LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ervaringen met wielersport-expert.nl

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
janenjosy

ervaringen met wielersport-expert.nl

Ongelezen bericht door janenjosy »

Beste allemaal,

Onlangs heb ik bij de wielersport-expert.nl een koppeling voor een Burley fietskar besteld. Op de afbeelding was de koppeling zichtbaar met daarbij een connectorset. Ook bij andere internetwinkels werd de koppeling aangeboden, alleen dan zonder connectorset. Gezien een prijsverschil van 2,50 Euro leek me het aannemelijk dat het een complete set betrof. Om die reden bij de expertshop besteld. Bij levering bleek dat de connectorset niet meegeleverd was. Helaas was de situatie zodanig dat ik de koppeling direct nodig had. Ik heb een passende noodoplossing voor de connectorset gemaakt en besloten om de expert-shop te mailen met het verzoek de connectorset alsnog na te leveren of mij een korting te geven zodat ik niet meer voor de koppeling zou betalen als bij veel andere webwinkels. Tot mijn verbazing bleek de advertentie op de website van wielersport-expert gewijzigd te zijn, er was op de afbeelding nu alleen een losse koppeling zichtbaar. Na wat heen en weer ge-mail claimt expertshop dat volgens hen een onderschrift "LET OP: Alleen askoppeling" bij de afbeelding, wat ik overigens op het moment van bestellen NIET gezien heb, duidelijk was en dat zij de correcte afbeelding pas later van de leverancier ontvangen hadden. Het enige wat ze volgens eigen zeggen doen omdat de koppeling al in gebruik is genomen, is een korting van wel 5% op een volgende bestelling geven. Een volgende bestelling zal er echter niet meer komen, want zelfs met deze korting ben ik elders nog goedkoper uit.

Nu gaat het hier slechts om een prijsverschil van 2,50 Euro per koppeling, maar er was wel degelijk sprake van een misleidende aanbieding van een product. Zijn er meer mensen die ervaring hebben met expertshop in combinatie met misleidende afbeeldingen?

Mvgr Jan Hoekman

MAXIEM

Re: ervaringen met wielersport-expert.nl

Ongelezen bericht door MAXIEM »

janenjosy

Hierover kun je een klacht indienen bij Consuwijzer. Stel en bewijs dat er sprake is van misleiding en licht dit bedrijfje ook in, dat je een klacht bij Consuwijzer indient.

Maxiem.

Gesloten