tele2 lost problemen niet op
Geplaatst: 16 aug 2011 09:36
Sinds ik (een half jaar geleden) een pakket voor internet,tv en bellen bij tele2 heb afgesloten, heb ik minimaal 1 keer per maand een storing gehad waardoor ik geen tv of internet had (of beide).
Op dit moment werkt het gehele pakket alweer niet, en dit duurt nu alweer 2 weken. toen ik dit probleem doorgaf op de eerste dag, zou ik binnen 5 werkdagen worden teruggebeld. dit is niet gebeurd. na zelf gebeld te hebben wordt je afgewimpeld dat het bij een andere afdeling ligt en dat je verder niemand kan spreken die iets kan/mag zeggen.
Nu heb ik dus geen internet en tv thuis, ik weet niet hoe lang het nog gaat duren en ik moet hier wel voor betalen.
Het lijkt mij dat dit redenen genoeg zijn om het contract met tele2 te laten ontbinden en daarnaast een vergoeding te eisen voor het niet kunnen gebruiken van het abonnement en de gemaakte kosten van het vele bellen
zijn er ervaringen van mensen die dit probleem ook kennen?
alvast bedankt,
Loran van Gerwen
Op dit moment werkt het gehele pakket alweer niet, en dit duurt nu alweer 2 weken. toen ik dit probleem doorgaf op de eerste dag, zou ik binnen 5 werkdagen worden teruggebeld. dit is niet gebeurd. na zelf gebeld te hebben wordt je afgewimpeld dat het bij een andere afdeling ligt en dat je verder niemand kan spreken die iets kan/mag zeggen.
Nu heb ik dus geen internet en tv thuis, ik weet niet hoe lang het nog gaat duren en ik moet hier wel voor betalen.
Het lijkt mij dat dit redenen genoeg zijn om het contract met tele2 te laten ontbinden en daarnaast een vergoeding te eisen voor het niet kunnen gebruiken van het abonnement en de gemaakte kosten van het vele bellen
zijn er ervaringen van mensen die dit probleem ook kennen?
alvast bedankt,
Loran van Gerwen