LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jan.centen
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 okt 2011 10:56

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door jan.centen »

jenny1601 schreef:Ook ik wil dan weer even mijn beklaag doen voor de 2e keer numisschien word het probleem dan wel opgelost aangezien hn ook op dit forum kijkt en danschijnbaar wel met oplossingen komen! Ik heb precies dezelfde problemen als meerder mensen hier op dit forum, ik kan niet gebeld worden of gesmst dit al inmiddels al bijna twee maanden, ikkrijg hiervoor dan een mailgestuurd van hn of ik een aantal vragen kan beantwoorden. Dit dan ook allemaal netjes gedaan en uitgeprobeert zoals de rest van de mensen hier waarschijnlijk ook! Het is toch overduidelijk dat dit probleem niet aan het toestel kan liggen als zoveel mensen dit zelfde probleem hebben? of ze moeten dan al allemaal een iphone hebben? dus mensen met netwerk problemen hebben jullie echt allemaal een iphone? zoniet dan kan het hier dus niet aan liggen en is het tijdverspilling om iedereen maar een vragenlijst te sturen met dezelfde vragen!
Ik WIL van dit abbonement AF! ben echt zoo ontzettend Boos! :evil:

jan.centen
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 okt 2011 10:56

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door jan.centen »

Inderdaad is het zo dat hollandsnieuwe de slechte zgn klantenservice heeft.
Ik ben al 10 dagen op antwoord aan het wachten over het zeer slechte ontvangst binnenhuis alwaar wij binnenkort gaan wonen, tussentijds nog 5 mailtjes gedaan met verzoek om antwoord en of telefonisch contact en nog steeds niets vernomen.
Vodafone hierover een fax verzonden en zoals verwacht ook geen reactie.
Wat een bende met alle bedrijven en vooral Hollandsnieuwe die over telefoon. tv en aanverwante gaan.
Een zeer slechte zaak en hier zou de politiek ook iets aan moeten doen of gaan ze later vragen stellen.
Wat moet je nu.????

Thura
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2011 20:20

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door Thura »

Goedenavond,

Tot vorige week was ik een tevreden klant van Hollands Nieuwe. Vorige week dinsdag wilde ik met mijn Digid inloggen op een site, bleek ik de sms code niet te ontvangen. Volgens de site van Digid kan het eraan liggen dat je een nieuwe provider hebt en dat er instellingen fout staan. Dit heb ik dus aan HN gemaild, want je kan ze immers niet bellen, met het verzoek me hierover terug te bellen.
Drie mails en vijf dagen later kreeg ik een mail met het verzoek de meldingen die ik kreeg van Digid op te sturen. Heb opnieuw geprobeerd in te loggen en printscreens gemaakt. Deze heb ik teruggemaild met het verzoek om mij te bellen. Helaas is er nog steeds niet gebeld en heb ik ook geen mail. Nu 8 dagen later kan ik nog niet met mijn Digid inloggen en HN krijg ik niet te pakken. Ik heb wel een nummer van ze, maar daar krijg ik een bandje dat zegt dat zij zo klantvriendelijk zijn dat je hun niet hoeft te bellen, maar dat zij jou bellen. Niet dus, ondanks 5 verzoeken met oplopend aandringen om mij terug te bellen.
Weet niet meer wat ik moet doen. Nog een brandmail gestuurd, maar verwacht eigenlijk niet dat zij me echt gaan bellen. Digid is niet bruikbaar.
Iemand enig idee of je ook op kan zeggen. Hier kan ik niets mee, maar wil wel mijn nummer behouden.

Grondslag
Berichten: 33
Lid geworden op: 26 sep 2011 16:10

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door Grondslag »

Het zelfde probleem gaat op voor mensen dia bankieren via ING, zoals ikzelf. Ik ontvang door de doorlopende storingen amper de TAN-codes, die nodig zijn voor het kunnen doen van overboekingen. Door deze situatie, heb ik her en der zelfs betalingsachterstanden opgelopen.
Inmiddels heb ik een abonnement afgesloten bij een andere operator, maar weigert hollandsnieuwe vooralsnog mijn nummer over te schrijven. Ik heb meldingen richting zowel de OPTA als de Geschillencommissie gedaan.

Sherries
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2011 22:28

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door Sherries »

Hm, ik heb vorige week ook een sim only besteld bij HN en al behoorlijk snel een simkaart gekregen.

Ik had hen een mailtje gestuurd, omdat ik geen nummerbehoud kon aanvragen voor het weekend (mijn oude abo loopt af op een zaterdag). Daar kreeg ik de dag erna meteen een antwoord op, met de opmerking dat er iets mis was gegaan met de registratie (Raar, want ik heb EN betaald EN de simkaart al binnen gekregen) en dat ze het geld zouden terugstorten zodat ik het vervolgens GOED kan bestellen (heel netjes).

Echter, het geld hebben ze nog niet teruggestort en op mijn mijn tweede mail, met de vraag of ze het wilden doen en of ik uberhaupt nummerbehoud kan aanvragen voor een zaterdag, werd vandaag beantwoord met een standaard-mail dat het 2 dagen zal duren voordat ze kunnen antwoorden (ik moet wel zeggen, ze hebben wel weer snel geantwoord, ondanks dat het een standaardmailtje is).

Het abonnement wil ik best houden (en testen), maar ik wil wel nummerbehoud aanvragen voor een zaterdag. Misschien moet ik er maar een mail achteraan sturen dat ze het abonnement helemaal niet hoeven te cancellen als ze mijn nummerbehoud maar regelen voor een zaterdag D:

Ik probeer "innocent until proven guilty" aan te houden, maar dat is soms toch best lastig, vooral als ik hier alle verhalen lees...

En als ze straks gaan antwoorden dat ik geen nummerbehoud meer kan aanvragen op mijn datum, omdat de bestelling van meer dan een week geleden is, dan ga ik heel boos worden.

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Sherries,

Dit moeten we samen op kunnen lossen. Kun je me in een privebericht je gegevens sturen? Dan nemen we direct contact op.

GodsSon
Berichten: 203
Lid geworden op: 21 feb 2010 18:59

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door GodsSon »

Sherries schreef:Hm, ik heb vorige week ook een sim only besteld bij HN en al behoorlijk snel een simkaart gekregen.

Ik had hen een mailtje gestuurd, omdat ik geen nummerbehoud kon aanvragen voor het weekend (mijn oude abo loopt af op een zaterdag). Daar kreeg ik de dag erna meteen een antwoord op, met de opmerking dat er iets mis was gegaan met de registratie (Raar, want ik heb EN betaald EN de simkaart al binnen gekregen) en dat ze het geld zouden terugstorten zodat ik het vervolgens GOED kan bestellen (heel netjes).

Echter, het geld hebben ze nog niet teruggestort en op mijn mijn tweede mail, met de vraag of ze het wilden doen en of ik uberhaupt nummerbehoud kan aanvragen voor een zaterdag, werd vandaag beantwoord met een standaard-mail dat het 2 dagen zal duren voordat ze kunnen antwoorden (ik moet wel zeggen, ze hebben wel weer snel geantwoord, ondanks dat het een standaardmailtje is).

Het abonnement wil ik best houden (en testen), maar ik wil wel nummerbehoud aanvragen voor een zaterdag. Misschien moet ik er maar een mail achteraan sturen dat ze het abonnement helemaal niet hoeven te cancellen als ze mijn nummerbehoud maar regelen voor een zaterdag D:

Ik probeer "innocent until proven guilty" aan te houden, maar dat is soms toch best lastig, vooral als ik hier alle verhalen lees...

En als ze straks gaan antwoorden dat ik geen nummerbehoud meer kan aanvragen op mijn datum, omdat de bestelling van meer dan een week geleden is, dan ga ik heel boos worden.
Geen enkele provider kan nummerbehoud op een zaterdag doorvoeren, alleen op een werkdag. Ingangsdatum zal dus de eerstvolgende maandag moeten worden, zo simpel is het.

riesgeurts
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 nov 2011 12:48

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door riesgeurts »

Mij HN kaart werkt niet in een fysic toestel dat ik aan het geschaft voor mijn oma. Hoe kan dit? De kaart werkt wel in een ander toestel maar niet in deze. Stop ik mijn eigen simkaart in de fysic dan doet deze het wel, is het soms een combinatie van de twee? Die problemen geven?

arnold82
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 nov 2011 21:34
Locatie: musselkanaal

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door arnold82 »

ik moet ook effe wat positiefs melden over hollands nieuwe
ik ben tot nu erg tevreden met de provider
1 ding kunnen ze nog wel verbeteren vanuit mijn oogpunt
de klantenservice moet sneller en er moet duidelijker antwoord worden
gegeven
ik had vorige maand een problemen met dubbele smsjes
deze hebben ze netjes ruim vergoed

en omdat er sommige dingen niet goed gaan is een bedrijf
niet slecht
je kunt pech hebben maar een bedrijf kan nooit leven van 50 tot 100 klanten
en zoveel klachten zijn er echt niet

Casper_tje
Berichten: 18
Lid geworden op: 29 nov 2011 16:01

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door Casper_tje »

Ik heb hier helaas ook een flink probleem met Hollandsnieuwe, de klantsenservice maakt er een rommeltje van, helaas dan maar via deze weg contact proberen te zoeken.

Iemand die hier thuis wilt geven van Hollandsnieuwe?

Ik zie namelijk wel reacties op dit forum.

Grondslag
Berichten: 33
Lid geworden op: 26 sep 2011 16:10

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door Grondslag »

arnold82 schreef:ik moet ook effe wat positiefs melden over hollands nieuwe
ik ben tot nu erg tevreden met de provider
1 ding kunnen ze nog wel verbeteren vanuit mijn oogpunt
de klantenservice moet sneller en er moet duidelijker antwoord worden
gegeven
ik had vorige maand een problemen met dubbele smsjes
deze hebben ze netjes ruim vergoed

en omdat er sommige dingen niet goed gaan is een bedrijf
niet slecht
je kunt pech hebben maar een bedrijf kan nooit leven van 50 tot 100 klanten
en zoveel klachten zijn er echt niet
Als er zo veel klachten niet zijn, dan zal het vast een peuleschil zijn om gewoon antwoord te geven op meldingen van klanten. Maar dat doet hollandsnieuwe ook al niet. Leveren evenmin. Wanneer een bedrijf weigert te leveren wat het belooft en waar de klant voor betaald, dan heet dat oplichting. Zo eenvoudig is dat.

Casper_tje
Berichten: 18
Lid geworden op: 29 nov 2011 16:01

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door Casper_tje »

Inmiddels is er dubbel contact geweest, mijn problemen zijn opgepakt, het is tot het einde van de week even afwachten of het laatste probleem is opgelost, er wordt dus wel degelijk aan gewerkt.

Wordt vervolgd:

arnold82
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 nov 2011 21:34
Locatie: musselkanaal

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door arnold82 »

wees eerlijk het bedrijf kan nooit bestaan van de mensen die hier hun klacht uiten
dat is toch onmogelijk
net als je een nieuwe toyota koopt dit is een uiterst betrouwbaar merk
maar ook daar zit er soms een auto tussen wat elke week in de garage staat
en waar klachten zijn
en ook daar gaat toyota niet altijd even goed mee om
maar uiteindelijk wordt er meestal wel een oplossing gevonden
en ik hoop ook voor de mensen hier die klachten hebben ook

maar als ik het zo lees kun je het beste een pb naar hollandsnieuwe sturen
dat is de snelste weg denk ik zo
oja en als je een rechtsbijstands verzekering heb hun vragen hoe en wat
en anders het hun laten oplossen als laatste middel

gr arnold

Grondslag
Berichten: 33
Lid geworden op: 26 sep 2011 16:10

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door Grondslag »

arnold82 schreef:wees eerlijk het bedrijf kan nooit bestaan van de mensen die hier hun klacht uiten
dat is toch onmogelijk
net als je een nieuwe toyota koopt dit is een uiterst betrouwbaar merk
maar ook daar zit er soms een auto tussen wat elke week in de garage staat
en waar klachten zijn
en ook daar gaat toyota niet altijd even goed mee om
maar uiteindelijk wordt er meestal wel een oplossing gevonden
en ik hoop ook voor de mensen hier die klachten hebben ook

maar als ik het zo lees kun je het beste een pb naar hollandsnieuwe sturen
dat is de snelste weg denk ik zo
oja en als je een rechtsbijstands verzekering heb hun vragen hoe en wat
en anders het hun laten oplossen als laatste middel

gr arnold
Een fout kan gemaakt worden. Dat is het probleem ook niet. Het gaat om het structureel maken van fouten. Zo heb ik in de afgelopen 3 maanden welgeteld 29 meldingen gedaan bij de klantenservice. Ik ben 0 keer teruggebeld. Ik heb 5 keer een antwoord gehad per e-mail, waarvan 2 draaiboekantwoorden en 2 automatisch gegenereerde antwoorden. Het ene deugdelijke antwoord vroeg om mijn reactie, waar vervolgens niets mee is gebeurd.

arnold82
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 nov 2011 21:34
Locatie: musselkanaal

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door arnold82 »

dat laatste met de draaiboeken ken ik idd van hun
ik hoop dat je rechtsbijstand verzekering hebt maby kunnen die wat voor je betekenen
want zoals ik het nu hoor duurt het wel erg lang
anders is er een rechts winkel waar je advies kan inwinnen

gr arnold

Casper_tje
Berichten: 18
Lid geworden op: 29 nov 2011 16:01

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door Casper_tje »

Vervolg:

Inmiddels is het laatste probleem volgens afspraak opgelost, waar precies de fout gezeten heeft weet ik niet, maar mijn vermoede is dat er iets in het aanvraagformulier voor nummerbehoud tijdens de aanmelding op internet bij Simyo het probleem was. Ik weet dat niet zeker, maar ik werk niet in de telecomsector, ik zit er wel boven op. zie: www.telecomvergelijker.nl

Contact met Hollandsnieuwe gaat soms nog niet helemaal goed, ik denk dat het o.a. te maken heeft met een paar flinke Veronica aanbiedingen die binnenkort aflopen, die waren toch wel heel erg leuk. Ik denk dat er nog wat zaken in het systeem niet goed zitten door deze acties, maar dat zal vast op orde komen als de Veronica aanbiedingen weg zijn.

Ik hoop toch dat er straks weer leuke aanbiedingen komen, want op een netwerkstorinkje na waar iedereen ook nog voor gecompenseerd is en waar anderen aanbieders goed van mogen leren, ben ik verder uiterst tevreden. Helaas voor HollandsNieuwe heb ik een voor mij interessante aanbieding gevonden, maar zoals ik al aangaf, heeft HollandsNieuwe voor mij weer leuke aanbiedingen, dan zal ik daar zeker naar kijken.

j.frankfort
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 nov 2009 13:49

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door j.frankfort »

Heb voor mijn dochter vanwege de aantrekkelijke actie en abonnementsprijs een 275 abonnement afgesloten.
Dit was in combinatie met een Samsung Chat, waar ik 50 euro voor retour kreeg.
Dit zou ik binnen zes weken terug krijgen.
We zijn nu zes weken verder, heb de afgelopen week vier mailtjes gestuurd, maar heb nog steeds geen reactie, of geld gehad.
Als het door het succes van de actie wat langer duurt, kunnen ze toch op z'n minst mijn mail beantwoorden en dan evt. vermelden dat het wat langer duurt, maar ik krijg gewoon helemaal geen reactie.

bernardgerdes
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 dec 2011 10:02

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door bernardgerdes »

Ook ik heb tot nu toe alleen nare ervaringen met Hollandsche Nieuwe. Per januari wilde ik eigenlijk overgaan van Telfort naar HN. Binnen 7 dagen kun je een nummerportering aanvragen en dat heb ik geprobeerd. Vervolgens kreeg ik de melding dat het simkaartnummer niet klopt. Maar goed, die klopt zeker wel. Dus heb ik HN gemaild om te vragen naar een oplossing. Inmiddels heb ik 4 mails gestuurd in 1,5 weken tijd en niks gehoord. Mijn abonnement is al ingegaan natuurlijk, maar ik hoor helemaal niks. Het enige dat ik heb gehad is een melding dat mijn mail is ontvangen en dat ik binnen EEN DAG een reactie kan verwachten.

Echt vervelend, de klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Nu ben ik dus al zover dat ik mijn abonnement wil stopzetten en mijn geld wil terugvragen, maar hoe kan ik dit doen als ik nooit een reactie krijg?

Goedkoop is duurkoop, is bij deze weer goed gedemonstreerd.

arnold82
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 nov 2011 21:34
Locatie: musselkanaal

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door arnold82 »

weet je zeker dat het simkaart nummer klopt
ook hoofdletters enz kijk het een goed na

gr arnold

vanegdom
Berichten: 25
Lid geworden op: 11 aug 2009 20:15

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door vanegdom »

Dat moet ik hollands nieuwe wel nageven, mijn nummerbehoud was nog geregeld voordat het abonnement inging. Zij moeten ook toestemming krijgen van de oiude provider. Bij bij was dat vodafone, misschien doordat zij samenwerken het wat soepeler ging.

Helaas nu alleen het probleem dat de helft van mijn oproepen niet binnenkomen... De oplossing zgn; een nieuwe simkaart. Toch raar dat ik niet de enige bben met hollanss nieuwe die oproepen niet binnenkrijgt. Zijn er toch veeeel mensen met een niet functionerende simkaart...

Gesloten