| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Stekkerdoos voor analoog televisie op extra aansluiting
Stekkerdoos voor analoog televisie op extra aansluiting
Hallo allemaal,
Sinds vorig jaar woon ik in een nieuwbouw sociale huurwoning.
Thuis heb ik analoog televisie en digitale televisie van UPC.
In de huiskamer heb ik een mediabox staan.
In de huiskamer zat aan de muur een contactdoos gemaakt waar je zo´n stekkertje/kabeltje voor analoog televisie in kon doen (nemen jullie me aub niet kwalijk als ik het raar omschrijf, want ik heb er helemaal geen verstand van).
Ik heb in de logeerkamer en in de slaapkamer ook een televisie.
In de huiskamer heb ik op de televisie digitale televisie en analoog televisie en in de logeerkamer heb ik nu ook analoog televisie.
Ik heb nu heel veel splitters op splitters zitten.
Ik kan nu wel analoog kijken maar het signaal is vaak niet zo goed, digitale televisie wel maar ik gebruik in de woonkamer ook wel analoog televisie voor opnames van programma's met de video want ik heb geen harddisk mediabox.
In de slaapkamer zit een rond gat in de muur met snoeren erin.
Nu zit er een deksel op maar de woningbouw gaf aan toen ik de sleutel kreeg van de woning dat dat ook een aansluiting voor televisie is.
In de Praxis winkel heb ik complete bevestiging zien hangen waar je dan zo'n stekkertje/kabel voor analoog televisie in kan doen.
Het is dacht ik net als het kopen van een nieuw stopcontact.
Ik vroeg me af of jullie misschien weten of ik dat zou kunnen kopen en of dat dan bevestigd kan worden op zo'n aansluiting in de slaapkamer.
De woningbouw gaf aan dat die snoeren in de muur onder de deksel waren voor aansluiting van televisie (extra aansluiting) of zie ik dat te makkelijk en kan je daar niet zo maar zo'n bevestiging op plaatsen?
Alvast heel veel dank voor jullie reacties.
Sprietje
Sinds vorig jaar woon ik in een nieuwbouw sociale huurwoning.