Pagina 1 van 1

de lieve mensen van de ziggo

Geplaatst: 22 aug 2011 21:17
door trudy81
hai,

ik heb nog nooit in mijn leven een contract met ziggo gehad, toch menen deze mensen mij te sommeren nu binnen 3 weken een bedrag van 123,00 euro te betalen.
Is natuurlijk belachelijk, ze leveren niet eens in mijn buurt

Nu had ik dit willen vermijden en willen bellen maar wat hoor ik: "gelieve uw klant nummer achter te laten" Ik ben nooit klant geweest!!!!! Dat schijnt ook niet door te dringen, elke medewerker heeft het over facturen, ik heb geen facturen, ik ben geen klant.

Zul je zien dat het ziggowebteam reageert en vraagt om mijn klant nr.

Trudy

Re: de lieve mensen van de ziggo

Geplaatst: 22 aug 2011 21:18
door Chocomelk
Haha vragen om een klantnummer terwijl je niet eens klant bent en wel
geld willen innen, staat er in de brief niet in waar het om gaat dan ?

Re: de lieve mensen van de ziggo

Geplaatst: 22 aug 2011 21:21
door trudy81
jewel, er staat dat ik "onmiddelijk"moet betalen, naam is niet correct

ik vind het zelf een grove aanfluiting, dit geloof je toch nie tvan een erkend bedrijf????? maar goed, ik laat het voorkomen.

trudy

Re: de lieve mensen van de ziggo

Geplaatst: 22 aug 2011 21:23
door Chocomelk
Dit is inderdaad te erg voor woorden.

Re: de lieve mensen van de ziggo

Geplaatst: 22 aug 2011 21:25
door Jolijn
trudy81 schreef:jewel, er staat dat ik "onmiddelijk"moet betalen, naam is niet correct

ik vind het zelf een grove aanfluiting, dit geloof je toch nie tvan een erkend bedrijf????? maar goed, ik laat het voorkomen.

trudy
Laat je het daar doelbewust op aankomen?

Re: de lieve mensen van de ziggo

Geplaatst: 22 aug 2011 21:27
door Chocomelk
Wat je kan doen is een brief schrijven naar Ziggo of een mail met
daarin je adres zodat ze dan mischien weten over welke zogenaamde factuur
het zou moeten gaan.

Doelbewust zonder reageren op een rechtzaak uit laat lopen......nee zou ik niet doen, heb je niets aan.

Re: de lieve mensen van de ziggo

Geplaatst: 22 aug 2011 21:27
door seconds-out
trudy81 schreef:jewel, er staat dat ik "onmiddelijk"moet betalen, naam is niet correct

ik vind het zelf een grove aanfluiting, dit geloof je toch nie tvan een erkend bedrijf????? maar goed, ik laat het voorkomen.

trudy
Komt niet voor...zometeen krijg je antwoord van het web-team.
Ik weet al wat ze gaan zeggen :arrow: het is een misverstand, neem even contact met ons op via...mag ook zonder klantnummer.... :D

Re: de lieve mensen van de ziggo

Geplaatst: 23 aug 2011 07:36
door Shine
Ziggo, Energie?
Dacht: Ziggo: TV, Internet en bellen!

Re: de lieve mensen van de ziggo

Geplaatst: 23 aug 2011 09:25
door Umad
trudy81 schreef:jewel, er staat dat ik "onmiddelijk"moet betalen, naam is niet correct

ik vind het zelf een grove aanfluiting, dit geloof je toch nie tvan een erkend bedrijf????? maar goed, ik laat het voorkomen.

trudy
Onmiddelijk binnen 3 weken? Je kunt ook van een mug een olifant maken. Waarschijnlijk is de brief verkeerd bezorgd ook omdat de naam niet klopt.

Re: de lieve mensen van de ziggo

Geplaatst: 23 aug 2011 10:44
door GJvdZ
Umad schreef:
trudy81 schreef:jewel, er staat dat ik "onmiddelijk"moet betalen, naam is niet correct

ik vind het zelf een grove aanfluiting, dit geloof je toch nie tvan een erkend bedrijf????? maar goed, ik laat het voorkomen.

trudy
Onmiddelijk binnen 3 weken? Je kunt ook van een mug een olifant maken. Waarschijnlijk is de brief verkeerd bezorgd ook omdat de naam niet klopt.
Klopt het adres wel?

Re: de lieve mensen van de ziggo

Geplaatst: 23 aug 2011 10:49
door sephora30
Waarom staat dit in de energie-rubriek :?:

Re: de lieve mensen van de ziggo

Geplaatst: 31 aug 2011 21:52
door Fiesiekus
Waar blijft het webcareteam van Ziggo nou....staat dit waarschijnlijk toch in de verkeerde rubriek. Dat webcareteam kijkt alleen in de Internet en gerelateerde rubrieken..

Re: de lieve mensen van de ziggo

Geplaatst: 31 aug 2011 22:51
door Emmy75
pas maar op straks wordt je afgesloten :mrgreen:

Maar alle gekheid op een stokje. Ik denk dat het wel verstandig is te reageren en aan te geven dat je nooit klant bent geweest en je de vordering betwist. Voorts geef je aan dat je niet meer door hen lastig gevallen wenst te worden en indien zij de mening zijn toegedaan wel een vordering te hebben zij dit via een juridische procedure dienen te vorderen.

Zorg er tevens voor dat je kunt bewijzen dat dit gecommuniceerd is aan Ziggo. Bijvoorbeeld dmv een aangetekende brief ofzo.

Re: de lieve mensen van de ziggo

Geplaatst: 17 sep 2011 13:25
door Wubo
whehehe, ten eerste in verkeerde box geplaatst
en
onduidelijkheid over de tenaamstelling van de brief.
issie straks voor oud bewoner of de buren :lol: giller!

Re: de lieve mensen van de ziggo

Geplaatst: 17 sep 2011 22:33
door Tis weer bijzonder
trudy81 schreef:jewel, er staat dat ik "onmiddelijk"moet betalen, naam is niet correct
Echt schandalig dat jij post van een ander open maakt. :mrgreen:
Dat de naam niet correct is heeft een voordeel.
Je hoeft er niet op te reageren omdat je je niet aangesproken hoeft te voelen. :idea: