LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] designpakhuis.nl: waarschuwing
designpakhuis.nl: waarschuwing
hallo,
wil toch even waarschuwen voor: www.designpakhuis.nl, waar ik €55 heb uitgegeven maar het product vervolgens nooit ontvangen heb.
na betaling, redelijk snel achter elkaar de mails met bevestiging en het feit dat product verstuurd is (geen tracking nummer).
na 2 weken wachten op onderzoek uitgegaan. Contact via telefoon is niet mogelijk, alleen via 2 mailadressen. Meerdere keren geprobeerd, geen reactie. via kvk kom ik uit bij www.4sights.nl.
Hoop nog altijd dat dit, vermoedelijke, 1-mans bedrijfje op vakantie is, en dat het met een web-sisser afloopt.
Mocht iemand tips hebben (of meer info (telefoonnummer!), graag!
mvg
emel
wil toch even waarschuwen voor: www.designpakhuis.nl, waar ik €55 heb uitgegeven maar het product vervolgens nooit ontvangen heb.
na betaling, redelijk snel achter elkaar de mails met bevestiging en het feit dat product verstuurd is (geen tracking nummer).
na 2 weken wachten op onderzoek uitgegaan. Contact via telefoon is niet mogelijk, alleen via 2 mailadressen. Meerdere keren geprobeerd, geen reactie. via kvk kom ik uit bij www.4sights.nl.
Hoop nog altijd dat dit, vermoedelijke, 1-mans bedrijfje op vakantie is, en dat het met een web-sisser afloopt.
Mocht iemand tips hebben (of meer info (telefoonnummer!), graag!
mvg
emel
Re: designpakhuis.nl: waarschuwing
Emel,
Gebruik even deze linke en klik op de knop "Zie Tel. #". Misschien dat het gsmnummer nog werkt.
http://www.tuugo.nl/Companies/4sights/1170001412
Succes!
Gebruik even deze linke en klik op de knop "Zie Tel. #". Misschien dat het gsmnummer nog werkt.
http://www.tuugo.nl/Companies/4sights/1170001412
Succes!
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: designpakhuis.nl: waarschuwing
Heb even de site bekeken.
Kan zo snel geen adres vinden, noch telefoonnummer (slecht teken)
Contact kennelijk alleen per mail mogelijk - via een formulier of een mail adres op de site.
KVK bied een adres:
Kan zo snel geen adres vinden, noch telefoonnummer (slecht teken)
Contact kennelijk alleen per mail mogelijk - via een formulier of een mail adres op de site.
KVK bied een adres:
maar ook:Geselecteerde inschrijving
Naam: Het DesignPakhuis
Vestigingsadres: Kornoeljestraat 76
Vestigingsplaats: 2564LS 's-Gravenhage
KvK-nummer: 27301960
Een telefoonnummer (06) staat ook hier: http://www.startmeupclub.nl/starters/10 ... khuis.htmlNaam: 4Sights
Vestigingsadres: Sportlaan 111
Vestigingsplaats: 2566GN 's-Gravenhage
Internetadres: www.4sights.net
KvK-nummer: 27301960
Re: designpakhuis.nl: waarschuwing
sorry vergeten te vermelden: dit 06 nummer heb ik ook al geprobeerd. gaat wel over maar geen gehoor.
wij zijn weer een dag verder, geen levering, geen reactie, slechts automatische mails dat binnen 48 uur gereageerd wordt.
Hoe kan ik dit laten escaleren/stappen ondernemen?
wij zijn weer een dag verder, geen levering, geen reactie, slechts automatische mails dat binnen 48 uur gereageerd wordt.
Hoe kan ik dit laten escaleren/stappen ondernemen?
Re: designpakhuis.nl: waarschuwing
Adresgegevens staan bij de algemene voorwaarden.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: designpakhuis.nl: waarschuwing
@ emel -
een aangetekend schrijven aan het adres van de vestiging sturen?
Of, desnoods persoonlijk langs gaan?
Je zou kunnen overwegen om nog een keer gratis een nette mail te zenden met daarin o.a.:
Bestelnummer
Betaaldatum
Bestelde artikelen
Verzoek tot leveren binnen de gestelde termijn, danwel communicatie over vertraging
Verzoek tot beantwoorden mail
Waarschuwing dat je het binnen X dagen wilt ontvangen, of indien niet mogelijk binnen die termijn het betaalde terug wilt zien.
Waarschuwing dat indien ze zich daaraan niet houden, je aangifte zult doen, en via juridische weg het bedrag terug zult vorderen, waarbij alle extra kosten voor hun rekening komen.
Zoiets van:
Geachte medewerker van Designhuis,
op (datum) heb ik bij u een aantal artikelen besteld onder nummer (bestelnummer). Het gaat hierbij over:
(artikel 1)
(artikel 2)
(artikel 3)
Ondanks dat u op uw site aangeeft dat de levertijd X dagen is, heb ik tot op heden nog niets van u mogen ontvangen. Navraag via mail, en via het contactformulier op de site op (noem datums) heeft tot op heden nog geen reactie mogen opleveren van uw kant.
Hierbij verzoek ik u voor de laatste maal vriendelijk doch dringend over te gaan tot levering binnen X dagen (bijvoorbeeld - 5, of 10). Mocht onverhoopt levering niet mogelijk zijn verzoek ik u dit aan mij mede te delen - en over te gaan tot het retourneren van (het bedrag) op mijn rekening (rekeningnummer) binnen dezelfde termijn.
Gezien de stilte van uw kant, ondanks de toezegging binnen 48 uur een reactie te geven wil ik hierbij opmerken dat indien u weer zwijgt, en niet levert of terugbetaald, ik geen andere keuze heb dan via juridische weg tot incasso over te gaan teneinde het betaalde bedrag terug te krijgen, en aangifte te doen.
Indien u niet binnen 48 uur reageert op dit schrijven is de koopovereenkomst ontbonden op grond van wanprestatie, en bent u per die datum gebonden aan de terugbetalingstermijn van maximaal X dagen (de eerder genoemde termijn).
een aangetekend schrijven aan het adres van de vestiging sturen?
Of, desnoods persoonlijk langs gaan?
Je zou kunnen overwegen om nog een keer gratis een nette mail te zenden met daarin o.a.:
Bestelnummer
Betaaldatum
Bestelde artikelen
Verzoek tot leveren binnen de gestelde termijn, danwel communicatie over vertraging
Verzoek tot beantwoorden mail
Waarschuwing dat je het binnen X dagen wilt ontvangen, of indien niet mogelijk binnen die termijn het betaalde terug wilt zien.
Waarschuwing dat indien ze zich daaraan niet houden, je aangifte zult doen, en via juridische weg het bedrag terug zult vorderen, waarbij alle extra kosten voor hun rekening komen.
Zoiets van:
Geachte medewerker van Designhuis,
op (datum) heb ik bij u een aantal artikelen besteld onder nummer (bestelnummer). Het gaat hierbij over:
(artikel 1)
(artikel 2)
(artikel 3)
Ondanks dat u op uw site aangeeft dat de levertijd X dagen is, heb ik tot op heden nog niets van u mogen ontvangen. Navraag via mail, en via het contactformulier op de site op (noem datums) heeft tot op heden nog geen reactie mogen opleveren van uw kant.
Hierbij verzoek ik u voor de laatste maal vriendelijk doch dringend over te gaan tot levering binnen X dagen (bijvoorbeeld - 5, of 10). Mocht onverhoopt levering niet mogelijk zijn verzoek ik u dit aan mij mede te delen - en over te gaan tot het retourneren van (het bedrag) op mijn rekening (rekeningnummer) binnen dezelfde termijn.
Gezien de stilte van uw kant, ondanks de toezegging binnen 48 uur een reactie te geven wil ik hierbij opmerken dat indien u weer zwijgt, en niet levert of terugbetaald, ik geen andere keuze heb dan via juridische weg tot incasso over te gaan teneinde het betaalde bedrag terug te krijgen, en aangifte te doen.
Indien u niet binnen 48 uur reageert op dit schrijven is de koopovereenkomst ontbonden op grond van wanprestatie, en bent u per die datum gebonden aan de terugbetalingstermijn van maximaal X dagen (de eerder genoemde termijn).
Re: designpakhuis.nl: waarschuwing
@ Guardian72: wat een prachtig stukje, ga ik zeker gebruiken. thanx!
om alvast voor te lopen op zaken... hoe vorder ik dit bedrag terug? aangezien ik via de bank al heb geprobeerd deze overboeking terug te draaien, en dat ging niet.
om alvast voor te lopen op zaken... hoe vorder ik dit bedrag terug? aangezien ik via de bank al heb geprobeerd deze overboeking terug te draaien, en dat ging niet.
Re: designpakhuis.nl: waarschuwing
Volgens mij heeft een webshop 30 dagen de tijd om te leveren. Dus pas als die voorbij zijn kun je aan de bel trekken.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: designpakhuis.nl: waarschuwing
@ Sephora,
als een webshop stelt binnen 4/5 dagen te leveren - mag je ze er rustig op aanspreken als het langer duurt.
Het is een kleine moeite om mail te beantwoorden, even 'hey klant, we hebben problemen, je bestelling komt wat later, we denken een vertraging van een week of 2. Sorry"
Als men dat zou doen, zouden klachten over levering al een stuk afnemen - maar omdat zelfs zo`n berichtje (15 seconden werk) te veel moeite is - gaan mensen sneller denken dat ze belazerd worden - wat op gebied van service dan zeker waar is.
als een webshop stelt binnen 4/5 dagen te leveren - mag je ze er rustig op aanspreken als het langer duurt.
Het is een kleine moeite om mail te beantwoorden, even 'hey klant, we hebben problemen, je bestelling komt wat later, we denken een vertraging van een week of 2. Sorry"
Als men dat zou doen, zouden klachten over levering al een stuk afnemen - maar omdat zelfs zo`n berichtje (15 seconden werk) te veel moeite is - gaan mensen sneller denken dat ze belazerd worden - wat op gebied van service dan zeker waar is.
Re: designpakhuis.nl: waarschuwing
ok, eindelijk meer: nadat ik via via de provider heb gevonden en op de hoogte heb gesteld, die vervolgens de shop heeft gecontacteerd, is er gereageerd. pakketje is bezorgd op verkeerd adres, maar heb het kunnen traceren.
eind goed al goed, toch: zeer slechte communicatie, pas na stad en land te hebben verzet, de moeite genomen om te reageren.
er is wel degelijk geleverd, dat wel!
eind goed al goed, toch: zeer slechte communicatie, pas na stad en land te hebben verzet, de moeite genomen om te reageren.
er is wel degelijk geleverd, dat wel!
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: designpakhuis.nl: waarschuwing
Even voor de goede orde - dat is er niet.emel schreef: er is wel degelijk geleverd, dat wel!
Men heeft aan een ander iets geleverd - maar diegene die besteld heeft, heeft zijn bestelling niet ontvangen.
Re: designpakhuis.nl: waarschuwing
@emel
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik wacht nu al 3 weken op een bestelling. Deze is wel verstuurd, maar ik was niet thuis. Heb alleen maar 1 keer een briefje in mn brievenbus gehad waarin stond dat ik voor de 2e keer niet thuis was en dit pakket retour afzender werd verzonden. Nooit meer wat over gehoord. Heb nu 2 keer gemaild, met een tussenpauze van een week en nu ben ik er echt klaar mee. Heb je voor mij die provider info, dan hoop ik deze man alsnog te kunnen benaderen voor mijn bestelling...
Gr
Chris
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik wacht nu al 3 weken op een bestelling. Deze is wel verstuurd, maar ik was niet thuis. Heb alleen maar 1 keer een briefje in mn brievenbus gehad waarin stond dat ik voor de 2e keer niet thuis was en dit pakket retour afzender werd verzonden. Nooit meer wat over gehoord. Heb nu 2 keer gemaild, met een tussenpauze van een week en nu ben ik er echt klaar mee. Heb je voor mij die provider info, dan hoop ik deze man alsnog te kunnen benaderen voor mijn bestelling...
Gr
Chris
Re: designpakhuis.nl: waarschuwing
Misschien een tip voor de volgende keer. Google even op "06 nummer zoeken" en zie dan of je daarmee kan achterhalen van wie het nummer is. (Bijvoorbeeld deze site http://adreszoekenopnaam.com/06-nummer-zoeken/ of deze site http://www.telefoondetective.nl/
Heb het 1x meegemaakt dat het me gelukt was om een wanbetaler te achterhalen! Succes en goed dat het alsnog een beetje in orde is gekomen
Heb het 1x meegemaakt dat het me gelukt was om een wanbetaler te achterhalen! Succes en goed dat het alsnog een beetje in orde is gekomen
Re: designpakhuis.nl: waarschuwing
Kan iemand mij aan het telefoonnummer helpen van het designpakhuis. Heb voor 58 euro besteld (en betaald), bevestiging gekregen dat het verstuurd is, maar niets ontvangen. Op mail wordt niet gereageerd.
Re: designpakhuis.nl: waarschuwing
Ik heb eind september een bestelling gedaan bij Designpakhuis.
De levering liet op zich wachten. Ik heb toen via de mail contact gezocht en kreeg keurig de volgende dag een mailtje terug, met de vraag of ik de bestelling nog steeds wilde ontvangen.
Twee dagen later had ik mijn bestelling in huis (dat was vandaag dus).
Dus over het algemeen toch een positieve ervaring.
Jessica
De levering liet op zich wachten. Ik heb toen via de mail contact gezocht en kreeg keurig de volgende dag een mailtje terug, met de vraag of ik de bestelling nog steeds wilde ontvangen.
Twee dagen later had ik mijn bestelling in huis (dat was vandaag dus).
Dus over het algemeen toch een positieve ervaring.
Jessica
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 25 okt 2011 15:47
Re: designpakhuis.nl: waarschuwing
Beste meneer of mevrouw,
Onze excuses dat u het gevoel heeft dat u bent opgelicht, maar helaas draait Het DesignPakhuis de laatste maand niet optimaal door omstandigheden.
De meeste klanten hebben wij telefonisch of per e-mail gecontacteerd om alle problemen op te lossen.
Mocht uw bestelling toch nog niet zijn geleverd of er zijn nog problemen die niet zijn opgelost, zou u dan zo vriendelijk willen zijn om nogmaals een e-mail te sturen naar [email protected] o.v.v. het ordernummer zodat we alsnog alles netjes kunnen afhandelen.
Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en het gevoel dat u aan Het DesignPakhuis heeft overgehouden. Wij zullen ervoor zorgen dat alles netjes wordt afgehandeld.
Met vriendelijke groet,
DesignPakhuis.nl
Onze excuses dat u het gevoel heeft dat u bent opgelicht, maar helaas draait Het DesignPakhuis de laatste maand niet optimaal door omstandigheden.
De meeste klanten hebben wij telefonisch of per e-mail gecontacteerd om alle problemen op te lossen.
Mocht uw bestelling toch nog niet zijn geleverd of er zijn nog problemen die niet zijn opgelost, zou u dan zo vriendelijk willen zijn om nogmaals een e-mail te sturen naar [email protected] o.v.v. het ordernummer zodat we alsnog alles netjes kunnen afhandelen.
Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en het gevoel dat u aan Het DesignPakhuis heeft overgehouden. Wij zullen ervoor zorgen dat alles netjes wordt afgehandeld.
Met vriendelijke groet,
DesignPakhuis.nl