panasonic vt30 defect geld niet terug
Geplaatst: 22 aug 2011 09:06
Beste leden
ik heb een probleem met panasonic(vt20/30)
ik kocht de vt20 op 15-6
eenmaal thuis afgeleverd zag ik enorme groene vlekken vegen in beeld,een logo na dag 1 al ingebrand (heb niks aan instelinge gedaan)
panasonic gebeld(de dealer winkel wilde zelf wel bellen maar dat kon ik beter zelf doen)panasonic geweest toestel mee genomen leen toestel gekregen.
wel netjes dus,tv viel niet te repareren,dus heb ik ipv een vt20 een vt30 gekregen,geweldig zou je denken idd.
Tot deze weer thuis was en ik al weer flinke groene trails zag regenboog effect etc(wss door de fosfor)
panasonic doet net of ze er nooit van gehoord hebben,de winkel het zelfde,tot je verteld dat het dus gaat om de fosfor /trails,dan weten ze het in eens wel.
goed ik leg geen dik 1450 euro neer voor zo tv,idd tv is is h eel mooi,maar met zo gebrek ga ik niet acoord,de een is er gevoeliger voor als de ander dat wel.
je word steets van de winkel na panasonic gestuurd en van panasonic na e-care,en weer terug na de winkel.
inmiddels is het al 22 aug,ik heb nog geen toestel,wat ik wilde vanuit ging.
nu is mijn vraag wat zijn mijn rechte ,inmiddels weer contact gehad met panasonic zij hebben een aanvraag gedaan om te crediteren of evt weer een omruiling(wat ik niet wil)
de winkel zegt alleen als wij bericht hebben van ze kan je wat anders uitzoeken,maar geld terug doen we niet.
Ik heb nietzo vertrouwen meer in de winkel dus wil gewoon mijn geld terug.
heb heel lang en hard moeten sparen voo dit bedrag ben cronisch ziek dus een geweldige tv is waar ik van droomde om me tijd door te brenge al film liefhebber.
maar op zo manier wor dje gewoon bedonderd en elke keer van panasonic na de winkel door verweze en weer terug.
ik heb een probleem met panasonic(vt20/30)
ik kocht de vt20 op 15-6
eenmaal thuis afgeleverd zag ik enorme groene vlekken vegen in beeld,een logo na dag 1 al ingebrand (heb niks aan instelinge gedaan)
panasonic gebeld(de dealer winkel wilde zelf wel bellen maar dat kon ik beter zelf doen)panasonic geweest toestel mee genomen leen toestel gekregen.
wel netjes dus,tv viel niet te repareren,dus heb ik ipv een vt20 een vt30 gekregen,geweldig zou je denken idd.
Tot deze weer thuis was en ik al weer flinke groene trails zag regenboog effect etc(wss door de fosfor)
panasonic doet net of ze er nooit van gehoord hebben,de winkel het zelfde,tot je verteld dat het dus gaat om de fosfor /trails,dan weten ze het in eens wel.
goed ik leg geen dik 1450 euro neer voor zo tv,idd tv is is h eel mooi,maar met zo gebrek ga ik niet acoord,de een is er gevoeliger voor als de ander dat wel.
je word steets van de winkel na panasonic gestuurd en van panasonic na e-care,en weer terug na de winkel.
inmiddels is het al 22 aug,ik heb nog geen toestel,wat ik wilde vanuit ging.
nu is mijn vraag wat zijn mijn rechte ,inmiddels weer contact gehad met panasonic zij hebben een aanvraag gedaan om te crediteren of evt weer een omruiling(wat ik niet wil)
de winkel zegt alleen als wij bericht hebben van ze kan je wat anders uitzoeken,maar geld terug doen we niet.
Ik heb nietzo vertrouwen meer in de winkel dus wil gewoon mijn geld terug.
heb heel lang en hard moeten sparen voo dit bedrag ben cronisch ziek dus een geweldige tv is waar ik van droomde om me tijd door te brenge al film liefhebber.
maar op zo manier wor dje gewoon bedonderd en elke keer van panasonic na de winkel door verweze en weer terug.