tweede hands boek gekocht en betaald, maar niets ontvangen. Moet zelf met verkoper contact opnemen, maar deze reageert niet. Bol.com schrijft me dat ze niet verantwoordelijk zijn voor het niet leveren door verkoper.
Letterlijk luidt hun tekst: De verkoop van 2ehands artikelen via bol.com is een transactie tussen externe partijen. Verkopers kunnen 2ehands artikelen aanbieden op de site van bol.com. Geschillen over verkeerde of niet ontvangen leveringen kunnen alleen tussen de koper en de verkoper afgehandeld worden. Als de termijn van twee weken is verstreken is het voor bol.com niet meer mogelijk om een zoekgeraakt of niet ontvangen 2ehands artikel af te boeken.
Daar heb ik dan ook nog transactiekosten voor betaald. Waardeloze service
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bol.com slechte service
Re: Bol.com slechte service
Dit staat bij 'veel gestelde vragen': Verzending van 2ehands artikelen
De 2ehands artikelen op onze site worden verkocht en verzonden door verschillende verkopers. De contactgegevens van de verkoper vindt u in uw bestelbevestiging en bij ontvangst van het artikel op de bijgeleverde pakbon.
Neemt u voor een vraag over een niet of te laat ontvangen 2ehands artikel zo snel mogelijk, maar binnen twee weken contact op met de betreffende verkoper. Als de verkoper niet of niet naar verwachting reageert kunt u, binnen 3 weken na ontvangst van de verzendbevestiging, contact opnemen met onze klantenservice. Wanneer deze termijn verstreken is dan kunnen wij geen actie meer ondernemen om een eventueel geschil op te lossen.
In de algemene voorwaarden staat ook waaraan de verkoper zich moet houden. Bol.com. kan de verkoper daaraan herinneren.
't Is vakantietijd, dat kan de reden zijn waarom verkoper niet reageert?
De 2ehands artikelen op onze site worden verkocht en verzonden door verschillende verkopers. De contactgegevens van de verkoper vindt u in uw bestelbevestiging en bij ontvangst van het artikel op de bijgeleverde pakbon.
Neemt u voor een vraag over een niet of te laat ontvangen 2ehands artikel zo snel mogelijk, maar binnen twee weken contact op met de betreffende verkoper. Als de verkoper niet of niet naar verwachting reageert kunt u, binnen 3 weken na ontvangst van de verzendbevestiging, contact opnemen met onze klantenservice. Wanneer deze termijn verstreken is dan kunnen wij geen actie meer ondernemen om een eventueel geschil op te lossen.
In de algemene voorwaarden staat ook waaraan de verkoper zich moet houden. Bol.com. kan de verkoper daaraan herinneren.
't Is vakantietijd, dat kan de reden zijn waarom verkoper niet reageert?
Re: Bol.com slechte service
Bij marktplaats werkt het net zo.
Re: Bol.com slechte service
Alleen stuurt bol.com wel een incassoburo op je af omdat je wel de factuur moet betalen voor je niet ontvangen artikel. De verkoper krijgt namelijk wel gewoon uitbetaald.
Re: Bol.com slechte service
crazyme schreef:Bij marktplaats werkt het net zo.
Echt niet, bij marktplaats betaal je geen transactiekosten. Marktplaats verdient dus niks aan een verkoop, Bol wel.