Pagina 1 van 2
ACN ZUIGT
Geplaatst: 05 okt 2003 01:13
door SJ@KIE
Beste ACN firmanten, ik heb jullie gewaarschuwd..................
Mensen het is hier geen reclameforum en als jullie hier niet mee ophouden dan zal ik maatregelen moeten nemen en een nieuw onderwerp hiertegen starten.
Re: ACN ZUIGT
Geplaatst: 05 okt 2003 01:18
door Gast
Mafkees
Re: ACN ZUIGT
Geplaatst: 05 okt 2003 10:21
door Pino
Wel grappig dat een gast de baas gaat spelen
Maar omdat ik ook de consumentenbond geloof als ze zeggen dat het hier een piramide-achtig systeeem betreft doe ik wel ff mee.
Wordt geen klant bij ACN, andere carriers preselect bedrijven zijn goedkoper! Daarnaast ben je dan klant bij een echt bedrijf, niet bij een of andere vage vertegenwoordiger.
En als je erover denkt om voor ze te gaan werken: ze zijn niet de goedkoopste, probeer dat maar eens te verkopen!
Re: ACN ZUIGT
Geplaatst: 05 okt 2003 11:16
door Gast
Hoe bedoel je kansloos!
Denk je nou echt dat zoiets enige invloed heeft of mensen klant worden? Jullie zijn gewoon van die hersenloze computernerds die niks beters te doen hebben, kortom zielig!
Ik denk trouwens dat mensen eerder klant worden van iemand die ze kennen als dat een bedrijf waar ze geen binding mee hebben!
fijne dag nog,
ps: De enige echte baas in dit gebeuren is de OPTA!!
Re: ACN ZUIGT
Geplaatst: 05 okt 2003 12:10
door Pino
Hoi Gast,
Dus wij zijn kansloos, lekker inhoudelijk argument voor iemand die zelf ook op zondagochtend op dit forum post. Computernerds hebben veel gebreken maar hersenloos zijn ze zeker niet.
Ik bedoelde dat iemand met 'gast'-status op een forum mensen 'straft' voor reclame-postings. Meestal doen moderatoren voor dat soort dingen.
Die fijne dag zal dankzij jou zeker lukken. Ik vind het altijd een groot compliment als mensen niets inhoudelijks tegen me in kunnen brengen en dus maar op de man gaan spelen in de hoop daarmee nog een beetje gelijk te krijgen.
Re: ACN ZUIGT
Geplaatst: 05 okt 2003 12:11
door Gast
Nu, ik trap er dus echt niet in. Ook niet van mijn goede kennissen.
Dat zie je maar aan dat Legioprodukt. Hoeveel mensen door hun "kennissen"erin getrapt zijn. En zijn nu geen vrienden meer! Nee, bedankt!
Re: ACN ZUIGT
Geplaatst: 13 okt 2003 15:48
door de boswachter
En dit kan niet vaak genoeg gezegd worden.
Re: ACN ZUIGT
Geplaatst: 19 okt 2003 23:50
door KPN medewerker
Het wordt tijd dat ACN zijn ware gezicht eens laat zien...........
Re: ACN ZUIGT
Geplaatst: 21 okt 2003 15:33
door Ad1
En kpn laat wel zijn ware gezicht zien? NOT
Jarenlang teveel betaald, ga je weg en dan willen ze je ineens weer terug.
Ik bel inmiddels al ruim 1,5 jaar met acn en het leuke is dat je straks (vanaf 1-11-03) GRATIS kan bellen naar andere acn klanten. En aangezien veel vrienden, kennissen en familie ook met acn bellen, bellen we onderling dus GRATIS.
Daarnaast kunnen klanten GRTAIS naar het callcentrum bellen voor vragen en ze krijgen GRATIS een gespecificeerde rekening.
En als het bellen met acn je niet bevalt, kun je gratis per direct er van af.
Re: ACN ZUIGT
Geplaatst: 21 okt 2003 15:37
door klant
Bovendien wordt je geen klant van de vertegenwoordiger, je wordt klant van ACN. Een bedrijf dat ruim 10 jaar bestaat en in 12 landen oveheidslicenties heeft voor het aanbieden van vaste telefonie, mobiele telefonie, internet, gas en elektra.
Zie
www.kvk.nl, staan gewoon ingeschreven bij de kvk in Amsterdam, hebben een btw nummer en de jaarcijfers kun je gewoon opvragen.
En anders ga je toch gewoon een keer een kijkje nemen.
Re: ACN ZUIGT
Geplaatst: 22 okt 2003 17:14
door christ.
Ik ben blij dat ACN bestaat, prima service en goede kwaliteit voor een prima prijs!
Wat ze ook zeggen wij blijven klant!!
Christ.
Re: ACN ZUIGT
Geplaatst: 22 okt 2003 17:16
door Gast
Ik ook lang leve ANPC
Re: ACN ZUIGT
Geplaatst: 05 nov 2003 22:54
door henk b.
Geplaatst op 05 Nov 2003 20:03 door ??
Verschil tov KPN:
ACN CPS plan: 2,8 pct goedkoper
ACN High User plan: 1,8 pct DUURDER
Dat is bij ruim 30 euro gesprekskosten per maand, totale kosten verschillen per aanbieder tussen de 35 en 50 euro per maand. ACN zit dus bij de duurdere CPS aanbieders. Dat klopt ook wel, aangezien de tarieven per minuut van CPS nauwelijks afwijken van de minuuttarieven van KPN. De verschillen zijn minimaal; het kan veel goedkoper via aanbieders die je niet lastigvallen met 'vertegenwoordigers' is een vage 'MLM' constructie
Re: ACN ZUIGT
Geplaatst: 19 nov 2003 19:55
door De vertegenwoordiger
Hoog nodig dat dit weer eens wordt herhaald met al die verkapte ACN reclame-uitingen
Re: ACN ZUIGT
Geplaatst: 11 dec 2003 20:14
door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
ALs jij op zo'n nette manier zaken doet, waarom spam je dan? Waarom zet je dan alle info niet gewoon open en bloot op een website? Waarom verwijs je zelf niet naar bellen.com voor een onafhankelijke vergelijking?
Waarom begin je gelijk met een rechter te blazen (blaffen) als er iemand iets zegt wat je niet zint?
Andere vragen:
Als ACN nou echt zuivere koffie zou zijn, waarom gebruiken ze dan een semi-piramide systeem om de producten aan de man te brengen?
Antwoorden:
1> Het is geen nette manier van zaken doen
2> Omdat mensen er dan eenvoudig achter kunnen komen dat ACN ze vaak meer kost dan bellen via KPN
3> Zie 2>
4> Zie alle bovenstaande antwoorden
5> Zie alle bovenstaande antwoorden.
Overigens heb je je eigen naam als eens open en bloot op dit forum gezet. Maar ja, je bent een spammer EN verkoper van ACN-bagger en dat zegt veel over je intellectuele capaciteiten. Ik zou zeggen: stap er uit nu het nog kan en ga een vak leren. Doe je tenminste nog wat nuttigs ipv over de ruggen van andere mensen geld 'verdienen'. Het product dat je verkoopt stinkt aan alle kanten.
Re: ACN ZUIGT
Geplaatst: 23 dec 2003 13:19
door Marinaat
Laat je niet in de boot nemen door die lui.
je kunt wel meteen opzeggen maar de opzeg termijn is een maand.
Dat staat in het contract... ik ben er zelf ook ingetrapt en ga zo snel mogelijk opzeggen..
ik ben duurder uit als met KPN en de specificatie is onduidelijk
mobiel bellen is ook duurder.
Het is inderdaad een piramide spel waar alleen de hoge heren
veel mee verdienen en anderen een oor aan naaien.
dat is mijn mening en waarschuwing voor dit onproffesionele "bedrijf".
greetz.. Marinaat
Re: ACN ZUIGT
Geplaatst: 23 dec 2003 13:34
door mrtelecom
Ik ben zelf consultant van Euphony, een concurrent van ACN, maar dat je niet direct via een andere aanbieder kunt bellen als je bij ACN zit is ONZIN.
Per direkt: 1655 voor het nummer draaien (als je weer via de KPN wilt gaan bellen; anders moet je het nummer kiezen via wie je nu wilt gaan bellen)
Om de instellingen van ACN permanent te verwijderen: Bel 0800-1273 vanaf het toestel dat op ACN staat ingesteld en de instructies opvolgen. De vertraging die dan van toepassing is, komt door de KPN en NIET door ACN.
Succes ermee en niet zo snel op tilt slaan....het is bijna kerst!!
Re: ACN ZUIGT
Geplaatst: 23 dec 2003 15:42
door Gast
Ik bel sinds vorige week met ACN, maar ben nog niet gepreselecteerd, ik naar de gratis klantenservice bellen, blijkt dat KPN moeilijk doet. Ik de persoon bellen die me benaderd had en die ging er achteraan. Nu regelt ACN het met KPN, maar het probleem ligt bij KPN en als ze mij bellen waarom ik overgestapt ben zal ik ze dat even laten weten ook. Tevens heb ik netjes een email naar de OPTA gestuurd, maar ja of die er ook wat aan gaan doen moet ik nog zien, ik ben zeker weten niet de enige.
KPN sucks!
arnold
Re: ACN ZUIGT
Geplaatst: 23 dec 2003 16:12
door gastvrouw
gewoon 0800-1273 bellen, menu volgen en je bent er weer af. simpel.
En dan ben je weer terug bij de duurste provider van Nederland, veel suc6
Re: ACN ZUIGT
Geplaatst: 12 mei 2004 15:28
door angelico
nou interessant dit.
wij hebben een brief ontvangen van deze maatschappij dat onze gesprekken voortaan via hun lopen.
nou wij weten dus van niks.
wij bellen ,gaat die idioot met een stom accent een beetje lopen dreigen.
ja wij gaan een onderzoek doen ,ja graag zei ik.
kpn spreekt er schande van.