Klacht over Proassist
Geplaatst: 29 jul 2011 14:04
Dit is mijn klachtenbrief naar Proassist... en moet er bij vertellen, heb dus nog steeds geen passende oplossing gekregen!!
Zo'n 2 weken geleden constateerde ik een barst in mijn display.
Bij het afsluiten van mijn mobiel abbonement heb ik een vezekering afgesloten bij proassist.
Ik besloot toen mijn mobiel te laten ophalen om deze te laten maken.
Bij mijn eerste telefoongesprek ging alles zoals het hoorde en mijn telefoon zou de volgende avond opgehaald worden.
Toen de chauffaur bij mij verscheen, had hij een nokia bij zich.
Ik (in de veronderstelling dat ik gewoon een vervangende blackberry zou krijgen) heb de chauffaur vriendelijk bedankt,
en hem zonder mijn toestel weg gestuurd.
Hierna heb ik nogmaals contact opgenomen met jullie en daar werd mij uitgelegd dat ik geen vervangende blackberry
zou krijgen om deze "niet op voorraad waren".!!!
Ik vroeg of ik kon wachten tot er 1 beschikbaar was, dit was geen mogelijkheid.
Ook na overleg met een collega, die mij hier ook over terug belde, was het nog steeds niet mogelijk.
Wat mij wel werd verteld was, dat ALS de chauffaur er toevallig 1 had liggen, dat ik die dan kreeg, en anders gewoon een nokia of iets dergelijks.
Ik heb hiermee naar de Tmobile shop gegaan, waarna zij contact opnamen met proassist.
Toen werd er verteld dat dit wel degelijk mogelijk was, maar ze waren inderdaad niet op voorraad.
Ik kwam op een wachtlijst.(geen probleem)
De volgende dag werd ik gebeld dat er een blackberry beschikbaar was.
donderdag avond tussen 9 uur en 12 uur 'savonds zou deze gebracht worden.
Toen er om 5 voor 12 nog niemand was geweest, heb ik er maar een telefoontje aan gewaagd.
Het antwoord: duizendmaal excuus, we zijn u vergeten in te plannen.
Het volgende telefoontje om nog een poging te doen begon met een half uur wachttijd.
Toen ik mevrouw aan de telefoon kreeg, (duidelijk niet gemotiveerd en erg arrogant)
kreeg ik te horen, ; u heeft helemaal geen recht op een blackberry en als u iemand wilt spreken kunt u maandag weer terecht.
maandag aangekomen bij Tmobile (ik had het inmiddels zelf al opgegeven)
Hebben de dames bij Tmobile contact gehad met proassist.
Ook hen werden erg associaal behandeld alsof wij degene waren die fout zaten.
De bedrijfsleidster van Tmobile was niet te spreken over jullie werkwijze, maar omdat er werd verteld dat het nu eenmaal niet anders was, ging zij ervanuit dat proassist het verder zou afhandelen.
Ik heb nogmaals contact gehad met proassist om hen mijn probleem nogmaals voor te leggen, en of zij hierin een tegoedkoming willen doen.
De reactie, we kunnen niks meer voor u doen, u krijgt een vervangend toestel, en de 30 euro eigen risico, daar kunnen we ook niks aan doen, die betaald u gewoon.
Naar alles wat er is gebeurd, even een opsomming: leugens, afspraken niet nakomen en een hele arrogante houding van een aantal van de medewerkers.
Vind ik deze oplossing ZWAAR onder de maat.
Zo'n 2 weken geleden constateerde ik een barst in mijn display.
Bij het afsluiten van mijn mobiel abbonement heb ik een vezekering afgesloten bij proassist.
Ik besloot toen mijn mobiel te laten ophalen om deze te laten maken.
Bij mijn eerste telefoongesprek ging alles zoals het hoorde en mijn telefoon zou de volgende avond opgehaald worden.
Toen de chauffaur bij mij verscheen, had hij een nokia bij zich.
Ik (in de veronderstelling dat ik gewoon een vervangende blackberry zou krijgen) heb de chauffaur vriendelijk bedankt,
en hem zonder mijn toestel weg gestuurd.
Hierna heb ik nogmaals contact opgenomen met jullie en daar werd mij uitgelegd dat ik geen vervangende blackberry
zou krijgen om deze "niet op voorraad waren".!!!
Ik vroeg of ik kon wachten tot er 1 beschikbaar was, dit was geen mogelijkheid.
Ook na overleg met een collega, die mij hier ook over terug belde, was het nog steeds niet mogelijk.
Wat mij wel werd verteld was, dat ALS de chauffaur er toevallig 1 had liggen, dat ik die dan kreeg, en anders gewoon een nokia of iets dergelijks.
Ik heb hiermee naar de Tmobile shop gegaan, waarna zij contact opnamen met proassist.
Toen werd er verteld dat dit wel degelijk mogelijk was, maar ze waren inderdaad niet op voorraad.
Ik kwam op een wachtlijst.(geen probleem)
De volgende dag werd ik gebeld dat er een blackberry beschikbaar was.
donderdag avond tussen 9 uur en 12 uur 'savonds zou deze gebracht worden.
Toen er om 5 voor 12 nog niemand was geweest, heb ik er maar een telefoontje aan gewaagd.
Het antwoord: duizendmaal excuus, we zijn u vergeten in te plannen.
Het volgende telefoontje om nog een poging te doen begon met een half uur wachttijd.
Toen ik mevrouw aan de telefoon kreeg, (duidelijk niet gemotiveerd en erg arrogant)
kreeg ik te horen, ; u heeft helemaal geen recht op een blackberry en als u iemand wilt spreken kunt u maandag weer terecht.
maandag aangekomen bij Tmobile (ik had het inmiddels zelf al opgegeven)
Hebben de dames bij Tmobile contact gehad met proassist.
Ook hen werden erg associaal behandeld alsof wij degene waren die fout zaten.
De bedrijfsleidster van Tmobile was niet te spreken over jullie werkwijze, maar omdat er werd verteld dat het nu eenmaal niet anders was, ging zij ervanuit dat proassist het verder zou afhandelen.
Ik heb nogmaals contact gehad met proassist om hen mijn probleem nogmaals voor te leggen, en of zij hierin een tegoedkoming willen doen.
De reactie, we kunnen niks meer voor u doen, u krijgt een vervangend toestel, en de 30 euro eigen risico, daar kunnen we ook niks aan doen, die betaald u gewoon.
Naar alles wat er is gebeurd, even een opsomming: leugens, afspraken niet nakomen en een hele arrogante houding van een aantal van de medewerkers.
Vind ik deze oplossing ZWAAR onder de maat.