rmc30c2 universele ab van samsung werkt super slecht.
Geplaatst: 16 aug 2011 21:52
Bij deze wil ik jullie waarschuwen voor de rmc30-c2 van samsung en de service van samsung. Deze universele afstandsbediening kost 200 euro en werkt niet zoals je mag verwachten. Enige hulp van samsung mag je zeker niet verwachten. de ab hen ik anderhalve maand in bezit! hieronder het contact met samsung.
maandag 25 juli 2011 9:10
Hoi,
>
> Ik heb gesproken met de klantenservice over de problemen met mijn ab. Deze meneer vond het nodig dat ik de problemen nog een keer uitleg per mail. Dit na een gesprek van ongeveer een kwartier naar een 0900 nummer. Heel apart.
>
> De problemen zijn;
>
> Ab is niet te updaten. Geeft aan dat de verbinding mislukt is. Dit terwijl de ab gewoon verbonden is met internet. Misschien dat de ab na een update fatsoenlijk werk.
>
> Ik heb problemen met het bedienen van mijn UPC media box. Ik moet zo erg richten op het kastje dat er niet mee te werken valt. Met de originele kan ik naar het plafond richten en dan reageert deze nog steeds perfect. De medewerker vertelde mij dat de ab niet goed hoeft te werken met niet samsung producten. Deze opmerking van de medewerker vond ik dan ook zeer ongepast. Dit omdat de ab redelijk duur is. Ik heb een Philips ab twv 50 euro incl touch en deze werkt net als de originele ab van UPC.
>
> De batterij is belachelijk snel leeg. Ik moet hem om de 2 à 3 dagen opladen. Als dit zo hoort dan wil ik hiervoor een docking station ontvangen, het gepruts met dat stekkertje is geen optie. Wel als dit 1 keer per 2 weken à 1 keer per maand zou moeten gebeuren. Jullie hebben de doen denken dat de ab net zo lang mee zou gaan als een normale ab en dat je deze dan makkelijk kan opladen. Dit is echt niet zo.
>
> Graag wil ik een passende oplossing voor mijn problemen. Dit product werkt niet zoals deze hoort te werken. Het is niet de kwaliteit die ik mag verwachten van Samsung. Ik ben helemaal over gegaan op Samsung na problemen met Philips maar deze slechte kwaliteit ken ik niet van jullie.
>
> Alvast bedankt.
>
> Mvg Michael
> Klantnummer Samsung 2810784437
>
--------------------------------------------------------------------------------------------------
woensdag 3 augustus 2011 15:39
Hoi,
Tot op heden nog steeds niks gehoord.
Ik hoor graag hoe het verder gaat met de ab.
Ik heb een probleem met mijn tv. Ik heb hierover begin vorige week contact opgenomen met de klantenservice en kreeg te horen dat het erg druk was en dat ze graag mijn telefoonnummer wilde hebben zodat ze mij konden terug bellen. Tot op heden ben ik nog steeds niet terug gebeld. Dit vind ik niet netjes. (vandaag 16 augustus 2011 nog steeds niet terug gebeld)
Mvg Michael
--------------------------------------------
Op 5 aug. 2011 om 11:35 heeft <[email protected]> het volgende geschreven:
Uw klantnummer: 2810784437
Geachte heer/mevrouw ,
Wij zaten in de veronderstelling dat uw vragen al hadden beantwoord. Dat blijkt dus niet zo te zien vandaar onze excuses. Hieronder hebben wij vragen/kwestie per stuk beantwoord.
De problemen zijn;
1; Ab is niet te updaten. Geeft aan dat de verbinding mislukt is. Dit terwijl de ab gewoon verbonden is met internet. Misschien dat de ab na een update fatsoenlijk werk.
Er is geen update beschikbaar, vandaar dat deze melding komt.
2; Ik heb problemen met het bedienen van mijn UPC media box. Ik moet zo erg richten op het kastje dat er niet mee te werken valt. Met de originele kan ik naar het plafond richten en dan reageert deze nog steeds perfect. De medewerker vertelde mij dat de ab niet goed hoeft te werken met niet samsung producten. Deze opmerking van de medewerker vond ik dan ook zeer ongepast. Dit omdat de ab redelijk duur is. Ik heb een Philips ab twv 50 euro incl touch en deze werkt net als de originele ab van UPC.
Omdat wij niet kunnen zien hoe u de codes van de UPC remote heeft ingevoerd, is het moelijk om op dit stuk antwoord te geven. Maar de Touch Remote heeft ook een learning functie waarmee alle codes kunnen worden ingevoerd. Zou willen adviseren om deze te gebruiken.
3; De batterij is belachelijk snel leeg. Ik moet hem om de 2 à 3 dagen opladen. Als dit zo hoort dan wil ik hiervoor een docking station ontvangen, het gepruts met dat stekkertje is geen optie. Wel als dit 1 keer per 2 weken à 1 keer per maand zou moeten gebeuren. Jullie hebben de doen denken dat de ab net zo lang mee zou gaan als een normale ab en dat je deze dan makkelijk kan opladen. Dit is echt niet zo.
Dit is normaal voor de touch remote. Helaas is er geen docking station voor de Touch Remote.
Tariq Idoe
Contact Centre
Customer Service Representative
----------------------------------------------------------------
8 augustus 2011 11:36:41 GMT+02:00
hoi,
Ik vind dit geen net bericht, ik heb heel wat samsung producten in huis en had zeker niet verwacht dat jullie service zo super slecht zou zijn. Graag wil ik weten of dit een fout is geweest of dat samsung zo`n super slecht service heeft, dit omdat ik samsung dan ga vermijden! Niet iedere vraag / klacht van mijn kant is beantwoord. Ook het het probleem met de klantenservice is niet besproken. er is een zo kort mogelijk bericht naar mij gestuurd.
probleem 1; misschien handig om een update te gaan maken, het product werkt zeer slecht en ligt nu weg te rotten in een la! misschien handig om de melding aan te passen die op de ab word weergegeven! misschien de klantenservice op de hoogte te stellen? deze hoort dit ook te weten!
probleem 2; upc staat standaard geprogrammeerd in de ab (misschien handig voordat op mijn mail word gereageerd een ab in de hand te nemen en kijken of upc erbij staat)? maar uiteraard heb ik ook enkele toetsen zelf geleerd om te kijken of dit een beter effect heeft, maar dat is natuurlijk niet zo anders had ik dit probleem niet aan jullie voorgelegd.
probleem 3; jullie zeggen dat het normaal is dat je een ab om de 2 dagen moet worden opgeladen? lees je dit van een scherm af? natuurlijk is het niet normaal om een ab om de 2 dagen op te laden, dit begrijpt iedere imbeciel. normaal gesproken gaan de batterijen / accu van een ab een jaar mee. waarom word nergens vermeld dat je de ab beter niet kan kopen omdat je om de 2 dagen moet opladen? overigens is het niet makkelijk om hem op te laden, maar dit probleem had ik al doorgegeven.
Ik verwacht een betere reactie en het liefst van een persoon met de juiste kennis, nogmaals we praten niet over een ab van 15 euro!
michael
-----------------------------------------
16 augustus 2011 21.30
Hoi,
Hoe vaak moet ik een e-mail naar jullie sturen voordat hierop word gereageerd?
--------------------------------------
maandag 25 juli 2011 9:10
Hoi,
>
> Ik heb gesproken met de klantenservice over de problemen met mijn ab. Deze meneer vond het nodig dat ik de problemen nog een keer uitleg per mail. Dit na een gesprek van ongeveer een kwartier naar een 0900 nummer. Heel apart.
>
> De problemen zijn;
>
> Ab is niet te updaten. Geeft aan dat de verbinding mislukt is. Dit terwijl de ab gewoon verbonden is met internet. Misschien dat de ab na een update fatsoenlijk werk.
>
> Ik heb problemen met het bedienen van mijn UPC media box. Ik moet zo erg richten op het kastje dat er niet mee te werken valt. Met de originele kan ik naar het plafond richten en dan reageert deze nog steeds perfect. De medewerker vertelde mij dat de ab niet goed hoeft te werken met niet samsung producten. Deze opmerking van de medewerker vond ik dan ook zeer ongepast. Dit omdat de ab redelijk duur is. Ik heb een Philips ab twv 50 euro incl touch en deze werkt net als de originele ab van UPC.
>
> De batterij is belachelijk snel leeg. Ik moet hem om de 2 à 3 dagen opladen. Als dit zo hoort dan wil ik hiervoor een docking station ontvangen, het gepruts met dat stekkertje is geen optie. Wel als dit 1 keer per 2 weken à 1 keer per maand zou moeten gebeuren. Jullie hebben de doen denken dat de ab net zo lang mee zou gaan als een normale ab en dat je deze dan makkelijk kan opladen. Dit is echt niet zo.
>
> Graag wil ik een passende oplossing voor mijn problemen. Dit product werkt niet zoals deze hoort te werken. Het is niet de kwaliteit die ik mag verwachten van Samsung. Ik ben helemaal over gegaan op Samsung na problemen met Philips maar deze slechte kwaliteit ken ik niet van jullie.
>
> Alvast bedankt.
>
> Mvg Michael
> Klantnummer Samsung 2810784437
>
--------------------------------------------------------------------------------------------------
woensdag 3 augustus 2011 15:39
Hoi,
Tot op heden nog steeds niks gehoord.
Ik hoor graag hoe het verder gaat met de ab.
Ik heb een probleem met mijn tv. Ik heb hierover begin vorige week contact opgenomen met de klantenservice en kreeg te horen dat het erg druk was en dat ze graag mijn telefoonnummer wilde hebben zodat ze mij konden terug bellen. Tot op heden ben ik nog steeds niet terug gebeld. Dit vind ik niet netjes. (vandaag 16 augustus 2011 nog steeds niet terug gebeld)
Mvg Michael
--------------------------------------------
Op 5 aug. 2011 om 11:35 heeft <[email protected]> het volgende geschreven:
Uw klantnummer: 2810784437
Geachte heer/mevrouw ,
Wij zaten in de veronderstelling dat uw vragen al hadden beantwoord. Dat blijkt dus niet zo te zien vandaar onze excuses. Hieronder hebben wij vragen/kwestie per stuk beantwoord.
De problemen zijn;
1; Ab is niet te updaten. Geeft aan dat de verbinding mislukt is. Dit terwijl de ab gewoon verbonden is met internet. Misschien dat de ab na een update fatsoenlijk werk.
Er is geen update beschikbaar, vandaar dat deze melding komt.
2; Ik heb problemen met het bedienen van mijn UPC media box. Ik moet zo erg richten op het kastje dat er niet mee te werken valt. Met de originele kan ik naar het plafond richten en dan reageert deze nog steeds perfect. De medewerker vertelde mij dat de ab niet goed hoeft te werken met niet samsung producten. Deze opmerking van de medewerker vond ik dan ook zeer ongepast. Dit omdat de ab redelijk duur is. Ik heb een Philips ab twv 50 euro incl touch en deze werkt net als de originele ab van UPC.
Omdat wij niet kunnen zien hoe u de codes van de UPC remote heeft ingevoerd, is het moelijk om op dit stuk antwoord te geven. Maar de Touch Remote heeft ook een learning functie waarmee alle codes kunnen worden ingevoerd. Zou willen adviseren om deze te gebruiken.
3; De batterij is belachelijk snel leeg. Ik moet hem om de 2 à 3 dagen opladen. Als dit zo hoort dan wil ik hiervoor een docking station ontvangen, het gepruts met dat stekkertje is geen optie. Wel als dit 1 keer per 2 weken à 1 keer per maand zou moeten gebeuren. Jullie hebben de doen denken dat de ab net zo lang mee zou gaan als een normale ab en dat je deze dan makkelijk kan opladen. Dit is echt niet zo.
Dit is normaal voor de touch remote. Helaas is er geen docking station voor de Touch Remote.
Tariq Idoe
Contact Centre
Customer Service Representative
----------------------------------------------------------------
8 augustus 2011 11:36:41 GMT+02:00
hoi,
Ik vind dit geen net bericht, ik heb heel wat samsung producten in huis en had zeker niet verwacht dat jullie service zo super slecht zou zijn. Graag wil ik weten of dit een fout is geweest of dat samsung zo`n super slecht service heeft, dit omdat ik samsung dan ga vermijden! Niet iedere vraag / klacht van mijn kant is beantwoord. Ook het het probleem met de klantenservice is niet besproken. er is een zo kort mogelijk bericht naar mij gestuurd.
probleem 1; misschien handig om een update te gaan maken, het product werkt zeer slecht en ligt nu weg te rotten in een la! misschien handig om de melding aan te passen die op de ab word weergegeven! misschien de klantenservice op de hoogte te stellen? deze hoort dit ook te weten!
probleem 2; upc staat standaard geprogrammeerd in de ab (misschien handig voordat op mijn mail word gereageerd een ab in de hand te nemen en kijken of upc erbij staat)? maar uiteraard heb ik ook enkele toetsen zelf geleerd om te kijken of dit een beter effect heeft, maar dat is natuurlijk niet zo anders had ik dit probleem niet aan jullie voorgelegd.
probleem 3; jullie zeggen dat het normaal is dat je een ab om de 2 dagen moet worden opgeladen? lees je dit van een scherm af? natuurlijk is het niet normaal om een ab om de 2 dagen op te laden, dit begrijpt iedere imbeciel. normaal gesproken gaan de batterijen / accu van een ab een jaar mee. waarom word nergens vermeld dat je de ab beter niet kan kopen omdat je om de 2 dagen moet opladen? overigens is het niet makkelijk om hem op te laden, maar dit probleem had ik al doorgegeven.
Ik verwacht een betere reactie en het liefst van een persoon met de juiste kennis, nogmaals we praten niet over een ab van 15 euro!
michael
-----------------------------------------
16 augustus 2011 21.30
Hoi,
Hoe vaak moet ik een e-mail naar jullie sturen voordat hierop word gereageerd?
--------------------------------------