LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VODAFONE MISLEIDING! , Ze hebben niks op voorraad

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Bergi82
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 jul 2011 11:53

VODAFONE MISLEIDING! , Ze hebben niks op voorraad

Ongelezen bericht door Bergi82 »

Ik kon mijn abonnement verlengen bij vodafone en zag dat ze ook de Galaxy S plus hadden bij een 1 jarig abonnement.
Eerst online gekeken naar de aanbieding, maar telefonisch was het nog 10 euro goedkoper.
Ik had de vrouw van vodafone gevraagd of ze echt op voorraad waren en dat ik niet weken wil wachten op mijn nieuwe telefoon.
Ze gaf aan dat alleen de zwarte gewoon ruim op voorraad was, en dat die geleverd kon worden.
Toen heb ik akkoord gegeven om mijn abbo te verlengen, nu bel ik naar de afdeling status bestellingen van vodafone en wat blijkt? het toestel is nog niet eens binnen!!
komt pas in augustus! , Dit is pure misleiding om alleen maar te zorgen dat ik mijn abbo verleng! daarna kan ik het maar gewoon uitzoeken.
en iedereen die al vanaf juni de galaxy s plus heeft besteld krijgt natuurlijk eerst de telefoon in huis, dus het kan wel september worden zo voordat ik hem krijg.
Ben ZEER teleurgesteld in vodafone , pure misleiding is dit!!!!
Ze kunnen niets zeggen wanneer de telefoon binnen komt, of wanneer ik hem ga krijgen. ik had achteraf beter ergens anders kunnen verlengen waar die wel binnen 24 uur geleverd kan worden.
MIJN ADVIES: BESTEL NIKS BIJ VODAFONE, ZE HOUDEN JE AAN HET LIJNTJE. ALS JE MAAR VERLENGD!
Laatst gewijzigd door Bergi82 op 27 jul 2011 17:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: VODAFONE MISLEIDING! , Ze hebben niks op voorraad

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Vreemd dat Vodafone dit toestel niet kan leveren.
Het toestel is bij verschillenden leveranciers voldoende op voorraad.
Als ik hem vandaag voor 4 uur bestel heb ik hem morgen binnen.
De galaxy s2 is wel een probleem, die zijn heel moeilijk leverbaar.

Bergi82
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 jul 2011 11:53

Re: VODAFONE MISLEIDING! , Ze hebben niks op voorraad

Ongelezen bericht door Bergi82 »

je krijgt ook verder niks te horen, geen mail met bevestiging, geen status over de telefoon niks.
communicatie is slecht bij vodafone.

GodsSon
Berichten: 203
Lid geworden op: 21 feb 2010 18:59

Re: VODAFONE MISLEIDING! , Ze hebben niks op voorraad

Ongelezen bericht door GodsSon »

Volgens mij hebben veel winkels ook best prima voorraad van dit toestel. Annuleer de order en loop een (Vodafone) winkel binnen.

Bergi82
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 jul 2011 11:53

Re: VODAFONE MISLEIDING! , Ze hebben niks op voorraad

Ongelezen bericht door Bergi82 »

dat duurt 4-6 werkdagen totdat ik het dan in de winkel kan verlengen.
en als die heisa die je dan krijgt , dubbele facturen etc. ook geen zin in.
nog steeds 0 reactie vanuit vodafone, geen telefoontje geen e-mail.
nu zou het toestel wel weer op voorraad zijn, maar een andere medewerker zegt weer niet.
pffff frustrerend dit, het gaat er om dat je weet wanneer de telefoon komt.
en wie weet of het abonnement bij verlengen direct in gaat? bij mij is het (2 maanden voor de afloop periode) al doorgevoerd, en contract staat tot : september 2012 , dus 14 maanden??
mag dat zomaar? ik had nog 2 maanden een contract lopen.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: VODAFONE MISLEIDING! , Ze hebben niks op voorraad

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Bergi82 schreef:dat duurt 4-6 werkdagen totdat ik het dan in de winkel kan verlengen.
en als die heisa die je dan krijgt , dubbele facturen etc. ook geen zin in.
nog steeds 0 reactie vanuit vodafone, geen telefoontje geen e-mail.
nu zou het toestel wel weer op voorraad zijn, maar een andere medewerker zegt weer niet.
pffff frustrerend dit, het gaat er om dat je weet wanneer de telefoon komt.
en wie weet of het abonnement bij verlengen direct in gaat? bij mij is het (2 maanden voor de afloop periode) al doorgevoerd, en contract staat tot : september 2012 , dus 14 maanden??
mag dat zomaar? ik had nog 2 maanden een contract lopen.
Je abbonement was eigenlijk afgelopen in september, nu heb je die al eerder verlengt (mag 2 mnd voor de afloop periode), dus is dan toch ook dec 2012,
of je het nu verlengd of in september.

GodsSon
Berichten: 203
Lid geworden op: 21 feb 2010 18:59

Re: VODAFONE MISLEIDING! , Ze hebben niks op voorraad

Ongelezen bericht door GodsSon »

Bergi82 schreef:dat duurt 4-6 werkdagen totdat ik het dan in de winkel kan verlengen.
en als die heisa die je dan krijgt , dubbele facturen etc. ook geen zin in.
nog steeds 0 reactie vanuit vodafone, geen telefoontje geen e-mail.
nu zou het toestel wel weer op voorraad zijn, maar een andere medewerker zegt weer niet.
pffff frustrerend dit, het gaat er om dat je weet wanneer de telefoon komt.
en wie weet of het abonnement bij verlengen direct in gaat? bij mij is het (2 maanden voor de afloop periode) al doorgevoerd, en contract staat tot : september 2012 , dus 14 maanden??
mag dat zomaar? ik had nog 2 maanden een contract lopen.
Waarom zou dat niet mogen, een verlenging naar een abonnement met bijvoorbeeld internet is wel zo makkelijk om gelijk doorgevoerd te krijgen. Anders krijg je de topics met: ik kon op internet en wist niet dat....

Bergi82
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 jul 2011 11:53

Re: VODAFONE MISLEIDING! , Ze hebben niks op voorraad

Ongelezen bericht door Bergi82 »

[/quote]
Waarom zou dat niet mogen, een verlenging naar een abonnement met bijvoorbeeld internet is wel zo makkelijk om gelijk doorgevoerd te krijgen. Anders krijg je de topics met: ik kon op internet en wist niet dat....[/quote]

klopt, dit is wel normaal dan :-) maar in dit geval had ik al internet.
maar goed, dat maakt me verder ook niet uit, alleen weet ik dus niet wanneer ik een telefoon krijg.

Bergi82
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 jul 2011 11:53

Re: VODAFONE MISLEIDING! , Ze hebben niks op voorraad

Ongelezen bericht door Bergi82 »

wat denk je?? staat GLS zojuist voor de deur.
met de telefoon!
mooi dat de telefoon binnen is, maar qua communicatie mogen ze op de helpdesk nog wel eens wat bijscholen.
en updates via e-mail heb ik ook nooit gehad! om de order bevestiging moest ik zelf voor bellen, kreeg ik niet automatisch.
en wat het meest frustrerend was, is dat er eerst gezegd wordt dat de telefoon niet op voorraad is, dan weer wel , dan is het al verzonden , dan weer niet.
communicatie is alles, als de klant maar weet wanneer hij of zij zijn bestelling kan verwachten.
het is dat ik "thuis werk" en dat ik aanwezig kan zijn, maar als je er niet bent heb je wel een probleem.
maar goed, ben blij dat toestel er is , niet binnen de 2 werkdagen wat beloofd is, maar dat ter zijde.
MOD>>> hier kan een slotje op, probleem is opgelost, of verwijder deze post maar.

De Ouwe
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 mar 2011 11:06

Re: VODAFONE MISLEIDING! , Ze hebben niks op voorraad

Ongelezen bericht door De Ouwe »

Bovendien het volgende: Vodafone heeft een nieuwe mobiele telefonie aanbieder in de markt gezet met de naam Blyk. Deze richt zich op de doelgroep 15 tot 29 jarigen. Als je met een prepaid abbonnement met minimaal €10,- opwaardeert krijg je gratis 3000 smsjes en 3000 belminuten voor Blykklanten. Als alles goed gaat, maar....Niet dus. Ik waardeer keurig op, maar krijg geen smsjes en ook geen belminuten. Je wilt daar even een telefoontje over plegen, maar dat gaat niet, want het contact loopt alleen via de mail. Als alles goed gaat krijg je binnen 5 dagen antwoord, maar......Niet dus. Na ongeveer 7 dagen krijg je bericht, dat het zo goed gaat met Blyk, dat ze de mailtjes niet op tijd kunnen beantwoorden. Ik mail dat ik al anderhalve week op een reactie wacht en dat ik nog steeds geen smsjes heb. Ik krijg weer een mail dat ze binnen 5 werkdagen op mijn probleem zullen ingaan. Je vraagt je werkelijk af hoe een telefonieaanbieder zo onbeholpen kan communiceren, dat je als klant geen enkele kant op kunt! Dan maar de helpdesk van Vodafone gebeld. Jawel. Na 10 minuten wachttijd krijg ik Femke aan de lijn, die het even gaat navragen. Ze weet mij te vertellen, dat je bij een prepaid abbonnement de smsjes altijd moet opvragen, terwijl Blyk daar met geen woord over rept. Ze verteld mij ook hoe ik dat kan doen. Als mijn dochter ( want daar doe je het allemaal voor ) haar advies opvolgt komt er in beeld: deze dienst is voor u niet beschikbaar! Als u het nog snapt. M'n dochter zit inmiddels al anderhalve week zonder smsjes, terwijl smssen zo'n beetje een must is om in leven te blijven. Straks op vakantie. Geen sms-tegoed. Kan niog leuk worden. Mijn advies: Blyk niet doen! En Vodafone doe a.u.b. eens wat aan de manier van communiceren, want dat lijkt echt helemaal nergens op. Een dikke onvoldoende wat mij betreft!

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: VODAFONE MISLEIDING! , Ze hebben niks op voorraad

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Blyk maakt alleen maar gebruik van het Vodafone netwerk, is verder gewoon een onafhankelijk bedrijf.
Dus klachten over Blyk hebben niks met Vodafone te maken

Gesloten