ik zie op mijn tmobile factuur mobile betalingen 4x4,20€ wat ik 100% niet gedaan heb,
toen stop gezet via( mijn mobile betalingen.nl) een week later opnieuw 4,20€ en tmobile laat me in de kou staan en gooit de hoorn er op, heb het zelf gedaan zegt tmobile, wat mij opvalt is dat de laaste maand steeds meer berichten op het internet komen over dit onderwerp???
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tmobile mobile betalingen
-
- Berichten: 251
- Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10
Re: tmobile mobile betalingen
@jb511,
Ik vind het jammer om te lezen dat je deze ervaring en gevoel hebt overgehouden na je contact met T-Mobile Klantenservice en excuses hiervoor!
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Richard & Cindy' vermelden.
Met vriendelijke groet,
Richard
T-Mobile Webcare
Ik vind het jammer om te lezen dat je deze ervaring en gevoel hebt overgehouden na je contact met T-Mobile Klantenservice en excuses hiervoor!
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Richard & Cindy' vermelden.
Met vriendelijke groet,
Richard
T-Mobile Webcare
-
- Berichten: 251
- Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10
Re: tmobile mobile betalingen
@jb511
Je hebt je klacht ook gemeld op het T-Mobile Forum. Ik heb gisteren een reactie geplaatst.
Cindy
T-Mobile Webcare
Je hebt je klacht ook gemeld op het T-Mobile Forum. Ik heb gisteren een reactie geplaatst.
Cindy
T-Mobile Webcare
Re: tmobile mobile betalingen
Ik was heel lang tevreden cliënt bij T mobile maar nu hebben ze het echt verziekt met mij.
Ik heb net een nieuwe gratis smartphone aangeschaft en bij aankomst gelijk van willen genieten natuurlijk
Wist ik wel dom blondje he dat de nieuwe abonnement pas 2 weken later in ging en nu moet ik voor de 11 dagen internet 85 euros betalen inclusief mijn oude abonnement.
Ik heb net een nieuwe gratis smartphone aangeschaft en bij aankomst gelijk van willen genieten natuurlijk
Wist ik wel dom blondje he dat de nieuwe abonnement pas 2 weken later in ging en nu moet ik voor de 11 dagen internet 85 euros betalen inclusief mijn oude abonnement.
-
- Berichten: 251
- Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10
Re: tmobile mobile betalingen
@Mouna77,
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Richard & Cindy' vermelden.
Richard
T-Mobile Webcare
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Richard & Cindy' vermelden.
Richard
T-Mobile Webcare
Re: tmobile mobile betalingen
Helemaal gelijk, het is mijn eigen dom blondje van 56j foutje!!
Wel echt super de luxe de reactie van Richard
T-Mobile Webcare:
Uit je bericht en e-mail kan ik opmaken dat je er niet bewust van was dat je hierdoor extra kosten aan het maken was. Ik heb daarom uit coulance de internetkosten gecrediteerd...
Met dank en vriendelijke groet van Mouna
Wel echt super de luxe de reactie van Richard
T-Mobile Webcare:
Uit je bericht en e-mail kan ik opmaken dat je er niet bewust van was dat je hierdoor extra kosten aan het maken was. Ik heb daarom uit coulance de internetkosten gecrediteerd...
Met dank en vriendelijke groet van Mouna