Pagina 1 van 1

Opzeggen abonnement KPN

Geplaatst: 27 aug 2011 18:12
door romyashley
hallo allemaal,

ik heb een 2 jarig abonnement afgesloten bij kpn, namelijk de i-125
nu hebben ze alle prijzen omhoog gegooid en heb ik rekeningen met belachelijke bedragen per maand.

dus ik wil overstappen alleen heb ik nog 24 maanden een contract bij hun lopen.
ik heb contact opgenomen met KPN en de situatie uitgelegd waarop hun antwoord was:

u kunt nu meteen van provider veranderen als u uw resterende contracttijd keer de abonnementskosten in een keer betaald. dat betekend voor mij een bedrag van
€780,-
en er was geen andere optie.

heeft iemand hier ervaring mee of is er iemand die mij kan uitleggen of dit uberhaupt wel mogelijk is om mijn contractvoorwaarden te veranderen?

alvast bedankt!

Re: Opzeggen abonnement KPN

Geplaatst: 27 aug 2011 21:11
door DJM
Als ze de prijzen na het afsluiten van je contract verhogen dan kun je je contract opzeggen.
Maar als jij een contract hebt van 2 jaar dan praat je dus over 24 maanden en dan lijkt het erop dat je het contract hebt afgesloten met de huidige (hoge) tarieven.

Re: Opzeggen abonnement KPN

Geplaatst: 27 aug 2011 21:14
door pdekok
Tijdens je contractperiode kan een prijs niet wijzigen. m.i. heb je net een contract afgesloten mét nieuw tarief.

Je abonnement opzeggen bij KPN kan alleen telefonisch, dat vind ik weer gek.
En dan sturen ze een sms ter bevestiging en een maand voordat het afloopt een e-mail.

Re: Opzeggen abonnement KPN

Geplaatst: 27 aug 2011 23:01
door romyashley
Nu je dat zo zegt 24 maanden , ik heb dit abonnement al langer geleden afgesloten uit me hoofd in maart, ik ga eerst eens even mijn contract opzoeken op papier want internet is zeer onduidelijk.
Bedankt in ieder geval voor jullie reacties ik laat het een weten