LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] action tosti apparaat smelt

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
bianca82

action tosti apparaat smelt

Ongelezen bericht door bianca82 »

dacht geef even een waarschuwing/review

paar maanden terug had onze tosti apparaat toch echt de geest gegeven van ouderdom, toen ik bij de action was zag ik een apparaatje staan voor een paar euro.. ik dacht leuke overbrugging tot we een goede nieuwe hebben.

want tja zal niet veel waard zijn..
nou nu maanden later dacht ik laat ik voor mijn partner en mij een tosti maken.

ik zet dat ding aan en het gaat flink stinken.. oke dat kan uiteraard hij is nog nieuw dan willen dingen nog wel is walmen..

er is plaats voor 2 tosti's maar als je er 2 in doet wilt hij al niet dicht (en zo dik bedekken we hem niet plakje kaas plakje ham) oke nou dan doe ik er 1 in vind ik ook best.

toen ik het apparaat dicht probeerde te krijgen met 1 tosti begon hij al dreigend te kraken maar ja wat wil je van zo'n apparaat van een paar euro.
na 1 minuut was de tosti al zwartgeblakerd, ik heb hem nu eindelijk door (4 pogingen) maar toen zag ik opeens aan de zijkant dat het plastic aan het bubbelen is..
na 4 pogingen (hij heeft tussendoor om niet te heet te worden uitgestaan) vind ik wel heel snel zelfs voor een paar euro tosti apperaat en dat ding heeft een keurmerk.

dus ik dacht.. bij deze is het echt goedkoop duurkoop (volgends mij dus ook gevaarlijk)

en ik ga morgen is navraag doen bij de action of er meer bekend is van deze klacht..

dit apparaat is dus geen geschikte overbrugging of handig voor mensen die het wat minder breed hebben...

manondoris

Re: action tosti apparaat smelt

Ongelezen bericht door manondoris »

is het ijzer van het merk bestmatic? die heb ik namelijk ook een tijdje geleden gekocht .hij word hier erg veel gebruikt en hij doet het prima! inderdaad voor 2 tosti,s is geen plek maar wij leggen er gewoon 2 boterhammen op elkaar met kaas ertussen overdwars in. mischien heb je net een maandag ijzer gekocht? ben benieuwd wat ze er bij de action van zeggen als je er mee terug gaat! ik kocht hem voor 6.95 euro.

bianca82

Ongelezen bericht door bianca82 »

inderdaad dat merk... al heb ik er 3,95 voor betaald (misschien net in de aanbieding)

ik doe het inderdaad ook op zo'n manier nu
ik ben ook benieuwd hoe ze zullen reageren vooral omdat ik niet weet waar ik de bon heb gelaten

denny009

Ongelezen bericht door denny009 »

Waarschijnlijk was bij dit apparaat misschien net de thermostaat kapot, gelukkig maar dat je het op tijd gezien hebt. Een CE keurmerk zegt tegenwoordig niks meer, merendeel van deze apparaten komt uit China. Ik denk dat als je het apparaat laat zien bij de Action met bon je een tegoedbon krijgt, geld terug doen ze helaas niet.

Ik heb zelf ooit zoiets meegemaakt met een campingpitje van de Action op gas. Toen ik hem aan wou doen, kwam er een enorme steekvlam uit, levensgevaarlijk. Toen ik hem terugbracht zei de medewerker, nee nog nooit gehad hoor. Kreeg gelukkig wel een tegoedbon, daar zijn ze nooit zo moeilijk over. En de gemiddelde Nederlander komt wekelijks bij de Action, dus zo'n bon is zo weer besteedt :lol:

manondoris

Ongelezen bericht door manondoris »

nou hier is ie net beland in de biobak! mijn dochter duwde de tostie iets te hard aan en het hele ding brak in 4 stukken :shock: wat een prut spul, goedkoop is toch weer duurkoop,ga maar eens op zoek naar een betere.

seconds-out

Ongelezen bericht door seconds-out »

bianca82 schreef: na 1 minuut was de tosti al zwartgeblakerd,
denny009 schreef:Waarschijnlijk was bij dit apparaat misschien net de thermostaat kapot,
Volgens mij heb je gelijk.
Voor degenen die nu op zoek zijn naar een goed tosti-apparaat kan ik Tefal aanbevelen...goeie ervaringen mee.

bosse bol

Ongelezen bericht door bosse bol »

Blokker heeft er een in de aanbieding.Prima ding kost wel 40€

seconds-out

Ongelezen bericht door seconds-out »

bosse bol schreef:Blokker heeft er een in de aanbieding.Prima ding kost wel 40€
Ok dan.
Heb hem al een paar jaar en toen kostte hij ook al 40 euro.
Eigenlijk is het geen echt tosti-apparaat, maar n " snack'n clean"
Je kan er van alles mee..poffertjes en wafels bakken, maar ook een tartaartje of een eitje bakken.
Geweldig apparaat, ook over de kwaliteit ben ik dik tevreden.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Een CE keurmerk zegt tegenwoordig niks meer
Een CE keurmerk zegt ook helemaal niets over veiligheid. Bovendien zijn er 2 logo's in omloop die heel erg op elkaar lijken en waarvan de tweede versie alleen "China Export" betekend.

Groeten, Bram

Gesloten