| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] afstand, met dank aan de heer Croos
-
Sara & Maarten
afstand, met dank aan de heer Croos
WIJDE REGEN
Druppels laten zich te water,
baders die met koetsjes komen,
elk zijn plaats ook in de sloot,
afstand houdt de kringen gaaf.
Chris. J. van Geel (uit: ‘Enkele gedichten’, 1973)
Druppels laten zich te water,
baders die met koetsjes komen,
elk zijn plaats ook in de sloot,
afstand houdt de kringen gaaf.
Chris. J. van Geel (uit: ‘Enkele gedichten’, 1973)
-
dhr.a de croos
Re: afstand, met dank aan de heer Croos
allemaal,weet je nou eigelijk wel wat het betekend wat je plaatst? Ik denk personelijk zelf niet.
-
L. Blok
Mijnheer de Croos,
Eigenlijk toch wel erg jammer dat u aan de verstandelijke vermogens van Sara en Maarten twijfelt!
m.v.g. L. Blok
Eigenlijk toch wel erg jammer dat u aan de verstandelijke vermogens van Sara en Maarten twijfelt!
m.v.g. L. Blok
-
Pieter
PLUKKER plukt de dag en zoekt zijn slachtoffers met zorg uit.
De gespleten persoonlijkheid waar hij onderleid komt met vlaggen boven zodat de draagkracht en geloofwaardigheid voor dit excuus verdwijnt.
Mvg Pieter
De gespleten persoonlijkheid waar hij onderleid komt met vlaggen boven zodat de draagkracht en geloofwaardigheid voor dit excuus verdwijnt.
Mvg Pieter
-
dhr.a de croos
L.Blok,dat bent u want u reageerd ergens op dat niet voor u bedoeld is.Maar zoals u en ik weet ik zal er geen woorden aan vuil maken,want de weg is nog lang.Nog even dit is de BLOKSITE niet meer online.
-
Pieter
Beste redactie,
Zo te zien zijn jullie online. Dus slaat mijn vorige posting ook als een l... op een drumstel. Dus die reactie en deze mag van mij ook verwijdert worden.
Bvd Pieter
Zo te zien zijn jullie online. Dus slaat mijn vorige posting ook als een l... op een drumstel. Dus die reactie en deze mag van mij ook verwijdert worden.
Bvd Pieter
-
PLUKKER
Hm, het is weer wat. Blok mag klagen over Croos, maar PLUKKER niet over Blok. Graag uitleg waarom het ene bericht wel verdwijnt en het ander niet...???
PLUKKER - not amused
PLUKKER - not amused
-
Pieter
Ach PLUKKER,
Nu wordt mijn reactie toch weer waardevol.
Heb je gelijk het antwoord op je vraag.
Mvg Pieter
Nu wordt mijn reactie toch weer waardevol.
Heb je gelijk het antwoord op je vraag.
Mvg Pieter
-
PLUKKER
Pieter, ik weet niet wie of wat je bent en al helemaal niet waar je het over hebt, maar ene ding wil ik duidelijks tellen: Blok koos mij als slachtoffer en iet andersom.
PLUKKER - maakt verder geen woorden vuil aan Piet(er)
PLUKKER - maakt verder geen woorden vuil aan Piet(er)
-
Pieter
Hoi PLUKKER,
Jawel je kent me wel. Je hebt me nog een tip gegeven in een andere topic.
Ik ben even op zoek geweest naar die topic waar je verklaard dat je alter ego kwalijke posting plaatste maar die kon ik niet zo gauw terug vinden. Mischien dat jij hem weer boven kan halen.
Mvg Pieter
Jawel je kent me wel. Je hebt me nog een tip gegeven in een andere topic.
Ik ben even op zoek geweest naar die topic waar je verklaard dat je alter ego kwalijke posting plaatste maar die kon ik niet zo gauw terug vinden. Mischien dat jij hem weer boven kan halen.
Mvg Pieter