Let op bij verhuizing wanneer je Online als provider hebt!
Geplaatst: 14 aug 2011 22:26
Wanneer je online meeneemt naar een nieuw adres willen ze maar wat graag met kortingen strooien. Zo hoef je geen verhuiskosten te betalen wanneer je voor een jaar bijtekent. Let er op dat je bij het aangaan van een nieuw contract (=opgenomen telefoongesprek) duidelijk aangeeft dat het internet naar behoren moet werken op de afgesproken datum. Zelf zit ik na de verhuizing op 0.22 mbit ipv 4 mbit. Vanachter hun bureau meten ze 4 mbit dus is er volgens online niets aan de hand. Een monteur willen ze niet sturen, je blijft maar bellen en bellen (terugbellen doen ze nooit!)en wanneer je na 2 weken aangeeft het contract te willen beindigen houden ze je aan een het nieuwe jaarcontract.
Zelf heb ik er alles aan gedaan om het probleem te verhelpen, heb aan al hun zogenaamde oplossingen meegewerkt en ben bovendien al zeer lange tijd klant van online, sinds Wannadoo nog bestond. Ik vind het niet meer dan normaal dat ze in dit geval een monteur sturen om de zaak goed te bekijken of anders de mogelijkheid bieden op te zeggen.
Zelf heb ik er alles aan gedaan om het probleem te verhelpen, heb aan al hun zogenaamde oplossingen meegewerkt en ben bovendien al zeer lange tijd klant van online, sinds Wannadoo nog bestond. Ik vind het niet meer dan normaal dat ze in dit geval een monteur sturen om de zaak goed te bekijken of anders de mogelijkheid bieden op te zeggen.