ACER laptop reparatie
Geplaatst: 27 aug 2011 15:19
Hallo,
Ik post hier nu een bericht omdat ik het helemaal zat ben met het gedoe met mijn laptop. Ik heb momenteel een Acer Aspire 7745G waar ik tevreden over ben. Vanaf het begin had ik echter bij het opstarten soms geen beeld, dit is steeds erger geworden en toen het beeld strepen begon te vertonen ben ik teruggegaan naar de MediaMarkt. Daar is hij voor de 2e keer gerepareerd binnen 6 maanden tijd. De eerste keer was een software probleem en is dus bij de mediamarkt afgehandeld, de tweede keer werd hij naar Acer doorgestuurd.
Ik kreeg hem terug maar wel vól met krassen! Die er zeker niet opzaten, aangezien ik er ongeloofelijk zuinig mee doe (heb er heel hard voor moeten werken dus vandaar). Een medewerker van de mediamarkt steunde mij en zei dat er inderdaad géén krassen opzaten. Hij is teruggestuurd naar Acer. Daar houden ze hem drie weken en sturen hem doodleuk terug met de boodschap 'hebben wij niet gedaan'.
Omdat ik het helemaal gehad heb met dat gedoe omtrent reparatie en alles zat ik er even helemaal doorheen. Ik heb toen een schadevergoeding van 100 euro geaccepteerd voor de krassen (wat kon ik anders doen? terug laten sturen en wederom vol krassen terugkrijgen?). Daar heb ik me nu bij neer gelegd, maar waar ik nu helemaal woest om ben is dat ze doodleuk op internet hebben gezeten op mijn laptop! Terwijl dit helemaal niet nodig is geweest! (er moest immers alleen aan de buitenkant iets aan gedaan worden.. daar kon de laptop toch voor uitblijven?). En daarnaast hebben ze ook nog eens mijn wachtwoord eraf gehaald.. wat ik ook belachelijk vind.
Ik heb geprobeerd om de klantenservice te bellen maar die nemen niet op (alleen op maandag tot en met vrijdag) en ik ben van plan om een klachtenbrief te sturen. Maar ik schiet er waarschijnlijk niet mee op. Wat kan ik doen?
EDIT: Ze hebben tevens CCleaner van mijn computer afgegooid.
Ik post hier nu een bericht omdat ik het helemaal zat ben met het gedoe met mijn laptop. Ik heb momenteel een Acer Aspire 7745G waar ik tevreden over ben. Vanaf het begin had ik echter bij het opstarten soms geen beeld, dit is steeds erger geworden en toen het beeld strepen begon te vertonen ben ik teruggegaan naar de MediaMarkt. Daar is hij voor de 2e keer gerepareerd binnen 6 maanden tijd. De eerste keer was een software probleem en is dus bij de mediamarkt afgehandeld, de tweede keer werd hij naar Acer doorgestuurd.
Ik kreeg hem terug maar wel vól met krassen! Die er zeker niet opzaten, aangezien ik er ongeloofelijk zuinig mee doe (heb er heel hard voor moeten werken dus vandaar). Een medewerker van de mediamarkt steunde mij en zei dat er inderdaad géén krassen opzaten. Hij is teruggestuurd naar Acer. Daar houden ze hem drie weken en sturen hem doodleuk terug met de boodschap 'hebben wij niet gedaan'.
Omdat ik het helemaal gehad heb met dat gedoe omtrent reparatie en alles zat ik er even helemaal doorheen. Ik heb toen een schadevergoeding van 100 euro geaccepteerd voor de krassen (wat kon ik anders doen? terug laten sturen en wederom vol krassen terugkrijgen?). Daar heb ik me nu bij neer gelegd, maar waar ik nu helemaal woest om ben is dat ze doodleuk op internet hebben gezeten op mijn laptop! Terwijl dit helemaal niet nodig is geweest! (er moest immers alleen aan de buitenkant iets aan gedaan worden.. daar kon de laptop toch voor uitblijven?). En daarnaast hebben ze ook nog eens mijn wachtwoord eraf gehaald.. wat ik ook belachelijk vind.
Ik heb geprobeerd om de klantenservice te bellen maar die nemen niet op (alleen op maandag tot en met vrijdag) en ik ben van plan om een klachtenbrief te sturen. Maar ik schiet er waarschijnlijk niet mee op. Wat kan ik doen?
EDIT: Ze hebben tevens CCleaner van mijn computer afgegooid.