Pagina 1 van 1
kosten na opzegging bij ziggo?
Geplaatst: 02 sep 2011 12:46
door Jeroenvangalen
Heb een week of 3 geleden een opzegging van alle producten gedaan en dat bevestigd gekregen.
Nu krijg ik op de 27e augustus een email met uw rekening staat op mijn ziggo klaar en bedraagt €148,-
Kan hem niet vinden en nu op de 2e september staat hij er nog steeds niet.
Nu zou dat normaal niet erg zijn, maar nu het de laatste is en hij €84,- hoger is dan anders ben ik wel erg benieuwd naar wat het dan zijn kan??
Weet iemand hier misschien meer vanaf?
Kan namelijk nergens op mijn ziggo of waar dan ook bij ziggo iets over extra kosten vinden..
Mvg. Jeroen
Re: kosten na opzegging bij ziggo?
Geplaatst: 02 sep 2011 12:49
door stronkstronk
Beste Jeroen,
Wij kunnen de specificatie van de rekening ook niet vinden. Lijkt mij handig dat je toch even Ziggo belt.
Re: kosten na opzegging bij ziggo?
Geplaatst: 02 sep 2011 12:51
door Jeroenvangalen
Ja dat had ik ook bedacht maar iedere keer is de wachttijd meer dan 15 - 30 min, waarschijnlijk hebben ze nu erg veel bellers dankzij de 1 september veranderingen.. Tevens betaal ook nog eens mobiel dan.. mij te duur.. wilde nl overstappen om kosten te besparen.. gaat lekker zo.
Re: kosten na opzegging bij ziggo?
Geplaatst: 02 sep 2011 12:53
door ciske
had je nog een jaarcontract of was dat al voorbij?
vraag het per brief die bevestiging.
Re: kosten na opzegging bij ziggo?
Geplaatst: 02 sep 2011 12:55
door stronkstronk
Jeroenvangalen schreef:Ja dat had ik ook bedacht maar iedere keer is de wachttijd meer dan 15 - 30 min, waarschijnlijk hebben ze nu erg veel bellers dankzij de 1 september veranderingen.. Tevens betaal ook nog eens mobiel dan.. mij te duur.. wilde nl overstappen om kosten te besparen.. gaat lekker zo.
Zal toch moeten en anders vraag je de telefoon van iemand anders.
Re: kosten na opzegging bij ziggo?
Geplaatst: 02 sep 2011 12:57
door Jeroenvangalen
Was al 6 jaar lid.. en heb een schriftelijke bevestiging dat alles per 08-09-2011 wordt afgesloten..
Het enige wat er in staat is dat ze abonnementskosten vooraf en "verbruikskosten?'achteraf berekenen en die kan ik dan op mijn ziggo gespecificeerd zien?
Ik zou alleen willen weten wat dat dan voor kosten zouden moeten zijn, en waarom er bij de opzegging en op hun site er niks over gezegd word of te vinden is..
Re: kosten na opzegging bij ziggo?
Geplaatst: 02 sep 2011 13:00
door ciske
Ik zou alleen willen weten wat dat dan voor kosten zouden moeten zijn, en waarom er bij de opzegging en op hun site er niks over gezegd word of te vinden is
Daar heb je gelijk in , heb je geen familie of vrienden waar je met de vaste lijn kan bellen , dat je dat aan hun betaald? is in ieder geval goedkoper.
Re: kosten na opzegging bij ziggo?
Geplaatst: 02 sep 2011 13:04
door Jeroenvangalen
Helaas zijn de meeste al overgestapt of niet thuis als ik kan.. Tevens kan ik alleen maar rond deze tijd bellen dus op het drukste tijdstip.
Wat mij net ook opviel is dat op de rekening van 27-07 al staat dat ik betaal tot 01-09..
Dat houdt dus ook in dat ik dus ook voorruit betaal voor de komende maan dat ik geen abonnement meer heb?
Wordt steeds gekker..
kijk het nog een paar dagen aan want ze hebben het bedrag ook nog niet afgeschreven..
Kan het altijd nog storneren. Waarschijnlijk happen ze dan wel snel..
Re: kosten na opzegging bij ziggo?
Geplaatst: 02 sep 2011 13:07
door stronkstronk
Ziggo incasseert automatisch. Zou maar opschieten met bellen.
Re: kosten na opzegging bij ziggo?
Geplaatst: 02 sep 2011 13:31
door ciske
stronkstronk schreef:Ziggo incasseert automatisch. Zou maar opschieten met bellen.
dat doet elke provider
kijk het nog een paar dagen aan want ze hebben het bedrag ook nog niet afgeschreven..
Kan het altijd nog storneren. Waarschijnlijk happen ze dan wel snel..
kan je ook doen.
Re: kosten na opzegging bij ziggo?
Geplaatst: 30 sep 2011 22:25
door Patrick van Sonderen
Beste Jeroen,
Heb je inmiddels al kunnen achterhalen waar deze extra kosten vandaan komen? In principe is het heel vreemd, want Ziggo is bij mijn weten de enige provider waar je zonder extra kosten elke maand op kunt zeggen. Andere providers rekenen nog weleens extra kosten als je voor afloop van het (jaar) contract opzegt.
Ziggo is overigens ook de enige provider waar je nog per maand kunt opzeggen:
http://goedkoopsteinternetprovider.nl/c ... aanbieders
Re: kosten na opzegging bij ziggo?
Geplaatst: 30 sep 2011 22:56
door bprosman
Je kunt bij Ziggo toch je rekening online bekijken , bij Mijn Ziggo ?
Re: kosten na opzegging bij ziggo?
Geplaatst: 01 okt 2011 08:40
door grun
Misschien iets met apparatuur die je nog terug moet sturen? Modems e.d. heb je in bruikleen en die willen ze graag weer terug. Ergens heb ik wel eens gelezen dat die dingen ongeveer 75 euro kosten. Samen met telefoonkosten (die worden per definitie achteraf berekend) kan ik me dan voorstellen dat je rond de 84 euro uitkomt.