DIVOZA
Geplaatst: 10 aug 2011 11:36
Mijn dochter van 6 gaat een week op ponykamp en ze wil er natuurlijk leuk uit zien, dus koop ik afgelopen donderdag bij DIVOZA in Eschede een complete ruiteroutfit.
Maar wat zie ik als ze de eerste avond thuis komt: allemaal bruin/paarse vlekken op haar kleding. Wat bleek: haar chaps met bijpassende handschoenen hadden (het was regenachtig weer) afgegeven of sokken rijbroek, shirt en vest. Ik heb alles 2 keer gewassen maar de vlekken blijven erin. Nu heeft zelfs alles een bruin/paarse kleur gegeven.
Is het raar van mij om dat vergoeding te verwachten van DIVOZA?
Zij vinden van wel.
Na aanvankelijk geen enkele reactie op mijn mailtjes, klachtenformulieren en ingesproken boodschappen kreeg ik ze dan eindelijk, na heeeel lang wacht, aan de lijn.
Welnu, DIVOZA vindt mijn klacht onterecht. Zij vinden het normaal dat kleding afgeeft als het nat wordt. Dat is mijn eigen verantwoordelijkheid. En ja, dat geldt ook voor paardrijkleding.
Natuurlijk lees ik nu pas op internet de vele nare ervaringen met DIVOZA. Gelukkig ben ik verzekerd bij de DAS (en kan ik na jarenlang premie betaald te hebben er nu ook eens gebruik van maken) en ik hoop dat ze ze aanpakken. Of is het raar van mij dat ik vindt dat DIVOZA met een oplossing moet komen.
Maar wat zie ik als ze de eerste avond thuis komt: allemaal bruin/paarse vlekken op haar kleding. Wat bleek: haar chaps met bijpassende handschoenen hadden (het was regenachtig weer) afgegeven of sokken rijbroek, shirt en vest. Ik heb alles 2 keer gewassen maar de vlekken blijven erin. Nu heeft zelfs alles een bruin/paarse kleur gegeven.
Is het raar van mij om dat vergoeding te verwachten van DIVOZA?
Zij vinden van wel.
Na aanvankelijk geen enkele reactie op mijn mailtjes, klachtenformulieren en ingesproken boodschappen kreeg ik ze dan eindelijk, na heeeel lang wacht, aan de lijn.
Welnu, DIVOZA vindt mijn klacht onterecht. Zij vinden het normaal dat kleding afgeeft als het nat wordt. Dat is mijn eigen verantwoordelijkheid. En ja, dat geldt ook voor paardrijkleding.
Natuurlijk lees ik nu pas op internet de vele nare ervaringen met DIVOZA. Gelukkig ben ik verzekerd bij de DAS (en kan ik na jarenlang premie betaald te hebben er nu ook eens gebruik van maken) en ik hoop dat ze ze aanpakken. Of is het raar van mij dat ik vindt dat DIVOZA met een oplossing moet komen.