Tele2 levert geen goede dienst, kan ik dan van mijn contract
Geplaatst: 30 jul 2011 20:50
Hallo,
Ik heb het zo langzamerhand helemaal gehad met Tele2. Ben overgestapt een aantal maanden geleden naar internet/tv/bellen (hiervoor alleen internet) en ik ben gewoon niet tevreden. Los van het feit dat ik echt heel vaak mijn modem moet resetten, vind ik de tv-kwaliteit niet goed. Het beeld staat een paar keer per uur een paar seconde vast, geeft vervolgens een heel naar geluid, blokt het beeld en dan gaat het weer verder.
De klantenservice (altijd vreemd dat je 10 cent p/m moet betalen als zij iets niet op orde hebben), geeft toe dat het gebeurt, zegt letterlijk: dat zijn kinderziektes, daarom zijn we zo goedkoop (ik vind 70 euro per maand overigens niet goedkoop) en we weten niet wanneer het is verholpen. Doeiiii.
Ik vind het heel erg irritant dat ik wel fors betaal, maar dat ze een product leveren wat niet goed is. En dat in relatie met de reacties van de klantenservice (ook een keer die danielle gemaild, gewoon helemaal geen reactie) geeft mij het gevoel er klaar mee te zijn. Ik vind het product gewoon niet goed.
Dit kan toch niet zomaar, mogen zij die zo door laten gaan of kan ik er vanaf? Wie eet wat mijn recht is en wat ik kan doen?
Dank alvast
M. de Groot
Ik heb het zo langzamerhand helemaal gehad met Tele2. Ben overgestapt een aantal maanden geleden naar internet/tv/bellen (hiervoor alleen internet) en ik ben gewoon niet tevreden. Los van het feit dat ik echt heel vaak mijn modem moet resetten, vind ik de tv-kwaliteit niet goed. Het beeld staat een paar keer per uur een paar seconde vast, geeft vervolgens een heel naar geluid, blokt het beeld en dan gaat het weer verder.
De klantenservice (altijd vreemd dat je 10 cent p/m moet betalen als zij iets niet op orde hebben), geeft toe dat het gebeurt, zegt letterlijk: dat zijn kinderziektes, daarom zijn we zo goedkoop (ik vind 70 euro per maand overigens niet goedkoop) en we weten niet wanneer het is verholpen. Doeiiii.
Ik vind het heel erg irritant dat ik wel fors betaal, maar dat ze een product leveren wat niet goed is. En dat in relatie met de reacties van de klantenservice (ook een keer die danielle gemaild, gewoon helemaal geen reactie) geeft mij het gevoel er klaar mee te zijn. Ik vind het product gewoon niet goed.
Dit kan toch niet zomaar, mogen zij die zo door laten gaan of kan ik er vanaf? Wie eet wat mijn recht is en wat ik kan doen?
Dank alvast
M. de Groot