LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sell-It

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Arie1963

Sell-It

Ongelezen bericht door Arie1963 »

Vorig jaar ben ik benaderd door de firma sell-it met de vraag of ik een hotel card wilde proberen. Er zou een bedrag van mijn rekening afgeschreven worden en ik zou een card krijgen waarmee ik voordelig een hotel kon boeken. Vervolgens hoor ik niets. Er wordt niets van mijn rekening afgeschreven. Dus ik ga er vanuit dat dit weer de zoveelste reclame telefoon terreur is geweest. Nu een jaar verder krijg ik reclame van deze kaart. Ik doe hier niets mee. Vervolgens krijg ik van Ruys Collections een brijf met de mededeling om € 194,59 binnen 5 dagen over te maken op een in de brief vermelde rekening. Vervolgens mail ik naar sell-it hoe ze het in hun hoofd halen dit geld aan mij te vragen voor iets wat ik niet gebruik en ook niet ga gebruiken. De reactie blijft uit. Wel krijg ik weer een brief van Ruys of ik nu in 3 dagen het geld wil overmaken. Als ik deze ruys bel krijg ik als antwoord dat ik accoord gegaan bent met deze kaart omdat ze hier een bandopname van hebben.
Ik vraag me af of dit zomaar kan. Ik voel me genaaid en ben niet van plan om te betalen. Wat kan ik doen?

Jolijn

Re: Sell-It

Ongelezen bericht door Jolijn »

Niet betalen.
Niet bellen, tenzij Ruys de gesprekken ook opneemt. :mrgreen:
Het bedrag op de rekening is fiks hoger dan het bedrag dat Sell-it zou afschrijven voor die card?
Nog een mailtje (+ brief), zet in de mail dat je die ook per gewone post verstuurt.
Je zou om de volledige, ongecensureerde bandopname kunnen vragen (die je vast niet krijgt).
Sell-it is niks nagekomen van wat er besproken is (wat dat betreft heb je mazzel dat er niets van je bankrekening is afgeschreven), nu na een jaar heb jij daar geen behoefte meer aan.

vincentjj

Re: Sell-It

Ongelezen bericht door vincentjj »

Kreeg vandaag, 28 september 2011, een brief van "Ruys Collections". Men wil dat ik €196,76 binnen 5 dagen stort op hun rekeningnummer:852352182
Dit alles in opdracht van de oplichtersgroep Hotelgoldencard/Sell-IT*
Vele maanden geleden leek er een eind aan de incassoterreur gekomen te zijn na een telefoontje van hun. Er was GEEN telefonisch bewijs dat ik ooit akkoord zou zijn gegaan met de toezending van de hotel Gold card!
Nu dus weer een actie van die oplichterbende met een nieuwe incassobureau.
Deze 'heer W.Wijen' van Ruys Collections is zeker wanhopig op zoek naar nieuwe slachtoffers als hij in zee gaat met die oplichters!?!?!?!
IK ZAL N O O I T BETALEN VOOR IETS WAT IK NIET HEB AANGESCHAFT !!!!
Zowaar kreeg ik een -incompleet- opgenomen gesprekslock toegestuurd. Het gedeelte waarin ik UITDRUKKELIJK vraag NIET eerder geld af te schrijven dan dat ik daadwerkelijk gebruik ga maken van deze goldcard is hierin weggelaten(!) Ben al enige keren nu gebeld door een medewerkster (was eerst mevrouw Schuurman) nu mevrouw "Ruys"(?) met de vraag of ik ging betalen, mocht ook in termijnen. IK BETAAL NIETS VOOR IETS WAT IK NIET HEB EN NIET WIL !!!!
Het zijn gewoon MAFFIA praktijken die ze toepassen! De direkteuren van deze GoldCard instelling zitten lachend op hun jachten in de middelandse zee, en laten hun vuile werk door incassobureau's uitvoeren!!!
(wordt vervolgd)

Het is nu; februari 2012, enige maanden later. Hoor gelukkig, tot op heden, niets meer van Ruys incasso. Misschien tot inkeer gekomen dat die 'Golden Hotel kaart' formule één grote oplichterspraktijk is?!?!
Ik heb géén euro-cent betaald! VOLHOUDEN MENSEN, NIETS BETALEN!!!

Ontving op 25 april '12 een brief van de DERDE incassobureau die nu voor het oplichterkarretje is gespannen van de heren van HGC(HotelGoldcard).
MKBusiness Incasso uit Zwolle.
Of maar even snel 200 euro zou betalen want anders zou het 511 euro worden.
Vlak hierna ook gebeld door een dame van die tent voor een 'betalingsregeling'.
Uitgelegd dat ze nu voor een oplichterbende aan het werk is! Verwezen naar dit pannel van radar, Opgelicht,nl en de consumentenbond.
hierna niets meer vernomen.
IK BETAAL NOOIT IETS VOOR IETS WAT IK NIET WIL EN/OF HEB GEBRUIKT!!!
VOLHOUDEN MENSEN, EN LAAT JE NIET INTIMIDEREN!!!!

Gesloten