KPN Interactief TV (belachelijk weer KPN)
Geplaatst: 02 sep 2011 17:52
Wij zijn een trouwe klant bij KPN al jaren.
Nou sinds ruim een jaar hebben wij Interactief TV (totaal pakket) met een Recorder voor het opnemen van Films etc. Als wij een film opnamen keken wij naar een andere zender, zodat wij later de film konden terug kijken. Erg veel plezier aan beleeft tot vorige week. Onze zoon wilde ook Interactief TV op zijn eigen kamer en dat kon bij KPN makkelijk worden aangevraagd d.m.v een draadloze verbindingsset. Alles keurig geinstalleerd (zelf) en alles werkend gekregen. Tot onze verbazing konden wij niet meer naar een andere zender kijken op het moment als de recorder aan het opnemen was. Zowel bij onze zoon en bij ons zelf. Je bent dus verplicht om naar de zender te blijven kijken als de recorder aan het opnemen is. Dus eigenlijk is nu het alleen voor als je buitenshuis bent en een programma mist? We zijn bij een KPN winkel geweest, daar wisten ze van de klacht niks af. We hebben naar KPN gebeld en zouden binnen 5 werkdagen terug gebeld worden, belachelijk. Vandaag zijn wij terug gebeld met de mededeling dat het systeem alleen weer werkt als er i.p.v 2 streams (dus beneden en zoon) 3 streams worden aangeschafd a 1 euro per maand extra. Dit is ons nooit vertelt bij het aanbieden van het nieuwe pakket. Staat ook nergens in de voorwaarden, nergens op de website en is ons bij de aankoop in de KPN Winkel ook niet verteld.
Wij vinden dit een slechte onbegrijpelijke wijze van aanbieden van een pakket waarbij in eerste instantie werd gezegd dat daar niks extra's voor aangeboden moest worden ( alleen de draadloze verbindingsset 30 euro en 4 euro per maand extra voor de 2de televisie) En nu dus + nog 1 euro erbij om weer normaal te kunnen opnemen?
Belachelijk, aan de telefoon zei KPN dat er wel heel veel klachten erover waren binnen gekomen en bij de KPN Winkel niet bekend. Slechte communicatie dus tussen KPN zelf en de Winkels.
Ik hoor wel van de reacties.
Mvg,
De familie uit Alkmaar.
Nou sinds ruim een jaar hebben wij Interactief TV (totaal pakket) met een Recorder voor het opnemen van Films etc. Als wij een film opnamen keken wij naar een andere zender, zodat wij later de film konden terug kijken. Erg veel plezier aan beleeft tot vorige week. Onze zoon wilde ook Interactief TV op zijn eigen kamer en dat kon bij KPN makkelijk worden aangevraagd d.m.v een draadloze verbindingsset. Alles keurig geinstalleerd (zelf) en alles werkend gekregen. Tot onze verbazing konden wij niet meer naar een andere zender kijken op het moment als de recorder aan het opnemen was. Zowel bij onze zoon en bij ons zelf. Je bent dus verplicht om naar de zender te blijven kijken als de recorder aan het opnemen is. Dus eigenlijk is nu het alleen voor als je buitenshuis bent en een programma mist? We zijn bij een KPN winkel geweest, daar wisten ze van de klacht niks af. We hebben naar KPN gebeld en zouden binnen 5 werkdagen terug gebeld worden, belachelijk. Vandaag zijn wij terug gebeld met de mededeling dat het systeem alleen weer werkt als er i.p.v 2 streams (dus beneden en zoon) 3 streams worden aangeschafd a 1 euro per maand extra. Dit is ons nooit vertelt bij het aanbieden van het nieuwe pakket. Staat ook nergens in de voorwaarden, nergens op de website en is ons bij de aankoop in de KPN Winkel ook niet verteld.
Wij vinden dit een slechte onbegrijpelijke wijze van aanbieden van een pakket waarbij in eerste instantie werd gezegd dat daar niks extra's voor aangeboden moest worden ( alleen de draadloze verbindingsset 30 euro en 4 euro per maand extra voor de 2de televisie) En nu dus + nog 1 euro erbij om weer normaal te kunnen opnemen?
Belachelijk, aan de telefoon zei KPN dat er wel heel veel klachten erover waren binnen gekomen en bij de KPN Winkel niet bekend. Slechte communicatie dus tussen KPN zelf en de Winkels.
Ik hoor wel van de reacties.
Mvg,
De familie uit Alkmaar.