LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.be2.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
krimer

www.be2.nl

Ongelezen bericht door krimer »

Na , ongewenst, een profiel (blijkbaar) te hebben bij www.be2.nl waarvoor ze me een rekening van +280 euro stuurde (??) begin ik nu na x-maanden en verschillende dreigingen van HUN incassobureau irritante e-mails te krijgen van russische vrouwen..
Zijn ze niet verplicht mijn gegevens (e-mail adres) te beschermen?? maken ze zich niet strafbaar nu? Of is dit hun manier van mij behandelen nu? (ik die niet wil betalen en hun die liever mijn mailbox laten bestoken als ''pay-back''?
Wat zou ik die personen die dit veroorzaken graag persoonlijk ontmoeten...

seconds-out

Re: www.be2.nl

Ongelezen bericht door seconds-out »

Alle datingsites zijn oplichting. (tenzij het tegendeel bewezen wordt)
Lesje geleerd en nooit meer aan beginnen.
Je mailbox is voor eeuwig "besmet".... tot in lengte van jaren zul je allerlei fake rotzooi ontvangen.

De personen die dit veroorzaken zijn natuurlijk de operators van http://www.be2.nl. en die wil jij echt niet persoonlijk ontmoeten.
Want dan wordt het matten.. :lol: :arrow: ze zullen toch alles glashard ontkennen.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

@krimer:

ongewenst een profiel aanmaken?
Dat doe je echt zelf en als je de Algemene Voorwaarden leest, heb ik ook maar even gedaan, kun je lezen dat alleen het EERSTE contact GRATIS is en dat je daarna gaat betalen.....

seconds-out

Ongelezen bericht door seconds-out »

dhc schreef:@krimer:

ongewenst een profiel aanmaken?
Dat doe je echt zelf en als je de Algemene Voorwaarden leest, heb ik ook maar even gedaan, kun je lezen dat alleen het EERSTE contact GRATIS is en dat je daarna gaat betalen.....
Betalen ja... 8)
Dat is ook de enige (bestaans)reden van datingsites. het hele relatiegebeuren intresseert ze geen zak..het is gewoon een handige manier om (legaal) geld te verdienen, het bedrog is dan wel overduidelijk, but who cares?? Het is toch niet te bewijzen en degenen die zich toch laten verleiden?? Eigen schuld, dikke bult...

Uitsluitend dus opgericht om geld te creeeren..sukkels zat die erin trappen want iedereen wilt toch zo graag een geliefde, het is 1 van de beste methoden om iemand op te lichten zonder dat je ooit vervolgd kan worden.

Guardian72

Ongelezen bericht door Guardian72 »

seconds-out schreef:Alle datingsites zijn oplichting. (tenzij het tegendeel bewezen wordt)
Ik ken er een die dat niet is.
Ik zal niet posten welke - dan word dat weggemodderd wegens reclame - maar via daar heb ik mijn echtgenote ontmoet..

Helaas ook via die site een handvol russische "dames" die gelijk hopeloos verliefd waren (op de inhoud van mijn portemonee, dat dan weer wel).

Zeikert

Ongelezen bericht door Zeikert »

Anno NU is er dus nog niets verandert aan www.be2.nl als je er vanaf wil Opzeggen lijkt wel onmogelijk
duidelijk dat een eenmalige machtiging word gebruikt voor meermaals afschrijven
Contact via mail en telefoon niet mogelijk
Adyen verantwoordelijk voor de afhandeling van de betalingen schuilt achter de winkelier terwijl deze door de Banken aansprakelijk word gehouden voor het incasseren met een eenmalige machtiging voor een 2de keer
deze banken zijn ook geïnteresseerd in deze praktijken omdat het maar al te vaak blijkt voor te komen
Wil je toch een profiel op www.be2.nl zorg er dan voor dat je credit cards geblokt zijn voor betalingen van Adyen BV
dit doe je door een telefoontje met je maatschappij of een email te sturen dit geld ook voor je bank
Ook zijn er genoeg mensen die misleid zijn die nu stappen willen ondernemen tegen sites als be2.nl in de zin van aangifte wegens oplichting en verduistering

Ik zie dit graag weer als een actief onderwerp bij bijvoorbeeld Radar of Kassa terug komen
meer mensen dit probleem ?...........

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

seconds-out schreef: Betalen ja... 8)
Dat is ook de enige (bestaans)reden van datingsites. het hele relatiegebeuren intresseert ze geen zak..het is gewoon een handige manier om (legaal) geld te verdienen, het bedrog is dan wel overduidelijk, but who cares?? Het is toch niet te bewijzen en degenen die zich toch laten verleiden?? Eigen schuld, dikke bult...

Uitsluitend dus opgericht om geld te creeeren..sukkels zat die erin trappen want iedereen wilt toch zo graag een geliefde, het is 1 van de beste methoden om iemand op te lichten zonder dat je ooit vervolgd kan worden.
Noem eens een bedrijf dat niet is opgericht om geld te verdienen? Of doe jij alles gratis? Als dat zo is: wil je mijn heg komen snoeien?

Gesloten