schandalige dekking t-mobile internet dongel
Geplaatst: 14 aug 2011 10:26
topic VERKEERD geplaats mijn excuses hiervoor
hier de link naar het topic in het juiste subforum
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 8&t=102046
hallo allemaal.
ik heb een kleine 3 weken geleden een t-mobile dongel aangeschaft om met mijn gloednieuwe laptop overal te kunnen internetten ik heb een 2 jarig abbonement afgesloten die mij in het eerste jaar 25 euro en in het 2e jaar 50 euro zal gaan kosten.
de snelheid die ik hierbij krijg is max 14mb (3 meter naast de zendmast volgens mij....)
helaas heb ik nog nooit een fractie van deze snelheid gehad.
ik begrijp dat de dekking binneshuis minder is dan buiten in een park etc.
maar dit is echt schandalig het duurt zelfs best even voordat bijvoorbeeld google.nl geladen is.
ik ben dus ook direct binnen 8 dagen terug gegaan naar de t-mobile winkel om mijn beklacht te maken (toch zal dit dan vast weer anders liggen dan kopen op afstand) ik kreeg ee verontwaardigd smoesje van een verkoper zo van o wat raar meneer ik begrijp er niks van
en wat vervelend mijn klacht werd ingenomen en ik zou binnen 2 weken gebeld worden door t-mobile... iets wat nog steeds niet is gebeurd.
mijn vraag is nu wat moet ik nu doen heb ik het recht om het abbonement te ontbinden kan ik hier van af komen? en zijn er meer mensen met dit probleem.
hier de link naar het topic in het juiste subforum
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 8&t=102046
hallo allemaal.
ik heb een kleine 3 weken geleden een t-mobile dongel aangeschaft om met mijn gloednieuwe laptop overal te kunnen internetten ik heb een 2 jarig abbonement afgesloten die mij in het eerste jaar 25 euro en in het 2e jaar 50 euro zal gaan kosten.
de snelheid die ik hierbij krijg is max 14mb (3 meter naast de zendmast volgens mij....)
helaas heb ik nog nooit een fractie van deze snelheid gehad.
ik begrijp dat de dekking binneshuis minder is dan buiten in een park etc.
maar dit is echt schandalig het duurt zelfs best even voordat bijvoorbeeld google.nl geladen is.
ik ben dus ook direct binnen 8 dagen terug gegaan naar de t-mobile winkel om mijn beklacht te maken (toch zal dit dan vast weer anders liggen dan kopen op afstand) ik kreeg ee verontwaardigd smoesje van een verkoper zo van o wat raar meneer ik begrijp er niks van
en wat vervelend mijn klacht werd ingenomen en ik zou binnen 2 weken gebeld worden door t-mobile... iets wat nog steeds niet is gebeurd.
mijn vraag is nu wat moet ik nu doen heb ik het recht om het abbonement te ontbinden kan ik hier van af komen? en zijn er meer mensen met dit probleem.