Modem kapot bij Alice, wacht maar minimaal 2 weken
Geplaatst: 17 aug 2011 13:02
Alice heeft de meest waardeloze klantenservice die je je voor kan stellen.
Het modem dat ze gebruiken gaat regelmatig kapot (2* in afgelopen 2 jaar)
Als je belt voor een nieuw modem zeggen ze dat ze het opsturen
binnen 5 dagen.
Na 9 dagen bellen met de 'klantenservice' aka 15 cent per minuut betalen om een half uur in de wachtrij gezet te worden.
Wat blijkt, het modem is geretourneerd omdat er het verkeerd geaddresseerd is.
De rekeningen die ze sturen komen echter altijd mooi op het juiste adres aan.
Even contact opnemen omdat het modem geretourneerd is ho maar, even snel naar een noodoplossing zoeken, niets daarvan.
Ik wacht nu al 2 weken op het kabelmodem en wordt echt zo moe van dit waardeloze bedrijf.
Het modem dat ze gebruiken gaat regelmatig kapot (2* in afgelopen 2 jaar)
Als je belt voor een nieuw modem zeggen ze dat ze het opsturen
binnen 5 dagen.
Na 9 dagen bellen met de 'klantenservice' aka 15 cent per minuut betalen om een half uur in de wachtrij gezet te worden.
Wat blijkt, het modem is geretourneerd omdat er het verkeerd geaddresseerd is.
De rekeningen die ze sturen komen echter altijd mooi op het juiste adres aan.
Even contact opnemen omdat het modem geretourneerd is ho maar, even snel naar een noodoplossing zoeken, niets daarvan.
Ik wacht nu al 2 weken op het kabelmodem en wordt echt zo moe van dit waardeloze bedrijf.