Online internet provider - niet leveren wel 2 jaar betalen?!
Geplaatst: 01 sep 2011 11:32
Ik heb in mei internet aangevraagd via Online. Duidelijk aangegeven dat ik geen KPN aansluiting of abonnement had.
Toen ik eea aan wilde sluiten en het niet werkte, omdat ik niet kon vinden waar de KPN lijn binnenkwam, werd me verteld dat het wat langer zou duren voor KPN de lijn weer 'aan' zou zetten. Ik heb gelijk aangegeven dat ik dacht dat de KPN lijn via de buren het huis binnenkwam, maar dat kon niet volgens Online.
Na een tijd lang heen en weer gebel werd er eindelijk een KPN monteur gestuurd. Deze heeft heel t huis doorgemeten en inderdaad: de ISRA aansluiting kwam bij de buren binnen, niet bij mij. Omdat het hetzelfde pand is, maar andere appartementen, legt de KPN geen nieuw punt aan.
Echter, de buren lieten de KPN ook niet binnen om van hun punt af te tappen.
Door Online was als gezegd dat ik op kon zeggen als er niet geleverd zou kunnen worden vanwege het ontbreken van een ISRA. Na nog wat geprobeerd te hebben bij de buren, zonder resultaat, heb ik dus Online gebeld om op te zeggen.
Echter, nu werd me verteld dat dat niet kan en dat ik nog 2 jaar lang voor een dienst moet betalen die niet geleverd wordt!
De persoon die ik sprak mocht mij niet doorverbinden met een manager of iets dergelijks om verhaal te halen, noch kon hij mij doorverbinden met zijn collega die eerder zei dat ik wel gewoon op kon zeggen. Ook mocht hij me geen brief sturen waarin de reden stond dat ik moest betalen voor iets dat ik niet krijg. Zijn theorie: op zich zou je via de buren af kunnen tappen, dus kan het op zich wel geleverd worden, dus je betaald.
Eerder was me ook verteld dat Online pas abonnementsgeld zou rekenen vanaf de dag dat er daadwerkelijk aansluiting was gemaakt, maar ook dit blijkt niet waar.
Wat nu te doen? Tips iemand? Ik wil namelijk niet betalen voor iets dat ik niet krijg en ik wil gewoon internet, dus wil nu gewoon via de kabel eea afsluiten.
Toen ik eea aan wilde sluiten en het niet werkte, omdat ik niet kon vinden waar de KPN lijn binnenkwam, werd me verteld dat het wat langer zou duren voor KPN de lijn weer 'aan' zou zetten. Ik heb gelijk aangegeven dat ik dacht dat de KPN lijn via de buren het huis binnenkwam, maar dat kon niet volgens Online.
Na een tijd lang heen en weer gebel werd er eindelijk een KPN monteur gestuurd. Deze heeft heel t huis doorgemeten en inderdaad: de ISRA aansluiting kwam bij de buren binnen, niet bij mij. Omdat het hetzelfde pand is, maar andere appartementen, legt de KPN geen nieuw punt aan.
Echter, de buren lieten de KPN ook niet binnen om van hun punt af te tappen.
Door Online was als gezegd dat ik op kon zeggen als er niet geleverd zou kunnen worden vanwege het ontbreken van een ISRA. Na nog wat geprobeerd te hebben bij de buren, zonder resultaat, heb ik dus Online gebeld om op te zeggen.
Echter, nu werd me verteld dat dat niet kan en dat ik nog 2 jaar lang voor een dienst moet betalen die niet geleverd wordt!
De persoon die ik sprak mocht mij niet doorverbinden met een manager of iets dergelijks om verhaal te halen, noch kon hij mij doorverbinden met zijn collega die eerder zei dat ik wel gewoon op kon zeggen. Ook mocht hij me geen brief sturen waarin de reden stond dat ik moest betalen voor iets dat ik niet krijg. Zijn theorie: op zich zou je via de buren af kunnen tappen, dus kan het op zich wel geleverd worden, dus je betaald.
Eerder was me ook verteld dat Online pas abonnementsgeld zou rekenen vanaf de dag dat er daadwerkelijk aansluiting was gemaakt, maar ook dit blijkt niet waar.
Wat nu te doen? Tips iemand? Ik wil namelijk niet betalen voor iets dat ik niet krijg en ik wil gewoon internet, dus wil nu gewoon via de kabel eea afsluiten.