Een abonnement vraagje
Geplaatst: 26 jul 2011 17:52
Goedemiddag,
Ik hoop dat er op dit forum genoeg kennis zit om mij te helpen met een probleempje..
Ik train nu 3,5 jaar bij dezelfde sportschool en nu zijn er heel wat dingen die mij steeds meer tegen beginnen te staan..mijn laatste abonnement is een 12 maanden onbeperkt geweest.. en nu kreeg ik de opmerking omdat ik altijd voor 17.00 binnen ben waarom ik geen daluren abonnement neem.. dus ik met mijn stomme kop een wijziging van abonnement gedaan.. maar na 3 dagen had ik er toch spijt van want in die 3 dagen heb ik mijn kapot lopen ergeren aan de nieuwe richting van de sportschool qua mensen binnen halen. Dus ik stuur een mailtje met de vraag om mijn oude contract gewoon te laten zoals hij is... Nou hier onder de mail wisseling..
Nu valt mij ook op dat ze zeggen dat ik een nieuw contract heb maar dat ik in eens wel mijn tegoed aan vakantie dagen mee kan nemen..
WIE O WIE kan mij helpen of heb ik gewoon onwijs veel pech?????
Vanaf onderaan lezen.. heb namelijk de mail gewoon zo neergezet.. EXCUUS....
...........................................................................................................................
Beste .....,
Ik was niet eerder in de gelegenheid om je mail te beantwoorden, aangezien ik niet
fulltime werk en beperkt aantal uren voor ledenserive heb.
Bij abonnementen van sportscholen zit geen bedenktijd,dus ik kan het abonnement niet
eerder beeindigen. Wanneer het contract is getekend, is het bindend. Naar aanleiding
van de enquete, wordt alles weer extra goed in de gaten gehouden en hoop ik dat
..... je weer zo goed zal bevallen als voorheen.
Om te reageren op je laatste mail, wij hebben opvallende reacties op de enquete
doorgestuurd naar personeel, om hun erop te attenderen hoe klanten over .....
denken. Aangezien wij jouw punten zeer serieus nemen en belangrijk vinden, zat jouw
antwoord er ook tussen. Echter was dit anoniem, maar voor sommigen die jou kennen,
wellicht herkenbaar. Het was dus geen informatie uit de email die jij naar mij hebt
verzonden.
...... heeft verschillende mails naar personeel gestuurd en wij vinden het erg
belangrijk het personeel klanten beter zal 'opvoeden', door hun aan te spreken om
bijvoorbeeld het gebruik van een handdoek en het teruglegggen van spullen. Je hebt
hierin helemaal gelijk en hierop zal zeker worden gelet.
Ik hoop je bij deze voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
......
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: ....
Verzonden: zaterdag 23 juli 2011 14:58
Aan: ....
Onderwerp: Re: Opzeggen
......,
Het is natuurlijk wel zo netjes om uberhaupt terug te reageren. Ik heb namelijk ook
al vernomen dat mijn mail door gestuurd is naar iedereen binnen ...... Het eerste
gedeelte dan he.
Dus je hebt hem gelezen en je bent ook van mening dat het toch iets is wat leeft.
Maar nu nog een reactie op het 2de gedeelte.
Groeten,
.....
Hey ......,
Nou de reden dat we weg gaan is onder andere dat het vaak te druk is met mensen waar
door ik vaak moet wachten en als het dan serieuze mensen zijn die trainen heb ik er
niks op tegen.. Maar de laatste tijd zijn er veel van die jonge gasten die zich ook
niet aan de regels houden neem ff als voorbeeldje handdoeken gebruiken, spullen
terug leggen.
Ik heb altijd met plezier gesport en met de meeste werknemers van .... kan ik het
ook goed vinden. Alleen de sfeer die er tegenwoordig hangt wat mede door die stunts
van .... komt is het niet verbeterd.
Ik weet dat het de taak van de instructeurs is om mensen op de regels en gedrag te
wijzen maar die zijn vaak te druk met andere dingen bezig en de gene die overwicht
hadden zijn allemaal weg.
En over mijn abo is het volgens mij toch zeker weten zo dat ik een bedenk tijd heb
van 5 dagen. Dus ik ga er vanuit dat ik het netjes kan terug switchen naar mijn oude
abo. Het is namelijk geen service die meteen in gaat zoals een telefoon abo. Dus
kort samengevat: krijg ik mijn oude abo terug die liep volgens mij tot begin 2012.
Groeten, .....
------Origineel bericht------
Van:.....
Aan: ......
Onderwerp: FW: Opzeggen
Verzonden: 19 juli 2011 19:06
Beste ......,
Alle mails van klanten worden altijd naar mij doorgestuurd, vandaar dat ik je antwoord.
Wat jammer dat jullie willen opzeggen! Mag ik vragen waarom? Jullie zijn altijd zo
regelmatig aan het sporten, en ik dacht met plezier?!
Helaas kan ik je abonnement niet eerder beëindigen. Per 22-7-2011 gaat het 12
maanden dal abonnement lopen, welke loopt tot 3-8-2012, doordat je nog 12 dagen
vakantie tegoed had.
..... heeft een 12 maanden abonnement welke loopt tot 23-3-2012.
Opzeggen kan alleen persoonlijk aan de balie van ..... of per aangetekende brief met
handtekening. Houdt daarbij rekening met de opzegtermijn (60 dagen voor .... en 1
maand voor jou).
Ik hoop je bij deze voldoende te hebben geïnformeerd en hoop jullie nog wel te zien
bij .....
Met vriendelijke groet,
..........
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: ............
Verzonden: zondag 10 juli 2011 13:24
Aan: ..........
Onderwerp: Opzeggen
......,
Ik heb verleden week een verandering van abo gedaan, maar na lang nadenken wil ik
eigenlijk opzeggen samen met mijn vriendin, nu werd mij
verteld dat ik contact met jou moest opnemen.. Dus bij deze de vraag hoe gaan we dit
doen? Ik loop nu ongeveer 3 jaar bij ..... dus ik ben benieuwd wat mijn opzeg
termijn is.
Met vriendelijke groeten,
........
Verzonden vanaf mijn draadloze BlackBerry®-toestel
Ik hoop dat er op dit forum genoeg kennis zit om mij te helpen met een probleempje..
Ik train nu 3,5 jaar bij dezelfde sportschool en nu zijn er heel wat dingen die mij steeds meer tegen beginnen te staan..mijn laatste abonnement is een 12 maanden onbeperkt geweest.. en nu kreeg ik de opmerking omdat ik altijd voor 17.00 binnen ben waarom ik geen daluren abonnement neem.. dus ik met mijn stomme kop een wijziging van abonnement gedaan.. maar na 3 dagen had ik er toch spijt van want in die 3 dagen heb ik mijn kapot lopen ergeren aan de nieuwe richting van de sportschool qua mensen binnen halen. Dus ik stuur een mailtje met de vraag om mijn oude contract gewoon te laten zoals hij is... Nou hier onder de mail wisseling..
Nu valt mij ook op dat ze zeggen dat ik een nieuw contract heb maar dat ik in eens wel mijn tegoed aan vakantie dagen mee kan nemen..
WIE O WIE kan mij helpen of heb ik gewoon onwijs veel pech?????
Vanaf onderaan lezen.. heb namelijk de mail gewoon zo neergezet.. EXCUUS....
...........................................................................................................................
Beste .....,
Ik was niet eerder in de gelegenheid om je mail te beantwoorden, aangezien ik niet
fulltime werk en beperkt aantal uren voor ledenserive heb.
Bij abonnementen van sportscholen zit geen bedenktijd,dus ik kan het abonnement niet
eerder beeindigen. Wanneer het contract is getekend, is het bindend. Naar aanleiding
van de enquete, wordt alles weer extra goed in de gaten gehouden en hoop ik dat
..... je weer zo goed zal bevallen als voorheen.
Om te reageren op je laatste mail, wij hebben opvallende reacties op de enquete
doorgestuurd naar personeel, om hun erop te attenderen hoe klanten over .....
denken. Aangezien wij jouw punten zeer serieus nemen en belangrijk vinden, zat jouw
antwoord er ook tussen. Echter was dit anoniem, maar voor sommigen die jou kennen,
wellicht herkenbaar. Het was dus geen informatie uit de email die jij naar mij hebt
verzonden.
...... heeft verschillende mails naar personeel gestuurd en wij vinden het erg
belangrijk het personeel klanten beter zal 'opvoeden', door hun aan te spreken om
bijvoorbeeld het gebruik van een handdoek en het teruglegggen van spullen. Je hebt
hierin helemaal gelijk en hierop zal zeker worden gelet.
Ik hoop je bij deze voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
......
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: ....
Verzonden: zaterdag 23 juli 2011 14:58
Aan: ....
Onderwerp: Re: Opzeggen
......,
Het is natuurlijk wel zo netjes om uberhaupt terug te reageren. Ik heb namelijk ook
al vernomen dat mijn mail door gestuurd is naar iedereen binnen ...... Het eerste
gedeelte dan he.
Dus je hebt hem gelezen en je bent ook van mening dat het toch iets is wat leeft.
Maar nu nog een reactie op het 2de gedeelte.
Groeten,
.....
Hey ......,
Nou de reden dat we weg gaan is onder andere dat het vaak te druk is met mensen waar
door ik vaak moet wachten en als het dan serieuze mensen zijn die trainen heb ik er
niks op tegen.. Maar de laatste tijd zijn er veel van die jonge gasten die zich ook
niet aan de regels houden neem ff als voorbeeldje handdoeken gebruiken, spullen
terug leggen.
Ik heb altijd met plezier gesport en met de meeste werknemers van .... kan ik het
ook goed vinden. Alleen de sfeer die er tegenwoordig hangt wat mede door die stunts
van .... komt is het niet verbeterd.
Ik weet dat het de taak van de instructeurs is om mensen op de regels en gedrag te
wijzen maar die zijn vaak te druk met andere dingen bezig en de gene die overwicht
hadden zijn allemaal weg.
En over mijn abo is het volgens mij toch zeker weten zo dat ik een bedenk tijd heb
van 5 dagen. Dus ik ga er vanuit dat ik het netjes kan terug switchen naar mijn oude
abo. Het is namelijk geen service die meteen in gaat zoals een telefoon abo. Dus
kort samengevat: krijg ik mijn oude abo terug die liep volgens mij tot begin 2012.
Groeten, .....
------Origineel bericht------
Van:.....
Aan: ......
Onderwerp: FW: Opzeggen
Verzonden: 19 juli 2011 19:06
Beste ......,
Alle mails van klanten worden altijd naar mij doorgestuurd, vandaar dat ik je antwoord.
Wat jammer dat jullie willen opzeggen! Mag ik vragen waarom? Jullie zijn altijd zo
regelmatig aan het sporten, en ik dacht met plezier?!
Helaas kan ik je abonnement niet eerder beëindigen. Per 22-7-2011 gaat het 12
maanden dal abonnement lopen, welke loopt tot 3-8-2012, doordat je nog 12 dagen
vakantie tegoed had.
..... heeft een 12 maanden abonnement welke loopt tot 23-3-2012.
Opzeggen kan alleen persoonlijk aan de balie van ..... of per aangetekende brief met
handtekening. Houdt daarbij rekening met de opzegtermijn (60 dagen voor .... en 1
maand voor jou).
Ik hoop je bij deze voldoende te hebben geïnformeerd en hoop jullie nog wel te zien
bij .....
Met vriendelijke groet,
..........
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: ............
Verzonden: zondag 10 juli 2011 13:24
Aan: ..........
Onderwerp: Opzeggen
......,
Ik heb verleden week een verandering van abo gedaan, maar na lang nadenken wil ik
eigenlijk opzeggen samen met mijn vriendin, nu werd mij
verteld dat ik contact met jou moest opnemen.. Dus bij deze de vraag hoe gaan we dit
doen? Ik loop nu ongeveer 3 jaar bij ..... dus ik ben benieuwd wat mijn opzeg
termijn is.
Met vriendelijke groeten,
........
Verzonden vanaf mijn draadloze BlackBerry®-toestel