Kpn glasvezel
Geplaatst: 05 sep 2011 21:54
In juni 2011 hebben wij glasvezelinternet plus bellen aangevraagd. Omdat bij deze aanvraag de dongel-aanbieding was fout gegaan is deze aanvraag in overleg met desbetreffende medewerker geannuleerd en opnieuw ingevoerd. Op 14 juli 2011 zou het glasvezel bij ons worden aangesloten. Teltec is op verzoek van KPN op 6 juli de lijn komen doormeten. Alles was OK. Echter op 14 juli 2011 kwam er geen monteur opdagen, bovendien is de afspraak niet door KPN geannuleerd. Dus voor niets thuis zitten wachten. Navraag leerde ons dat door foutieve invoer van ons telefoonnummer door een kpn-medewerker, zo werd ons verteld, de gehele aanvraag in het systeem was geannuleerd.
Op 20 juli zijn wij teruggebeld door meneer Juan Flores. Ik had er genoeg van , maar met de toezegging dat hij er persoonlijk voor zorgen zou dat de aanvraag alsmede de rest van de procedure nu wel goed zou gaan ging ik akkoord. Hij zegde ook toe dat hij mijn persoonlijke aanspeekpunt zou zijn voor als er toch nog iets fout zou gaan. Dit was ook een van de voorwaarden dat ik akkoord ging met het aangaan van een nieuw contract. (dus onderdeel van de overeenkomst) Afgesproken 30 euro pm + dongel + gratis monteur + gratis aansluitkosten. Dit is ons zwart op wit bevestigd door Juan Flores! Wederom zou de lijn doorgemeten worden, we blijven ervoor thuis……en niemand komt opdagen. Afspraak wederom niet geannuleerd.
Afspraak was dat wij nu op 23 augustus aangesloten zullen worden. Op 22 augustus echter worden wij gebeld dat er niet aangesloten kan worden omdat de lijn zeker tot eind september in gebruik is door een andere provider. Bovendien, zo werd ons gezegd, zouden wij dit zelf aangevraagd hebben. Wij hebben niets bij een andere provider aangevraagd! Dit zijn leugens van KPN
Op 23 augustus krijgen wij per mail een afspraakbevestiging van kpn dat zij op 22 augustus zullen komen aansluiten. ( belachelijk hé)
Ik heb diversen keren geprobeerd contact te krijgen met Juan flores zowel telefonisch als per e-mail, maar kreeg steeds een ander maar geen contact met mijn persoonlijke aanspreekpunt(zoals beloofd) Ook na uitdrukkelijk verzoek niet!
Niemand heeft ons kunnen vertellen welke provider de lijn dan bezet houdt! Hoe moeten wij het dan weten!
Bovendien heeft kpn de volgende andere fouten gemaakt:
- Bij de 1e aanvraag “vergeet” de kpn medewerker de aanbieding van de dongel te vermelden.
- Het email contact adres was fout genoteerd/ingevoerd door kpn personeel, terwijl wij het duidelijk gespeld hebben!
- De tenaamstelling was fout.En ook de kosten specificatie zoals afgesproken. Deze kon ook niet veranderd worden zolang we niet waren aangesloten. Wel belofte maken maar niet goed op papier zetten.
Wij zijn nadien weer teruggebeld door een wel zeer opdringerige en agressieve medewerker van kpn. Wat in eerste instantie begon als een redelijk “vriendelijk”gesprek eindigde er mee dat wij door desbetreffende medewerker bedreigd en geïntimideerd zijn: “als wij niet nu meteen een afspraak zouden maken zouden we de rekening voor het hele jaar krijgen plus meteen een incassobureu erachteraan en wel binnen twee dagen!” Wij hebben aangegeven dat wij inmiddels al 4 dagen zijn thuisgeweest voor het verkrijgen van glasvezel. En dat kpn in gebreke is gebleven en nu maar in het het weekend moet komen aansluiten of anders in het nieuwe jaar. Wij hebben er geen genoegen mee genomen met deze dreigementen en contact gezocht met kpn klachtenafhandeling. Daar hoorden wij juan flores geen man maar een vrouw is?/????? maar de gene die zich juan flores genoemd heeft, is een man, waar ik contact mee heb gehad. Als ons dan gezegd word dat flores een vrouw is zit er iemand bij kpn dus ook nog valsheid in geschrifte te plegen.
Bij deze stellen wij kpn in gebreke en beschouwen wij de overeenkomst als ontbonden wegens wanprestatie en het niet nakomen van de overeenkomst. Wij hebben kpn genoeg gelegenheid gegeven ons aan te sluiten. Maar als kpn op deze manier wanprestatie pleegt houdt onze glasvezelaanvraag hier op.
Ik hoop dat KPN deze wanprestatie hunnerzijds inziet en ons niet meer wijst op de lettertjes in de overeenkomst, maar gewoon de consequenties aanvaard.
Op 20 juli zijn wij teruggebeld door meneer Juan Flores. Ik had er genoeg van , maar met de toezegging dat hij er persoonlijk voor zorgen zou dat de aanvraag alsmede de rest van de procedure nu wel goed zou gaan ging ik akkoord. Hij zegde ook toe dat hij mijn persoonlijke aanspeekpunt zou zijn voor als er toch nog iets fout zou gaan. Dit was ook een van de voorwaarden dat ik akkoord ging met het aangaan van een nieuw contract. (dus onderdeel van de overeenkomst) Afgesproken 30 euro pm + dongel + gratis monteur + gratis aansluitkosten. Dit is ons zwart op wit bevestigd door Juan Flores! Wederom zou de lijn doorgemeten worden, we blijven ervoor thuis……en niemand komt opdagen. Afspraak wederom niet geannuleerd.
Afspraak was dat wij nu op 23 augustus aangesloten zullen worden. Op 22 augustus echter worden wij gebeld dat er niet aangesloten kan worden omdat de lijn zeker tot eind september in gebruik is door een andere provider. Bovendien, zo werd ons gezegd, zouden wij dit zelf aangevraagd hebben. Wij hebben niets bij een andere provider aangevraagd! Dit zijn leugens van KPN
Op 23 augustus krijgen wij per mail een afspraakbevestiging van kpn dat zij op 22 augustus zullen komen aansluiten. ( belachelijk hé)
Ik heb diversen keren geprobeerd contact te krijgen met Juan flores zowel telefonisch als per e-mail, maar kreeg steeds een ander maar geen contact met mijn persoonlijke aanspreekpunt(zoals beloofd) Ook na uitdrukkelijk verzoek niet!
Niemand heeft ons kunnen vertellen welke provider de lijn dan bezet houdt! Hoe moeten wij het dan weten!
Bovendien heeft kpn de volgende andere fouten gemaakt:
- Bij de 1e aanvraag “vergeet” de kpn medewerker de aanbieding van de dongel te vermelden.
- Het email contact adres was fout genoteerd/ingevoerd door kpn personeel, terwijl wij het duidelijk gespeld hebben!
- De tenaamstelling was fout.En ook de kosten specificatie zoals afgesproken. Deze kon ook niet veranderd worden zolang we niet waren aangesloten. Wel belofte maken maar niet goed op papier zetten.
Wij zijn nadien weer teruggebeld door een wel zeer opdringerige en agressieve medewerker van kpn. Wat in eerste instantie begon als een redelijk “vriendelijk”gesprek eindigde er mee dat wij door desbetreffende medewerker bedreigd en geïntimideerd zijn: “als wij niet nu meteen een afspraak zouden maken zouden we de rekening voor het hele jaar krijgen plus meteen een incassobureu erachteraan en wel binnen twee dagen!” Wij hebben aangegeven dat wij inmiddels al 4 dagen zijn thuisgeweest voor het verkrijgen van glasvezel. En dat kpn in gebreke is gebleven en nu maar in het het weekend moet komen aansluiten of anders in het nieuwe jaar. Wij hebben er geen genoegen mee genomen met deze dreigementen en contact gezocht met kpn klachtenafhandeling. Daar hoorden wij juan flores geen man maar een vrouw is?/????? maar de gene die zich juan flores genoemd heeft, is een man, waar ik contact mee heb gehad. Als ons dan gezegd word dat flores een vrouw is zit er iemand bij kpn dus ook nog valsheid in geschrifte te plegen.
Bij deze stellen wij kpn in gebreke en beschouwen wij de overeenkomst als ontbonden wegens wanprestatie en het niet nakomen van de overeenkomst. Wij hebben kpn genoeg gelegenheid gegeven ons aan te sluiten. Maar als kpn op deze manier wanprestatie pleegt houdt onze glasvezelaanvraag hier op.
Ik hoop dat KPN deze wanprestatie hunnerzijds inziet en ons niet meer wijst op de lettertjes in de overeenkomst, maar gewoon de consequenties aanvaard.