Pagina 1 van 1
Service bij Leen Bakker????
Geplaatst: 24 aug 2011 20:10
door Susan L.
Hierbij een tip voor iedereen die overweegt bij Leen Bakker te kopen. Doe het NIET! Koop al helemaal geen kant-en-klare gordijnen. Ze hebben dezelfde naam maar er zijn wel 3 verschillende soorten stof in te verkrijgen en ze hangen ook nog in hetzelfde vak. Aan de buitenkant van de verpakking zie je het niet, maar als je de gordijnen eruit haalt is het overduidelijk. En als je het dan verkeerd koopt en er te laat achterkomt.... Dan is dat heel normaal!!! En service verlenen door bijvoorbeeld de juiste stof gordijnen voor je te zoeken, daar doen ze niet aan.
Leen Bakker, ik kom er NOOIT meer!
Re: Service bij Leen Bakker????
Geplaatst: 24 aug 2011 20:25
door Leo The Emperor
Dit staat op de website van Leen Bakker :
Bent u niet tevreden over een artikel dat u bij Leen Bakker gekocht heeft? U kunt binnen 7 dagen altijd ruilen. Zorg ervoor dar u uw kassabon heeft en dat het product in de originele verpakking zit. Met uitzondering van banken en fauteuils, deze kunt u niet ruilen. Matrassen, dekbedden e.d. kunnen alleen op de dag van aankoop geruild worden. Heeft u liever uw geld terug? Ook dat is geen probleem bij Leen Bakker.
Waarom kunt u niet ruilen of geld terug krijgen ?
Re: Service bij Leen Bakker????
Geplaatst: 24 aug 2011 21:51
door evdbeek99
Had pas ook een verkeerde vloerbeschermer gekocht bij Leen. Maar was geen enkel probleem ik kreeg gewoon mijn geld terug.
Dus trek de stoute schoenen aan en vraag je geld terug.
Re: Service bij Leen Bakker????
Geplaatst: 24 aug 2011 22:17
door sephora30
Ben ik de enige die de klacht niet snapt?
Re: Service bij Leen Bakker????
Geplaatst: 24 aug 2011 22:34
door jlthkoch
Susan L. schreef:En als je het dan verkeerd koopt en er te laat achterkomt.... Dan is dat heel normaal!!!
Wat ik denk is dat ruilen/terugbrengen geen probleem is bij LB, maar dat het kennelijk erg lang (te lang) geleden was dat vriendin Susan de gordijnen heeft gekocht....
Ik denk dat van belang is: Hoe lang heeft u de gordijnen in huis gehad tot u erachter kwam dat u de verkeerde had gekocht?
Re: Service bij Leen Bakker????
Geplaatst: 28 aug 2011 07:31
door mihoen
susan, volgens mij is je retourtermijn verstreken bij leen bakker, maar hier ondertussen ook...
@sephora, nee je bent niet de enige die de klacht niet snapt. en we snappen beide dat we hier te maken hebben met holle vaten die het hartst klinken...
Re: Service bij Leen Bakker????
Geplaatst: 08 okt 2011 14:59
door GWDB
Het kan nog erger, dat ze namelijk geld vragen en niets leveren! Het filiaal Leen Bakker in de Megastore te Den Haag, vindt men dat dus heel normaal, ik lees in dit forum dat Jysk ook van Leen Bakker is, ik hoop het niet bij Jysk koop ik leuke dingen met een goede service als er iets aan de hand is.
LEEN BAKKER moet je inderdaad niet zijn op internet zie je bij bijvoorbeeld klachten.nl dat men slechts 16% van de klachten oplost! Daarmee scoren ze als de slechtste zaak in deze branche.
Een filiaal manager in Den Haag, vertelt em dat ze in 3 jaar 4 managers hadden versleten en dat hij niet in kan staan voor de gang vanz aken van zijn collega's wat een gelul, je werkt er toch om een probleem op te lossen, dus Leen Bakker gewoon niets kopen!
Re: Service bij Leen Bakker????
Geplaatst: 08 okt 2011 15:09
door JtC
@ TS: Je kan gewoon ruilen hoor. Dat het jou niet lukt heeft met jezelf te maken. Je doet iets fout en dat kun je nu niet meer ongedaan maken. Waarschijnlijk zelf gewoon te lang gewacht met de verpakking te openen. Ga nou niet meteen Leen Bakker zwart maken. Je moet ook geen rode loper verwachten, het is Leen Bakker, geen top-meubelzaak. *****, wat verwachten jullie tegenwoordig toch allemaal voor die paar rot-Euro's.
@ GWDB: Natuurlijk, en dat gebeurt met grote regelmaat, Leen Bakker staat er bekend om...
Re: Service bij Leen Bakker????
Geplaatst: 08 okt 2011 20:50
door mihoen
wat heet verslijten? kan het zijn dat het hoofdkantoor wat overplaatsingen doet? ieder geval heb JIJ daar geen moer mee te maken. waarvan akte
jysk van leen bakker? precies, en neanderthaler wonen in den haag> HELP!! waarom doen mensen toch van die imbeciele uitspraken? HELP!
Re: Service bij Leen Bakker????
Geplaatst: 10 okt 2011 22:22
door benikeennederlander
Susan L. schreef:Hierbij een tip voor iedereen die overweegt bij Leen Bakker te kopen. Doe het NIET! Koop al helemaal geen kant-en-klare gordijnen. Ze hebben dezelfde naam maar er zijn wel 3 verschillende soorten stof in te verkrijgen en ze hangen ook nog in hetzelfde vak. Aan de buitenkant van de verpakking zie je het niet, maar als je de gordijnen eruit haalt is het overduidelijk. En als je het dan verkeerd koopt en er te laat achterkomt.... Dan is dat heel normaal!!! En service verlenen door bijvoorbeeld de juiste stof gordijnen voor je te zoeken, daar doen ze niet aan.
Leen Bakker, ik kom er NOOIT meer!
Beste Susan,
Jouw mededeling is mij niet geheel duidelijk, misschien kun je dit in simpel Nederlands aan mij uitleggen.
Ik heb geen Steno gestudeerd en ook begrijp ik geen Buitenaardse taal, dus wat jij allemaal bedoeld is voor mij abacadabra.
Overigens is het niet zo, dat door een slechte ervaring met een bedrijf die uit een enorme winkelketen bestaat, nu allemaal prut is.
Goed als je even het een en ander goed uitlegd waarom wij niet bij Leen Bakker moeten kopen, dan hebben we er allemaal wat aan.
Re: Service bij Leen Bakker????
Geplaatst: 10 okt 2011 22:28
door JtC
Koop er ook geen kasten, voor je het weet wacht je er heel lang op. Een jaar of 3 of zo.
Re: Service bij Leen Bakker????
Geplaatst: 11 okt 2011 08:09
door mihoen
Re: Service bij Leen Bakker????
Geplaatst: 01 mar 2013 14:05
door svlijmen
Service hebben ze nooit van gehoord bij Leen Bakker...althans niet bij het hoofdkantoor.
Door een vergissing van ons, hebben wij onze gordijnen niet breed genoeg besteld, waardoor we ze niet kunnen sluiten.
De dame van de gordijn-afdeling zou dit wel even regelen met het atelier, om tegen meerprijs een baan ertussen te laten zetten. Deze dame werd echter teruggevlogen door het hoofdkantoor. Het atelier wil dit wel voor ons doen, maar aangezien het hoofdkantoor geen akkoord wil geven gaat het niet.
De enige mogelijkheid zou zijn een stuk stof bij te kopen en het dan zelf te vermaken, of een nieuwe baan te laten maken bij Leen Bakker en die er dan tussen hangen.
Ik vind dit een hele vreemde manier van serviceverlening. Leen Bakker wil echt alleen maar meters verkopen en geen gezeur achteraf.
Re: Service bij Leen Bakker????
Geplaatst: 01 mar 2013 14:11
door bprosman
teruggevlogen
En dan nog zeggen dat ze geen service verlenen
Re: Service bij Leen Bakker????
Geplaatst: 03 mar 2013 08:23
door Leo The Emperor
svlijmen schreef:De enige mogelijkheid zou zijn een stuk stof bij te kopen en het dan zelf te vermaken, of een nieuwe baan te laten maken bij Leen Bakker en die er dan tussen hangen.
En wat is er mis met deze twee oplossingen?
Re: Service bij Leen Bakker????
Geplaatst: 03 mar 2013 09:40
door 16again
Wat er mis is:
1e oplossing: zelf
2e Oplossing: gordijn in 3 ipv 2 stukken
Waarom mag het atelier wel nieuw levering op maat vermaken, maar niet reeds geleverd spul vermaken? (uiteraard met bijbetaling).
Re: Service bij Leen Bakker????
Geplaatst: 04 mar 2013 08:09
door Leo The Emperor
16again schreef:Wat er mis is:
1e oplossing: zelf
2e Oplossing: gordijn in 3 ipv 2 stukken
Waarom mag het atelier wel nieuw levering op maat vermaken, maar niet reeds geleverd spul vermaken? (uiteraard met bijbetaling).
svlijmen schreef:Door een vergissing van ons, hebben wij onze gordijnen niet breed genoeg besteld, waardoor we ze niet kunnen sluiten.
De dame van de gordijn-afdeling zou dit wel even regelen met het atelier, om tegen meerprijs een baan ertussen te laten zetten
In de oplossing van TS bestaat het gordijn dan toch ook uit meerdere stukken ?
Buiten dit. Leen Bakker heeft niks fout gedaan en dus is elke oplossing al coulance
Re: Service bij Leen Bakker????
Geplaatst: 04 mar 2013 10:33
door svlijmen
Nee dit is zeker geen oplossing...een extra baan gordijn die je tussen die andere twee moet hangen, das aboluut geen pot! Dat weet toch iedereen.
Als het absoluut geen probleem is voor het Atelier van Leen Bakker (in Wormerveer), waarom wil het hoofdkantoor van Leen Bakker mij dan niet verder helpen? Uiteraard tegen vergoeding, en natuurlijk ben ik zelf fout geweest....maar om dan iemand zo terug te pakken?
Nu tegen een hoog bedrag de stof los besteld bij Leen Bakker, en laat ik het vermaken bij een plaatselijk atelier.
Het winkelpersoneel in Alkmaar gaf mij ook allemaal gelijk, en snapte ook niet waarom het hoofdkantoor zo star is. Deze regel schijnt sinds 2 weken te zijn ingevoerd.
Re: Service bij Leen Bakker????
Geplaatst: 04 mar 2013 10:49
door Renske99
Een baan ertussen is toch helemaal niet erg?
Zelf zou ik die baan dan door de helft doen en bij de andere 2 banen elk zo'n deel eraan zetten (aan de zijkant uiteraard en niet in het middenstuk), goed op patroon en je ziet er bijna niks van.
Ik snap idd niet wat het hoofdkantoor ermee te maken heeft, het atelier moet het uitvoeren en jij betaald bij de plaatselijke leenbakker.
Vreemd.