Misleiding en slechte service bij Rajapack
Geplaatst: 08 sep 2011 15:17
Ik deed vorige week een bestelling bij Rajapack voor kartonnen dozen en betaalde via de bestelmodule van de website direct met Ideal de prijs van in totaal 45euro22.
Ik had na meer dan een week nog geen bestelling ontvangen, dus maar even gebeld. (Er staat op de website binnen 24uur geleverd)
Na enige tijd kreeg ik iemand aan de lijn die me doodleuk vertelde mijn bestelling niet verzonden zou worden omdat deze minder de 50 euro bedraagt.
Hoewel dit minimubedrag niet eens op de website staat vermeld, wilde deze persoon mijn bestelling niet verzenden. Het geld zou wel worden teruggestort.
Het is toch belachelijk dat:
1 op de website een transactie van onder het minimum bestelbedrag gewoon kan worden afgerond en betaald terwijl er geen melding van wordt gemaakt..
2 dit minimum bestelbedrag niet (duidelijk) wordt vermeld op de website
3 ondanks deze problemen en ik dus voor niets zit te wachten, nog niet eens uit coullance mijn bestelling alsnog wordt verzonden omdat het 4,78 te weinig is.
Ik had na meer dan een week nog geen bestelling ontvangen, dus maar even gebeld. (Er staat op de website binnen 24uur geleverd)
Na enige tijd kreeg ik iemand aan de lijn die me doodleuk vertelde mijn bestelling niet verzonden zou worden omdat deze minder de 50 euro bedraagt.
Hoewel dit minimubedrag niet eens op de website staat vermeld, wilde deze persoon mijn bestelling niet verzenden. Het geld zou wel worden teruggestort.
Het is toch belachelijk dat:
1 op de website een transactie van onder het minimum bestelbedrag gewoon kan worden afgerond en betaald terwijl er geen melding van wordt gemaakt..
2 dit minimum bestelbedrag niet (duidelijk) wordt vermeld op de website
3 ondanks deze problemen en ik dus voor niets zit te wachten, nog niet eens uit coullance mijn bestelling alsnog wordt verzonden omdat het 4,78 te weinig is.