat te horen. Overmacht overmacht.... :cry: Nu zou hij vandaag worden opgehaald worden, maar hoe kan het ook anders... plotseling stond gistermiddag DPD voor de deur en een dag eerder dan afgesproken (of een dag later hoe je het ook wil zien) werd de miskoop opgehaald.
Voorlopig zien we dus nog geen geld terug.
NestorA heb je je robotstofzuiger al werkend gezien???? Ben benieuwd naar de testresultaten.

ruischw
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 mar 2011 21:00

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door ruischw »

ok sorry, ik had me al eerder gemeld.....maar de roboduster doet bij mij wat hij moet doen... als ik weg ga zet ik hem aan en als ik terug kom is de keet geveegd en staat de roboduster weer aan de lader. positief dus, het verhaal verdient geen schoonheidspreis, maar echt negatief kan ik er ook niet over zijn.

Gesloten