"aanbieding" ziggo
Geplaatst: 01 aug 2011 19:47
Ik heb besloten om mijn hele pakket ( telefoon, internet en televisie ) op te hogen bij Ziggo.
Nu zag ik een aanbieding dat je dan een HD recorder erbij kan krijgen voor 99,-.
Dus ik in de telefoon geklommen om dit eventjes te vragen en te regelen.
Maar wat krijg ik als antwoord, "alleen nieuwe klanten krijgen dit voordeel",
wij als vaste klanten mogen er 199,- voor betalen.
Maar de bestellijn adviseerde me wel om de opzeglijn te bellen, want die konden meestal nog wat "regelen"
dus ik de opzeglijn gebeld, weer minutenlang in de wacht, toen kreeg ik een heer aan de lijn die volgens mij dacht dat ie ziggo had uitgevonden.
Hij behandelde me zeer bot en zonder het te zeggen kwam het er op neer dat ik maar beter naar een ander kon gaan, maar vertelde er wel even achteraan dat niemand zo goed was dan Ziggo.
ik moest mezelf maar afmelden en dan weer overnieuw aanmelden en dan zou het wel mogelijk zijn, of ik moest internet opzeggen en daarna weer opnieuw aanvragen.
Kan Ziggo mij eens uitleggen wat hiervan de bedoeling is om zo de klanten te misleiden?
Nou als 2 afdelingen al niet van elkaar weten wat ze precies doen,
wat moet ik dan nog als vaste klant.
Ik betaal mijn facturen altijd op tijd, heb nooit achterstand en wil mijn pakket verhogen, dus beter voor Ziggo toch.
En ik geloof nooit dat ziggo failliet gaat als ze voor iedereen de HD recorder 99,- maken bij zo'n actie
De prijzen stijgen toch ook bij Ziggo, dus ze laten iedereen al meer betalen,
kan er dan zo'n actie er niet meer af voor de vaste klanten
beetje zielig toch!
En als ze toch ergens geld voor willen uitgeven, doe het dan voor een cursus klantvriendelijkheid.
En nog een tip aan ziggo, als jullie willen dat ik wegga met alles, vraag dat dan gewoon.............
Nu zag ik een aanbieding dat je dan een HD recorder erbij kan krijgen voor 99,-.
Dus ik in de telefoon geklommen om dit eventjes te vragen en te regelen.
Maar wat krijg ik als antwoord, "alleen nieuwe klanten krijgen dit voordeel",
wij als vaste klanten mogen er 199,- voor betalen.
Maar de bestellijn adviseerde me wel om de opzeglijn te bellen, want die konden meestal nog wat "regelen"
dus ik de opzeglijn gebeld, weer minutenlang in de wacht, toen kreeg ik een heer aan de lijn die volgens mij dacht dat ie ziggo had uitgevonden.
Hij behandelde me zeer bot en zonder het te zeggen kwam het er op neer dat ik maar beter naar een ander kon gaan, maar vertelde er wel even achteraan dat niemand zo goed was dan Ziggo.
ik moest mezelf maar afmelden en dan weer overnieuw aanmelden en dan zou het wel mogelijk zijn, of ik moest internet opzeggen en daarna weer opnieuw aanvragen.
Kan Ziggo mij eens uitleggen wat hiervan de bedoeling is om zo de klanten te misleiden?
Nou als 2 afdelingen al niet van elkaar weten wat ze precies doen,
wat moet ik dan nog als vaste klant.
Ik betaal mijn facturen altijd op tijd, heb nooit achterstand en wil mijn pakket verhogen, dus beter voor Ziggo toch.
En ik geloof nooit dat ziggo failliet gaat als ze voor iedereen de HD recorder 99,- maken bij zo'n actie
De prijzen stijgen toch ook bij Ziggo, dus ze laten iedereen al meer betalen,
kan er dan zo'n actie er niet meer af voor de vaste klanten
beetje zielig toch!
En als ze toch ergens geld voor willen uitgeven, doe het dan voor een cursus klantvriendelijkheid.
En nog een tip aan ziggo, als jullie willen dat ik wegga met alles, vraag dat dan gewoon.............