Arris modem
Geplaatst: 27 jul 2011 19:43
Eergisteren heeft een monteur van de firma Schuuring in opdracht van de UPC, volgens afspraak, het Arris modem vervangen. Er werd tegen mijn dochter gezegd (ik was zelf aan het werk) dat als de telefoon het na 1 dag nog niet deed
, ik evencontact met ze op moest nemen. Eergisteren heb ik via de mail contact gezocht met de UPC, standaardmail terug. En gisteravond mailcontact met de firma Schuuring, ook standaardmail terug.
Nu heb ik na 2 dagen nog steeds geen telefoonverbinding! Als ik een nummer intoets, hoor ik wel die tikjes, maar vervolgens is de lijn dood. Als ik met mobiel naar mn vaste nummer bel, zegt een stem: het nummer dat u heeft gekozen, reageert niet.
Hoe kan ik anders contact met ze opnemen dan via de mail, als mn telefoon het niet doet! Ja, met mn mobiel zeker!
Op het moden knipperen groene lampjes, behalve die van telefoon 1. Het stekkertje achterin zit goed.
Waarom reageren ze niet en lossen het probleem niet op! Morgen ga ik al mn derde dag zonder telefoonverbinding in.
Nu heb ik na 2 dagen nog steeds geen telefoonverbinding! Als ik een nummer intoets, hoor ik wel die tikjes, maar vervolgens is de lijn dood. Als ik met mobiel naar mn vaste nummer bel, zegt een stem: het nummer dat u heeft gekozen, reageert niet.
Hoe kan ik anders contact met ze opnemen dan via de mail, als mn telefoon het niet doet! Ja, met mn mobiel zeker!
Op het moden knipperen groene lampjes, behalve die van telefoon 1. Het stekkertje achterin zit goed.
Waarom reageren ze niet en lossen het probleem niet op! Morgen ga ik al mn derde dag zonder telefoonverbinding in.