Pagina 1 van 2

Samsung Smartpack actie -Drama Service & voorwaarden

Geplaatst: 22 jul 2011 13:52
door pvdnulft
Hallo allemaal,

Momenteel heeft Samsung een actie lopen waarbij je 2 Gratis 3D brillen + Moviemax tegoed ontvangt zodra je een bepaald model TV aanschaft. Dit was deels de reden waarom ik begin juni bij Mediamarkt een Samsung TV (model 40D6200) heb gekocht aangezien active 3D brillen nog redelijk aan de prijs zijn.

Allereerst zijn de nieuwe 3D tv's van Samsung een drama aangezien ze een "glossy" laag in het scherm hebben verwerkt waardoor de tv's verschrikkelijk spiegelen bij daglicht (ongeacht of de zon schijnt). Aangezien ik de tv 's avonds pas ging installeren viel dit echt niet op. In mijn enthousiasme heb ik diezelfde avond de 3D brillen besteld en alle benodigdheden (kopie van de aankoopbon, de actiecoupon en de ORIGINELE barcode)op de post gedaan. De volgende dag word ik wakker, ging ik tv kijken en zag dus HELEMAAL niks bij donkere scenes. Ik was absoluut niet tevreden, maar kon geen kant op aangezien ik de originele barcode van de TV uit de doos had gesneden. Hierdoor kon Mediamarkt de tv niet meer terugnemen en ook vanuit Samsung konden ze verder niks doen.

Afgezien van deze miskoop wacht ik nog steeds met smart op de 3D brillen via de Smartpack actie. In de voorwaarden staat heel duidelijk dat het product BINNEN 4 weken wordt geleverd.

Tot mijn grote verbazing zitten we nu in week vijf terwijl de aanvraag per mail was goedgekeurd. Hierin stond duidelijk:
Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw inschrijving en kunnen wij u melden dat uw aanvraag is goedgekeurd.

U kunt uw cadeaukeuze binnen de gestelde actieperiode verwachten.
Afgelopen maandag (18 juni) had ik nog niks ontvangen en heb ik een mailtje gestuurd voor een update ten aanzien van de levering (Samsung heeft hiervoor een extern bureau ingehuurd die klaarblijkelijk niet telefonisch bereikbaar). Ik lees verder:
Beste heer, mevrouw,

Graag een update wanneer mijn Smartpack wordt afgeleverd (W0612120228). Ik wacht nu al bijna 4 weken (zie onderstaande mail) en in de voorwaarden wordt specifiek vermeld dat de Smartpack BINNEN 4 weken wordt geleverd.

Ik hoor graag snel van u!
Na 48 uur nog niks gehoord te hebben stuurde ik nog mailtje:
Hallo,

Ik wacht nu al 2 dagen op jullie reactie, maar ik krijg niks terug. Graag vandaag nog een reactie op onderstaande mail!
Na 24 uur nog steeds niks gehoord te hebben (de gestelde leveringstermijn was inmiddels verstreken), heb ik contact opgenomen met Samsung. Ze hebben mijn klacht doorgestuurd naar een zogeheten ESCALATIE afdeling. Vandaag (22 juni), 5 dagen na mijn eerste mail, kreeg ik eindelijk bericht:
Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw aanvraag verwerkt.

Wegens grote interesse in de Smartpack actie, is er vertraging opgelopen bij de uitlevering.

U ontvangt spoedig meer informatie.

Excuses voor het ongemak.
Met deze mail (dik 4 weken na goedkeuring) kon ik natuurlijk helemaal niks aangezien er niks concreets in wordt vermeld. Ik heb nog steeds geen idee wanneer mijn product wordt geleverd. Daarnaast heb ik totaal geen boodschap aan het feit dat ze vertraging hebben opgelopen. Als je iets in je voorwaarden zet, dan moet je daar ook aan voldoen. ECHT HEEL SLECHT!!!

Conslusie: Ik heb een TV waar ik niet geheel tevreden mee ben en veel geld voor heb betaald. Ik kon deze niet retour sturen omdat ik voor de Samsung actie de originele barcode mee moest sturen. On top of it all kan ik nog steeds geen 3D kijken omdat Samsung het nalaat om haar eigen voorwaarden na te leven.

Ik ben zeer teleurgesteld in Samsung, een bedrijf dat ik tot voor kort hoog in het vaandel had staan. Ik raad iedereen af, om zowel technische als service redenen een Samsung televisie te kopen.

De heer van den Nulft

Re: Samsung Smartpack actie -Drama Service & voorwaarden

Geplaatst: 22 jul 2011 19:03
door Rickyman
Buiten de smartpack actie om......hoe kun je nu een tv kopen die je niet goed hebt bekeken. Bij MM staat dat ding toch ook te spelen en zie je toch dat je je haren erin kunt kammen.
Om dit thuis pas te ontdekken is op zijn minst merkwaardig. Ook 's avonds spiegelt dat ding, dus moet het toch te zien zijn geweest voor je de barcode uitsneed?

Rick

Re: Samsung Smartpack actie -Drama Service & voorwaarden

Geplaatst: 11 aug 2011 15:19
door silly1981
Hier precies hetzelfde (behalve dat onze tv wel naar onze tevredenheid is).
Wij hebben de bon op 27 juni opgestuurd, op 12 juli kregen we de bevestigingsmail. De brillen zouden vóór 31 juli worden geleverd. Het is nu 11 augustus en we hebben nog niks binnen. We hebben er ook een blu ray home cinema set bij gekocht waar we via dezelfde actie een Shrek 3D dvd pakket zouden krijgen. Die lag al na een week in de brievenbus (al voordat we de bevestiginsmail kregen!).
We hebben al 2x gebeld en 3 mails gestuurd naar Samsung, maar reactie blijft nog steeds uit...
Ook wij hadden Samsung zeer hoog staan. Over de producten zijn we nog steeds tevreden maar de service is bar slecht!!! Heel jammer, Samsung! Dit kost klanten...

Re: Samsung Smartpack actie -Drama Service & voorwaarden

Geplaatst: 19 aug 2011 10:16
door mvluijn
Ook hier hetzelfde als bovenstaand. ( over de TV zelf zijn we ook zeer tevreden )
Wij hebben op 26-07-2011 onze smartpack aangemeld, maar nooit een bevestigingsmail mogen ontvangen. Wij hebben contact gezocht met BCC, waar we onze TV gekocht hebben en die zeggen dat ze niets kunnen doen. ook Samsung zelf zegt hetzelfde. Je kan die derde partij in Ijsselstein wel een mail sturen, maar totaal geen reactie. Ik voel me redelijk bedrogen.
En ja Samsung, dit soort acties kan je beter maar niet meer laten doen door een derde partij. Een slechte reclame voor toch een goed merk. Jammer.........

Re: Samsung Smartpack actie -Drama Service & voorwaarden

Geplaatst: 22 aug 2011 18:51
door greenfingers67
Ook ik sluit mij aan bij de met smart wachtende mensen. In het weekende van 25 juni heb ik alles voor de actie verstuurd en tot op heden (22 augustus) helemaal niet vernomen. In de winkel (EP Beerenpoot) werd wel vaag iets gezegd over het "succes" van de actie en vertraging maar 9!! weken is wel heel erg traag. Jammer want over de tv ben ik zeer tevreden maar als je iets belooft moet je het ook doen!!!!!

Re: Samsung Smartpack actie -Drama Service & voorwaarden

Geplaatst: 23 aug 2011 13:35
door greenfingers67
Vandaag nog even mijn bankrekening bekeken en wat blijkt.....het beloofde geld staat op mijn rekening. Drie hoeratjes voor Samsung. Nu mijn 3Dbril en het huurtegoed voor moviemax nog.
Ik wacht in hoopvolle spanning af...... :D
Bij EP Beerenpoot zijn ze momenteel bezig het voor mij uit te zoeken. Dat noem ik nog eens goede service!!!!!

Re: Samsung Smartpack actie -Drama Service & voorwaarden

Geplaatst: 31 aug 2011 12:30
door Cavorka_1980
Heb zelf een D6500 gekocht en ben ook nog steeds aan het wachten op de 3D brillen en het Moviemax tegoed.

Begin augustus een brief ontvangen dat het serienummer en/of barcode zou ontbreken aan mijn zending. Barcode zat vastgeniet aan het actieformulier en serienummer werd toen ik het formulier opstuurde (30 juni) niet om gevraagd.

Direct een e-mail gestuurd (met serienummer) naar het adres in de brief maar hier na verschillende keren proberen nooit een reactie op gekregen.

Belabberde actie.. hoe lang moet het duren om zo'n pakketje op te sturen..

Re: Samsung Smartpack actie -Drama Service & voorwaarden

Geplaatst: 05 sep 2011 20:13
door Wim van Wessel
Heb 12 juli een Samsung D 8000 gekocht. Nu 05 september nog geen reactie.
Diverse keren gebeld met Samsung Nederland.
Het laatste antwoord: "meneer U bent niet de enigste".
Ik ben echt benieuwd of er nog wel een reaktie komt. :?: :?:

Re: Samsung Smartpack actie -Drama Service & voorwaarden

Geplaatst: 07 sep 2011 18:36
door marcelvk
Inmiddels ben ik ook al 2 maanden onderweg om ook maar iets te horen van Samsung. Wat nog het ergste is is dat er totaal geen reactie komt , helemaal niets...

Zelf heb ik nu een keer of 5 aan te telefoon gehangen. Er wordt telefonisch van alles beloofd, zoals terug bellen binnen 5 dagen, wij gaan het uitzoeken, etc...
3e partij of niet, Samsung moet zorg dragen voor een juiste afwikkeling van een actie met de daarbij behorende voorwaarden.

Als laatste wordt er wel gemeld dat er, WEGENS ENORM SUCCES, enorme vertraging is. Dan rest bij mij de vraag: Hoe succesvol kan iets zijn, als je op voorhand al weet dat je het niet waar kan maken?

Denk daar maar eens over na Samsung!!

Oh ja, wat ook wel gezegd mag worden: "T is wel een dikke TV!!
Hypothetisch gezien dan hè ;)

Re: Samsung Smartpack actie -Drama Service & voorwaarden

Geplaatst: 07 sep 2011 20:01
door ulkeman
inmiddels zijn we 2 maand verder maar nog geen actie pakket van samsung. We hebben vaak gemail maar krijgen alleen een standaart mail terug. Hierin beloven ze om het geld over te maken en later de bril en het pasje te sturen, maar helaas nog niets. Wel hebben we goedkeuring en een couponnummer.
Zullen we alles nog ooit ontvangen???????

Re: Samsung Smartpack actie -Drama Service & voorwaarden

Geplaatst: 12 sep 2011 09:18
door Ivanhoe
Ik heb op 28 juli (verlengde actie) alles opgestuurd naar Samsung en geen bevestigingsmail ontvangen. Drie weken geleden gebeld en die dame zei dat ik zou worden teruggebeld....niet dus. Vervolgens een mail gestuurd waarop ik na 5 dagen een antwoord kreeg dat ik mijn mail naar een ander adres moest sturen??? Ondertussen wacht ik nog steeds op een reactie.

Toevallig ken ik nog een persoon die met hetzelfde kampt.....dit is erg frustrerend.

Radar: kunnen jullie hier iets aan doen ?

Re: Samsung Smartpack actie -Drama Service & voorwaarden

Geplaatst: 14 sep 2011 11:08
door yvonneberkhuizen
Ben ook nog steeds aan het wachten op de 3D brillen en de 50 euro huurtegoed!
Heb gelijk 12-07-2011 de streepjescode met de bon opgestuurd! En een mailtje onvangen dat ik in aanmerking kom voor de actie maar sindsdien nooit meer wat gehoord! Al 2 keer gebeld en zijn mijn gegevens genoteerd door Carina Mulder. Maar nee nog steeds niks!! Koop je een duren 3D TV , beloven ze 2 brillen, kan je nog niet kijken!! Wel TV's verkopen maar een bril kan er dan niet meer bij! Waarom niet gewoon in de winkel erbij leveren wanneer je een TV koopt! Koop echt niks meer van Samsung, slechte reclame!!

Hoop dat Radar er wat aan kan doen! Succes.

Groet,
Yvonne

Re: Samsung Smartpack actie -Drama Service & voorwaarden

Geplaatst: 14 sep 2011 11:32
door K. Kloosterman
Blijkbaar ben ik niet de enige.....
Wat een enorm drama bij samsung. 30 Juli een Samsung 3d TV gekocht en kreeg bij de verkoop te horen dat er een leuke actie op zat, nl. 2 gratis brillen € 50,- online huurtegoed en € 75,- cash teruggestort op m'n rekening. Wij gelijk alles opgestuurd (incl. de originele streepjescode v/d doos). En dan.... wachten wachten wachten. Het is vandaag 14 SEPTEMBER en 4 telefoontjes en 6 mailtjes later en nog steeds niets gehoord van Samsung, zelfs niet een bevestiging, wat nog best vervelend is , want je maar één zo'n origenele streepjescode.
Het ergste is nog als je belt naar Samsung, krijg je een ingehuurd callcenter, waar mensen zitten die geen flauw idee hebben waar je het over hebt.Die vervolgens van alles beloven om maar van je af te zijn.
Wellicht weet Radar hier raad mee?
Met vriendelijke groet,

Kelly

Re: Samsung Smartpack actie -Drama Service & voorwaarden

Geplaatst: 14 sep 2011 19:09
door madelonfrog
op 30 juli 2011 hebben wij ook onze gegevens opgestuurd voor de gratis 3d brillen en de 50,- bon.
helaas nog niets ontvangen, dus ging ik eens op het net kijken.
werd er niet blij van, al die mensen die ook niets ontvangen hebben en niets horen op hun mail!
tv bevalt prima maar deze service is niet normaal!
hoop op een dag ze wel te krijgen of misschien kan radar iets voor ons doen?
gr madelonfrog

Re: Samsung Smartpack actie -Drama Service & voorwaarden

Geplaatst: 15 sep 2011 18:12
door Ilze
Ik wacht al 2(!) maanden op de Shrek films die bij de actie zaten. Na 30 mailltjes te hebben verstuurd naar 4 verschillende mailadressen heb ik nog steeds geen films. De mailtjes worden (bijna) nooit beantwoord en de keer dat ze hem hebben beantwoord geven ze aan dat ze de films gaan opsturen. Bellen heeft helemaal geen zin want je staat heel lang in de wacht en als je iemand te spreken krijgt, zeggen ze dat je alleen per mail kan reageren, maar ja, die mail beantwoorden ze niet!Heeft iemand wellicht voor mij een tip zodat onze meiden kunnen gaan genieten van de films? Want ik weet niet meer wat ik moet doen.

Re: Samsung Smartpack actie -Drama Service & voorwaarden

Geplaatst: 17 sep 2011 13:35
door marcelmx
Ook ik ben één van de velen die niets hoort van deze actie. Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat Samsung dit laat gebeuren??
Ook al sturen ze de brillen en passen met kerstmis, als ze maar bericht doen naar de klanten. Maar nee hoor, ze laten iedereen koken van woede met standaard antwoorden en meestal geen antwoord. Gevolg: een golf van negatieve reclame dat volgens mij uiteindelijk bakken met geld kost..
Ik hoop dat TROS radar eens aandacht wil schenken aan dit fiasco. Misschien dat de directieleden van Samsung dan eens achter hun oren gaan krabben? Het bizarre is trouwens dat de actie is verlengd vanwege het succes. Niet te geloven dit! :evil:

Re: Samsung Smartpack actie -Drama Service & voorwaarden

Geplaatst: 19 sep 2011 17:29
door Henny van Hout
Ik maak hetzelfde mee als alle anderen hiervoor. Ik heb op 21 juli 2011 een 3D TV gekocht en het actieformulier aangetekend verstuurd naar Samsung. Nu na meer dan 2 maanden heb ik nog steeds niets ontvangen. Ik heb al vele mails gestuurd en daar krijg je al helemaal geen antwoord op. Bij telefonisch contact, wordt alleen maar steeds aangegeven dat de actie zo'n succes is, blablabla.... Alles wat je doet haalt niets uit. Ik heb het probleem bij de verkoper Saturn neergelegd. Ik heb ook aangegeven, dat Samung de belofte van leveren binnen 4 tot 6 weken niet na kan komen en daardoor mijn geld beter kan teruggeven. Ik kan de TV niet eens testen op 3D werking, want je krijgt er niet eens 1 bril bij. Ik heb bij Saturn aangegeven, dat ik snel een oplossing wens en anders de Rechtsbijstand verzekering aan het werk zet. Het zou fijn zijn, als Radar hier eens extra aandacht aan wilde besteden in de uitzending. Het is gewoonweg schandalig, dat je niet eens 3D kan testen thuis? Normaal gesproken heb je 8 dagen bedenktijd, maar je kan je niet eens bedenken, omdat je niet eens weet of alles wel werkt. Eigenlijk zouden we advocatenhulp met zijn allen moeten hebben, zodat Samsung weet, dat dit geen normale gang van zaken is. Kan Radar misschien iets voor ons betekenen hierin??????? Ik hoop toch zo, dat Radar dit in de uitzending aan bod brengt. RADAR PLEASE HELP ONS.

Groeten Henny :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Re: Samsung Smartpack actie -Drama Service & voorwaarden

Geplaatst: 22 sep 2011 15:46
door SamsungWebcare
Beste allen,

Wij betreuren het feit dat jullie ontevreden zijn over de leveringstijd van deze promotie. Echter is er, door het onverwacht grote succes van deze promotie, vertraging ontstaan in de levering van de 3D brillen. Hierdoor is het mogelijk dat de brillen buiten de gestelde termijn van 4 weken worden geleverd. Hiervoor bieden wij u onze excuses aan.

Degenen van jullie die al een bevestiging van aanvraag hebben ontvangen, bevestigen wij nogmaals dat de SmartPacks naar jullie worden opgestuurd.
Aan degenen die deze bevestiging nog niet hebben ontvangen en al 4 weken of langer wachten op de levering of een bevestiging, adviseren wij om een ticket te openen op onze community site onder vermelding van uw volledige contactgegevens, alsmede de modelcode en het serienummer van de televisie. Dan kunnen wij uitzoeken wat er met de aanvraag is gebeurd.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
http://www.samsungworld.nl

Re: Samsung Smartpack actie -Drama Service & voorwaarden

Geplaatst: 25 sep 2011 09:12
door Ivanhoe
Hoi Alex,

Bedankt voor het plaatsen van een reply op dit forum. Echter, ik neem aan dat je het met mij eens bent dat de communicatie toch echt anders kon, ik heb inmiddels 1 telefoontje en 4 mails gestuurd zonder 1 antwoord terug te krijgen. Als Samsung de moeite had genomen een brief/mail te sturen waarin werd vermeld dat er vertraging was, zou dit allemaal niet gebeuren. Het totaal negeren van mails vind ik echt onacceptabel en geeft mij het gevoel dat Samsung de aftersales niet erg belangrijk vindt.

Inmiddels heb ik 1 bril (ik dacht twee) en het moviemaxxtegoed binnen, alleen het geld niet (ben benieuwd hoe lang dat gaat duren). Jij spreekt over een bevestigingsmail die ik nooit heb ontvangen en anderen weer wel. Na wat speurwerk kwamik erachter dat dit de tweede keer dat jullie zo'n aktie hadden en dat die eerste keer (1-2 jaar geleden) net zo verliep als deze.

Samsung maakt op dit moment zeer goede produkten, maar door deze vorm van communicatie ben ik helaas anders naar Samsung gaan kijken.

Re: Samsung Smartpack actie -Drama Service & voorwaarden

Geplaatst: 26 sep 2011 22:00
door marcelmx
Beste Alex,

Leuk dat je reageert. Wat bedoel je precies met een ticket?

Ik heb al lang geleden via My SamsungWorld een bericht gestuurd. Omdat ik dit soort acties op zich al zorgwekkend vindt (waarom niet de brillen in de winkel mee verstrekken??) had ik mijn aanmelding voor de zekerheid gescand. Deze heb ik mee geupload in mijn bericht. Raad eens wat er gebeurde... NIETS! Geen enkele reactie...

Alex je hebt nu gereageerd. Kennelijk is er toch iemand bij Samsung die iets wil betekenen hierin. Ik hoop dat jullie op zijn minst gaan communiceren met klanten over de levering. Stuur ons niet met een kluitje het riet in! Dit kan toch niet door de beugel???