ik betaalde 33,99 + 4,99 verzendkosten. Toen ik het bandje had ontvangen en bij mn kat omdeed had hij binnen 5 seconden de bandjes kapot gerukt en het bandje lekgekrabd terwijl er op de verpakking staat, ik citeer "scratch and bite resistant" dit staat ook op de website van de producent http://www.procollars.co.uk/
ik heb hierover direct mn beklag gedaan bij happypets maar zij zeiden dat ze mij hiervoor hadden gewaarschuwd. Dit was echter geheel anders gegaan: ik wilde dat ding namelijk bestellen en wilde zeker weten of hij op voorraad was dus ik heb hen gebeld en zei de dame die ik aan de lijn had dat ik hem nodig had voor mijn kat. Ze zei mij toen dat zij dacht dat ze alleen voor honden waren maar ik zei haar dat op de website van de producent staat voor honden en katten dus als dat daar staat dan vertrouw ik daarop. Mijn woorden zijn dus helemaal uit zn context getrokken door te zeggen dat ze me hebben gewaarschuwd. Maar goed, ze wilden het niet oplossen en vonden het hiermee afgedaan, niet erg klantvriendelijk! Ik heb hen hierop om de gegevens van de producent of importeur gevraagd en toen heeft happypets mijn gegevens doorgegeven aan de importeur: http://www.woofenmiauwshop.nl te Zwolle. Ik kreeg hierop een email van Richard de Ruijter met het verzoek het bandje naar hen op te sturen en een korte beschrijving erbij te doen van hoe het was gegaan. Ik heb dat gedaan en hoorde niets meer. Zo'n 2 weken later heb ik een mailtje gestuurd en om een reaktie gevraagd. Op 24 mei kreeg ik een reaktie van meneer de Ruijter waarin stond dat ze het bandje hadden ontvangen en dat ze er met de fabrikant naar gingen kijken. Ik zou een week later meer horen. Maar ik hoor niets meer. Ik heb inmiddels al meerdere emails gestuurd en dringend om een reaktie verzocht maar krijg geen enkele reaktie terug.
Ik ben het nu zat en ga er werk van maken en ik vind dan ook dat iedereen moet weten wat er gebeurt als je iets bij deze online shops koopt en het is niet naar wens en je hebt klachten. Ze hebben gewoon maling aan hun klanten en nieteens het fatsoen om netjes te reageren.
het moge wel duidelijk zijn dat ik met beide online shops NOOIT meer zaken zal doen.