Pagina 1 van 1
Groupon deal en levering
Geplaatst: 21 aug 2011 21:08
door Kampstra
In mei heb ik een groupon deal gekocht voor 399 euro en in augustus nog een voor 49 euro. Beide zaken zij niet afgeleverd en ze weigeren tot op heden mijn geld te restitueren. Zijn er meer mensen met slechte ervaringen met dit fenomeen?
Re: Groupon deal en levering
Geplaatst: 21 aug 2011 21:49
door sephora30
Nee niemand
Re: Groupon deal en levering
Geplaatst: 21 aug 2011 22:32
door MAXIEM
@
Zodra je het woord "groupon" ziet staan of hoort, kun je beter een blokje omlopen.
Maxiem.
Re: Groupon deal en levering
Geplaatst: 22 aug 2011 09:52
door Guardian72
Kampstra schreef:In mei heb ik een groupon deal gekocht voor 399 euro en in augustus nog een voor 49 euro. Beide zaken zij niet afgeleverd en ze weigeren tot op heden mijn geld te restitueren. Zijn er meer mensen met slechte ervaringen met dit fenomeen?
Augustus is nog niet om - dus nog even wachten.
Van mei - neem contact op met Groupon, mail bijvoorbeeld, en leg het nogmaals uit.
Geef aan dat je al eerder verzocht hebt over te gaan tot restitutie van het betaalde bedrag, aangezien de overeenkomst is ontbonden wegens niet leveren (wanprestatie). Meld dat ze 10 dagen de tijd hebben om terug te betalen - anders doe je aangifte, en geef je een deurwaarder/incassoburo opdracht om het geld terug te halen, waarbij alle kosten voor hen zijn.
Een ding - als je wacht op een levering al sinds mei - waarom dan nogmaals iets bestellen??
En - Groupon krijgt steeds meer problemen - er zijn tenminste 3 topics (Roboduster, Batterijen en een Tablet 'deal') met problemen die maar voortduren - en waar oplossing soms heel lang op zich liet wachten, of nog steeds laat wachten.
Algemeen advies - Groupon, niet doen.
Re: Groupon deal en levering
Geplaatst: 22 aug 2011 11:20
door tufima
En niet te vergeten de "Diveversity" deal waarbij Diveversity failliet is gegaan...
Re: Groupon deal en levering
Geplaatst: 22 aug 2011 11:21
door Guardian72
@ Tufima ..
en die ook
Er zullen er, gezien de ontwikkelingen, wel meer volgen.
Re: Groupon deal en levering
Geplaatst: 22 aug 2011 23:46
door CMKV
Hier ook slechte ervaring! Welness 1926 kon niet (meer) leveren wat we gekocht hadden, een alternatief was er niet. We hadden een arrangement met shiatsu massage gekocht. De massage viel uit. (duurste van het arrangement) Ze konden de deal dus niet nakomen. Groupon gebeld, zeer vriendelijk en begripvol aan de telefoon, ze zouden het bedrag terugstorten...
Tot op heden (vanaf 24 juni) nog niets terug ontvangen ondanks diverse mails! Gaat wel om bijna 70 euro. Wat een afzetters. Jij moet je wel aan de afspraken houden, maar zij lappen de afspraken aan hun laars! Ik kan het iedereen afraden om ook maar één euro aan Groupon te spenderen.
Re: Groupon deal en levering
Geplaatst: 25 aug 2011 10:38
door Groupon.nl
@Kampstra
Je hebt gisteren en zojuist van ons een mail ontvangen met meer informatie over de levertijd van de lamp en de loungeset van Axxi77. We hopen dit probleem per mail met je te kunnen oplossen.
@CMKV
Waarschijnlijk is er iets misgegaan met de terugbetaling. Stuur even een mail naar
[email protected] met daarin het mailadres waarmee je een account hebt aangemaakt op Groupon dan gaan we direct uitzoeken waarom je het bedrag nog niet hebt teruggestort gekregen.
@all
Met zoveel deals is het natuurlijk mogelijk dat er soms wat mis gaat. We zijn er altijd om deze problemen op te lossen, dus mocht je vragen hebben neem dan contact op met onze customer support afdeling via
[email protected] of 020 435 0369.
Re: Groupon deal en levering
Geplaatst: 02 sep 2011 00:48
door CMKV
Bij mij is het opgelost!!! Het geld is teruggestort op onze rekening! Waarschijnlijk is er iets mis gegaan met de emailadressen. Mijn man en ik hebben beiden een account bij Groupon. Bedankt voor de hulp Groupon.nl!!!!
Op naar de volgende deal!