Ik ben al jaren klant bij KPN (mobiel)
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Schijnbaar kon dit dus wel, en dit was 4 maanden voor het einde van toen huidige looptijd (ook 2 jaar).
Nu zit ik pas weer eens alle tarieven,voorwaarden en persoonlijke gegevens op "mijn kpn" door te kijken en zie ik (nu pas
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Diverse vragen aan de helpdesk waar dit in de voorwaarden staat enzo, oud dan wel nieuw, welke voor mij golden op het moment van verlengen, blijven on beantwoord door de klantenservice afdeling van KPN. (Je zou zomaar kunnen denken, dat dit er namelijk niet instaat)
Mijn vraag is dus of er meer mensen ervaring met dit hebben en/of waar dit dan in de voorwaarden zou staan? Of dat ze dit kunnen maken.
Ben eigenlijk niet van plan deze 4 maanden te gaan betalen...
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
mvg
Marlon