Rabomobiel - Vreselijk
Geplaatst: 11 aug 2011 13:57
Na slechts twee maanden gebruik, is mijn Blackberry kapot gegaan.
Contact opgenomen met Rabomobiel, die aangaf ongeveer twee tot drie weken nodig te hebben voor reparatie.
Na vier weken nogmaals gebeld naar Rabomobiel.
Zij (Het kastje), stuurde me naar de muur van Pro-Assist. Deze gaven aan navraag te doen waar de telefoon bleef. Drie werkdagen later, nogmaals gebeld naar Pro-Assist. Zij hadden nog geen nieuws. Weer een dag later, gaf Pro-Assist aan mij niet verder te kunnen helpen, aangezien zij zelf geen antwoord kregen.
Weer maar eens contact openomen met het kastje Rabomobiel, omdat ik tenslotte klant bij hen ben. Rabomobiel gaf aan dat dit niet hun verantwoordelijkheid was, zij NIETS konden doen en ik maar zou moeten wachten op de muur Pro-Assist.
Een klacht ingediend bij Rabomobiel, aangezien zij naar mij toe verantwoordelijkheid hebben.
Een paar dagen later werd ik gebeld door Rabomobiel. Ondanks de eerdere mededeling dat zij niets konden doen, was het blijkbar TOCH mogelijk geweest om voor hen contact op te nemen met Pro-Assist. Echter,m het toestel zou in verzending zitten van de reparateur TERUG naar Pro-Assist, en men kon niet vertellen waar het was. (Vreemd, want wie beschikt er nu NIET over track en trace).
10 augustus zou Rabomobiel mij weer bellen met een update. Dit is uiteraard niet gebeurd, iets vaags over "een afspraak".
Om een lang verhaal kort te maken, Rabomobiel bezit ondertussen 6 (zes) weken over mijn telefoon, weigert een alternatieve oplossing te bieden zoals het leveren van een nieuwe telefoon (mijn telefoon was enslotte maar twee maanden oud en de schade valt onder garantie), Weigert mij te vergoeden voor de aanschaf van een nieuwe telefoon en weigert mijn contract op te zeggen.
Tevens weigert Rabomobiel verder actie te ondernemen, omdat hun "richtlijnen" hier geen mogelijkheid voor bieden.
Ongeacht de oplossing die er uiteindelijk van moet komen, zal ik mijn 2 mobiele contracten, 6 bankrekeningen, kluishuur en verzekeringen die ik allemaal bij Rabo heb, beeindigen.
Contact opgenomen met Rabomobiel, die aangaf ongeveer twee tot drie weken nodig te hebben voor reparatie.
Na vier weken nogmaals gebeld naar Rabomobiel.
Zij (Het kastje), stuurde me naar de muur van Pro-Assist. Deze gaven aan navraag te doen waar de telefoon bleef. Drie werkdagen later, nogmaals gebeld naar Pro-Assist. Zij hadden nog geen nieuws. Weer een dag later, gaf Pro-Assist aan mij niet verder te kunnen helpen, aangezien zij zelf geen antwoord kregen.
Weer maar eens contact openomen met het kastje Rabomobiel, omdat ik tenslotte klant bij hen ben. Rabomobiel gaf aan dat dit niet hun verantwoordelijkheid was, zij NIETS konden doen en ik maar zou moeten wachten op de muur Pro-Assist.
Een klacht ingediend bij Rabomobiel, aangezien zij naar mij toe verantwoordelijkheid hebben.
Een paar dagen later werd ik gebeld door Rabomobiel. Ondanks de eerdere mededeling dat zij niets konden doen, was het blijkbar TOCH mogelijk geweest om voor hen contact op te nemen met Pro-Assist. Echter,m het toestel zou in verzending zitten van de reparateur TERUG naar Pro-Assist, en men kon niet vertellen waar het was. (Vreemd, want wie beschikt er nu NIET over track en trace).
10 augustus zou Rabomobiel mij weer bellen met een update. Dit is uiteraard niet gebeurd, iets vaags over "een afspraak".
Om een lang verhaal kort te maken, Rabomobiel bezit ondertussen 6 (zes) weken over mijn telefoon, weigert een alternatieve oplossing te bieden zoals het leveren van een nieuwe telefoon (mijn telefoon was enslotte maar twee maanden oud en de schade valt onder garantie), Weigert mij te vergoeden voor de aanschaf van een nieuwe telefoon en weigert mijn contract op te zeggen.
Tevens weigert Rabomobiel verder actie te ondernemen, omdat hun "richtlijnen" hier geen mogelijkheid voor bieden.
Ongeacht de oplossing die er uiteindelijk van moet komen, zal ik mijn 2 mobiele contracten, 6 bankrekeningen, kluishuur en verzekeringen die ik allemaal bij Rabo heb, beeindigen.