Defecte Xbox360 wireless controller - Help!
Geplaatst: 01 aug 2011 18:03
Hallo,
ik zit met een debakel. Ik heb onlangs (2 maanden terug) een Xbox wireless controller aangeschaft.![Afbeelding](http://topnews.net.nz/images/Xbox-360-Silver-Wireless.jpg)
De controller heeft echter sinds korte tijd (net buiten de winkelgarantie) een defect ontwikkeld, waardoor de linker analoge stick automatisch naar links loopt.
Nu heb ik microsoft gemaild, en ze hebben me naar de winkel verwezen waar ik het apparaat heb gekocht.
In de winkel is me verteld dat ze niks konden betekenen voor me, aangezien de winkelgarantie vervallen was. In de winkel hebben we toen Microsoft gebeld, die toen wel tegemoet wouden komen (althans, dat dacht ik)
Ik moet van Microsoft nu de controller naar Tsjechie (?!) opsturen ter reparatie en ontvang dan een nieuwe. het probleem is echter dat de verzendkosten via UPS meer dan 60 euro bedragen, en het apparaat maar 55 euro heeft gekost.
Een alternatief is TNT, die verzenden voor 20 euro, maar dan nog vind ik het eigenlijk van de zotten dat ik de verzendkosten voor eigen rekening moet nemen, terwijl het apparaat nog niet eens 3 maanden oud is.
Heeft iemand een idee hoe ik deze situatie het beste kan aanpakken? Ik heb van een iemand het advies gekregen om de geschillencommisie in te schakelen, maar heb geen ervaring met deze dienst.
Het lijkt er nu op dat microsoft de "klantenservice" door de klant zelf laat verrichten, dit kan toch niet 100% eerlijk zijn?
Hopelijk kan iemand me hier uit de brand helpen, alvast bedankt.
Groeten, jasper
ik zit met een debakel. Ik heb onlangs (2 maanden terug) een Xbox wireless controller aangeschaft.
![Afbeelding](http://topnews.net.nz/images/Xbox-360-Silver-Wireless.jpg)
De controller heeft echter sinds korte tijd (net buiten de winkelgarantie) een defect ontwikkeld, waardoor de linker analoge stick automatisch naar links loopt.
Nu heb ik microsoft gemaild, en ze hebben me naar de winkel verwezen waar ik het apparaat heb gekocht.
In de winkel is me verteld dat ze niks konden betekenen voor me, aangezien de winkelgarantie vervallen was. In de winkel hebben we toen Microsoft gebeld, die toen wel tegemoet wouden komen (althans, dat dacht ik)
Ik moet van Microsoft nu de controller naar Tsjechie (?!) opsturen ter reparatie en ontvang dan een nieuwe. het probleem is echter dat de verzendkosten via UPS meer dan 60 euro bedragen, en het apparaat maar 55 euro heeft gekost.
Een alternatief is TNT, die verzenden voor 20 euro, maar dan nog vind ik het eigenlijk van de zotten dat ik de verzendkosten voor eigen rekening moet nemen, terwijl het apparaat nog niet eens 3 maanden oud is.
Heeft iemand een idee hoe ik deze situatie het beste kan aanpakken? Ik heb van een iemand het advies gekregen om de geschillencommisie in te schakelen, maar heb geen ervaring met deze dienst.
Het lijkt er nu op dat microsoft de "klantenservice" door de klant zelf laat verrichten, dit kan toch niet 100% eerlijk zijn?
Hopelijk kan iemand me hier uit de brand helpen, alvast bedankt.
Groeten, jasper