Problemen met Online
Geplaatst: 03 sep 2011 11:59
Tot voor kort waren wij een tevreden klant van Online, maar sinds de overstap naar een compleet pakket met tv niets anders dan problemen.
Tijdens het afsluiten via de verkoopafdeling met opname hiervan is afgesproken dat ik als t-mobile klant recht had op een gratis recorder.
De problemen begonnen in de week van de uitlevering.
In eerste instantie geen ontvanger de dag voor de oplevering, na bellen krijg ik twee dagen later een gewone ontvanger.
Na bellen waar mijn recorder blijft ontvangen wij een mail op zondag jl, waarin staat dat wij 200 euro moeten betalen voor de kast.
Vaag want voor klanten wordt op hun eigen site 99.95 gerekend. Dus opgebeld en er zou geluisterd worden naar de opname log. Totdat ik op dinsdag zelf nog een keer bel naar de status en wat blijkt een vriendelijke heer belt terug en meld dat ik de kast alsnog voor noppes toegestuurd krijg.
De jubelstemming is van korte duur, want als ik vandaag bel waar deze is, blijkt in hun systeem te staan, dat ik alsnog 99.95 euro moet betalen voor de kast.
Op t-mobile.nl http://vast-internet.t-mobile.nl/produc ... nemen-24m/ staat :
HDD-recorder voor slechts € 99,95, of GRATIS bij 24 maandscontract, en laat ik net een 24 maanden contract hebben.
Blijkbaar moeten ze toch weer eerst de opname log beluisteren, aangezien dit op een verkeerde afdeling is terecht gekomen.
Aangezien ik al voor de 10de keer vandaag heb gebeld, ben ik echt kots beu.
Is er een manier om online in gebreke te stellen en onder het contract uit te komen?
Mvg,
ray
Tijdens het afsluiten via de verkoopafdeling met opname hiervan is afgesproken dat ik als t-mobile klant recht had op een gratis recorder.
De problemen begonnen in de week van de uitlevering.
In eerste instantie geen ontvanger de dag voor de oplevering, na bellen krijg ik twee dagen later een gewone ontvanger.
Na bellen waar mijn recorder blijft ontvangen wij een mail op zondag jl, waarin staat dat wij 200 euro moeten betalen voor de kast.
Vaag want voor klanten wordt op hun eigen site 99.95 gerekend. Dus opgebeld en er zou geluisterd worden naar de opname log. Totdat ik op dinsdag zelf nog een keer bel naar de status en wat blijkt een vriendelijke heer belt terug en meld dat ik de kast alsnog voor noppes toegestuurd krijg.
De jubelstemming is van korte duur, want als ik vandaag bel waar deze is, blijkt in hun systeem te staan, dat ik alsnog 99.95 euro moet betalen voor de kast.
Op t-mobile.nl http://vast-internet.t-mobile.nl/produc ... nemen-24m/ staat :
HDD-recorder voor slechts € 99,95, of GRATIS bij 24 maandscontract, en laat ik net een 24 maanden contract hebben.
Blijkbaar moeten ze toch weer eerst de opname log beluisteren, aangezien dit op een verkeerde afdeling is terecht gekomen.
Aangezien ik al voor de 10de keer vandaag heb gebeld, ben ik echt kots beu.
Is er een manier om online in gebreke te stellen en onder het contract uit te komen?
Mvg,
ray