LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kruidvat hondenverzekering.

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Kruidvat hondenverzekering.

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Hoop dat je nieuwe hond wat jaartjes ouder mag worden
als je oude hond.
8 jaar is nog geen leeftijd voor een hond om hem/haar te
moeten laten inslapen maar helaas soms moet het. :(

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Kruidvat hondenverzekering.

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Na 8 jaar gooien ze die premie toch écht omhoog bij Proteq.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Kruidvat hondenverzekering.

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Bob Schurkjens schreef:Na 8 jaar gooien ze die premie toch écht omhoog bij Proteq.
Wie heeft er nu gelijk ?
Jij of Daan ?

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Kruidvat hondenverzekering.

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Chocomelk schreef:
Bob Schurkjens schreef:Na 8 jaar gooien ze die premie toch écht omhoog bij Proteq.
Wie heeft er nu gelijk ?
Jij of Daan ?
Tja, ik ben geneigd te zeggen verschillende mensen, verschillende ervaringen.
Net zoals de een wel voor zo'n verzekering kiest en de ander niet.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Kruidvat hondenverzekering.

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Emmy75 schreef:
Tja, ik ben geneigd te zeggen verschillende mensen, verschillende ervaringen.
Net zoals de een wel voor zo'n verzekering kiest en de ander niet.
Ze hebben het beide over dezelfde verzekering Emmy.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Kruidvat hondenverzekering.

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Chocomelk schreef: Ze hebben het beide over dezelfde verzekering Emmy.
Jahoor, was ik mij terdege van bewust :wink:
In een van mijn eerdere posten verwees ik naar een ander topic en 2 verhalen van mensen die wel degelijk een forse stijging hebben meegemaakt toen het huisdier ouder begon te worden. Lijkt me toch sterk dat het niet waar is, als al deze mensen een ook genoeg anderen op dit forum totaal los van elkaar hetzelfde vertellen. Tja misschien heeft Daan zijn/haar hond laten inslapen vlak voor de stijging eraan zat te komen. Dat zullen we nooit weten natuurlijk.

En mensen kunnen nu eenmaal verschillende ervaringen hebben met hetzelfde bedrijf. Neem bijvoorbeeld de Zoover, tripadvisor enz beoordelingen van hotels enzo. Er zijn er bijna altijd wel een paar te vinden die belabberd zijn terwijl de rest het hotel de hemel in prijst.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Kruidvat hondenverzekering.

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Je kan tegenwoordig zelfs je muis verzekeren. De muis in je kooitje en de muis die aan je computer hangt. En we houden niet van risico's, dus verzekeren we de boel.

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: Kruidvat hondenverzekering.

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Chocomelk schreef:Hoop dat je nieuwe hond wat jaartjes ouder mag worden
als je oude hond.
8 jaar is nog geen leeftijd voor een hond om hem/haar te
moeten laten inslapen maar helaas soms moet het. :(
Vanaf dat hij 6,5 was, wisten we dat hij een tumor had. Hij is in werkelijkheid 8,5 jaar geworden en dat is voor een Franse bulldog een zeer nette leeftijd.
Het ras wordt over het algemeen gemiddeld een jaar of 9/10.
Ze hadden hem een half jaar gegeven en hij is dus nog 2 jaar mee gegaan waar het pas slecht en lastig voor het beest zelf werd in het laatste half jaar.
Blijft pijnlijk om de keuze te maken, maar op een gegeven moment moet je inderdaad.

Ook de Amerikaanse Bulldogs hebben geen gigantisch hoge levensverwachting. Meestal, zoals ik begrepen heb, ook een jaartje of 10 als gemiddelde.
Stiekem hoop ik natuurlijk dat hij ouder wordt.
En uiteraard hoop ik dat deze van ouderdom bezwijkt en niet vanwege ziekte!
Bob Schurkjens schreef:Na 8 jaar gooien ze die premie toch écht omhoog bij Proteq.
Een beetje toevallig hè? Dat het nu ineens na 8 jaar zou zijn.
Een Franse bulldog wordt immers meestal maar een jaar of 10 ( Zie mijn antwoord op de quote van Chocomelk ), dus ouderdom zou bij deze honden al na 6/7 jaar kunnen zijn.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Kruidvat hondenverzekering.

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Tros Radar heeft een oproep geplaatst om ervaringen met huisdierverzekeringen:

http://www.trosradar.nl/index.php?id=746

Daar kun je dus je verhaal kwijt over de oplichterspraktijken in deze branche.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Kruidvat hondenverzekering.

Ongelezen bericht door ciske »

Bob Schurkjens schreef:Tros Radar heeft een oproep geplaatst om ervaringen met huisdierverzekeringen:

http://www.trosradar.nl/index.php?id=746

Daar kun je dus je verhaal kwijt over de oplichterspraktijken in deze branche.

kan tros wel doen ,maar Daan is tevreden :mrgreen:

lostlovey
Berichten: 280
Lid geworden op: 28 aug 2009 10:46

Re: Kruidvat hondenverzekering.

Ongelezen bericht door lostlovey »

Misschien is het bij de honden zo, maar bij mijn katten is er geen prijsstijging voorgekomen :? . Een van mijn katten is toch al ongeveer 2 jaar, 8 :wink: .

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Kruidvat hondenverzekering.

Ongelezen bericht door Emmy75 »

lostlovey schreef:Misschien is het bij de honden zo, maar bij mijn katten is er geen prijsstijging voorgekomen :? . Een van mijn katten is toch al ongeveer 2 jaar, 8 :wink: .
Tja resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. :wink:
Daar waar ik refereerde aan het andere topic en het verhaal van Ninc was de betreffende kat 15 jaar toen er een premiestijging van 50% kwam.

De meningen over de levensverwachting van katten verschilt nogal als je die her en der opzoekt.. maar ze beginnen toch wel zo ongeveer bij een jaar of 14. Dus met nog maar 8 jaar, zou die nog wel een paar jaartjes kunnen. De gemiddelde levensverwachting voor katten is de laatste jaren wel gestegen door verbeterd voer en zorg etc. Hoewel voor katten vanaf een jaar of 7 a 8 al seniorvoeding te koop is.

boertje van buuten
Berichten: 218
Lid geworden op: 26 feb 2011 12:41

Re: Kruidvat hondenverzekering.

Ongelezen bericht door boertje van buuten »

Ben het helemaal eens met Bob Schurkjens. Weer allerlei reclame, waarom een naam noemen, doe dat in een persoonlijk bericht als iemand daarin is geinteresseerd. Er liggen genoeg reclamefoldertjes over eea bij je dierenarts zo niet dan wil die je graag voorlichten hoor! Ik vind het nog veel wat Daan betaalt aan maandpremie en dan niet te vergeten dat eea maar vergoed wordt tot 80%. Of heb ik dat verkeerd begrepen? Daan betaalt dus een klein driehonderd euro aan premie per jaar voor een hond, daarnaast moet hij nog 20% bijbetalen op een behandeling. Kun je niet gewoon maandelijks je geld wegleggen en dan naar de da gaan en gewoon betalen? Je hoeft toch niet per se ieder jaar met je hond naar de dierenarts. Of je moet wel heel erg pech hebben......Ik heb zelf veel dieren en sommigen zijn al jaren (5,6) niet meer bij een dierenarts geweest. Het geld dat ik aan een premie betaald zou hebben zou dan pittig bedrag zijn. Heb ik nu in de portemonnee kunnen houden voor als ik wel naar de da moet. Gewoon maandelijks wat geld apart houden voor je dier. Het is natuurlijk superuitnodigend om de da allerlei onderzoeken te laten verrichten die niet nodig zijn maar omdat eea toch wel vergoed wordt. Werkt een verkeerde motivatie van da en baas in de hand met als gevolg steeds hogere premies. Prijzen opdrijven en constante inkomsten noemt men dat.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Kruidvat hondenverzekering.

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Neem aan Boertje van Buuten dat ze wel jaarlijks de vaccinatie krijgen
die ze nodig hebben ?

Nee voor mij ook geen hondenverzekering, vind het veel te duur, als je
dat geld opzij legt ben je waarschijnlijk veel goedkoper uit, of je moet het helaas net treffen dat je een hond hebt die ziekelijk is.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Kruidvat hondenverzekering.

Ongelezen bericht door ciske »

Weer allerlei reclame, waarom een naam noemen, doe dat in een persoonlijk bericht als iemand daarin is geinteresseerd.
waarom? daar is dit forum voor.

boertje van buuten
Berichten: 218
Lid geworden op: 26 feb 2011 12:41

Re: Kruidvat hondenverzekering.

Ongelezen bericht door boertje van buuten »

Uiteraard worden de dieren geent. Maar niet ieder jaar. Dieren moeten zelf een weerstand opbouwen. Ik heb een keer niesziekte in huis gehad en de katten die recentelijk geent waren, werden het meest ziek. Overinges is het hebben van zo een virus balen maar hiermee bouwt een dier de beste weerstand mee op. Daar kan geen enting tegenop. Er zijn natuurlijk ziektes zoals Parvo waar je heel secuur moet enten maar sommige entingen zijn niet jaarlijks nodig. Je kan je dier er juist zwakker mee maken. Dierenartsen vinden dat natuurlijk niet leuk omdat het een inkomstenbron is maar het is toch echt zo. Overigens vergoeden niet alle verzekeraars de jaarlijkse enting en sommige vergoeden wel maar dan gaat de premie omhoog. Ik spaar het geld liever op voor een keer dat het echt nodig is. Het ontbreekt mijn dieren aan niets.

Nee dit forum is niet om reclame te maken maar om elkaar objectief te informeren. Je kunt ook melden dat je happy bent met je verzekeraar zonder tig keer de naam te noemen.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Kruidvat hondenverzekering.

Ongelezen bericht door ciske »

Nee dit forum is niet om reclame te maken maar om elkaar objectief te informeren. Je kunt ook melden dat je happy bent met je verzekeraar zonder tig keer de naam te noemen.
topic begint al met reclame, en als iemand tevreden is sho what?

er zijn al zeer veel ontvreden mensen zie de vele topics hier :mrgreen:

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Kruidvat hondenverzekering.

Ongelezen bericht door Emmy75 »

boertje van buuten schreef: Nee dit forum is niet om reclame te maken maar om elkaar objectief te informeren. Je kunt ook melden dat je happy bent met je verzekeraar zonder tig keer de naam te noemen.
Indien het u stoort, kunt u er ook voor kiezen het topic te negeren.

Dit topic is geopend door TS om na te vragen wat de ervaringen zijn met deze bepaalde dierenverzekering. Dat gaat een beetje lastig zonder de naam te noemen.

In de andere posts over wel of geen dierenverzekering is het wel zo makkelijk de naam te noemen om de vergelijking aan te gaan. En wat blijkt bij een bepaalde verzekeraar zijn totaal verschillende ervaringen te op dit forum. Dus is het van belang consumenten te waarschuwen voor bepaalde verzekeraar of goede ervaringen te delen met een bepaalde verzekeraar. Dit wordt schier onmogelijk zonder de namen te noemen. Anders weet niemand meer waar het nu over gaat.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Kruidvat hondenverzekering.

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Elk topic gaat wel over een bedrijf of instantie, verzekering of weet ik wat.
Dit topic gaat over kruidvat hondenverzekering is niets mis mee met dit topic.

De ene persoon is heel tevreden over een verzekering en de ander niet, kan en mag ook.
Voor mij zelf geen hondenverzekering.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Kruidvat hondenverzekering.

Ongelezen bericht door Emmy75 »

boertje van buuten schreef:Emmy,

Het staat iedereen vrij om te reageren. Dus ook als je je aan iets stoort.
Klopt ten dele, dus staat het mij vrij om de opmerking te plaatsen sla het topic over als het irritant bevonden wordt
Mijn mening is dat dit hele forum bijna niet leesbaar wordt zonder het noemen van een bedrijfsnaam. Op deze wijze kunnen we beter meelezen met de voorwaarden van een bedrijf en een vragensteller een beter antwoord geven.

Echter men zou ook kunnen stellen dat dit hele geleuter over de reclame off-topic is en daarmee niet is toegestaan. In dat opzicht is dus ook dat deel van uw reactie niet toegestaan.

Gesloten