Pagina 1 van 1

Misleiding en slechte service bij Rajapack

Geplaatst: 08 sep 2011 15:17
door Ducatista
Ik deed vorige week een bestelling bij Rajapack voor kartonnen dozen en betaalde via de bestelmodule van de website direct met Ideal de prijs van in totaal 45euro22.
Ik had na meer dan een week nog geen bestelling ontvangen, dus maar even gebeld. (Er staat op de website binnen 24uur geleverd)
Na enige tijd kreeg ik iemand aan de lijn die me doodleuk vertelde mijn bestelling niet verzonden zou worden omdat deze minder de 50 euro bedraagt. :shock:
Hoewel dit minimubedrag niet eens op de website staat vermeld, wilde deze persoon mijn bestelling niet verzenden. Het geld zou wel worden teruggestort.

Het is toch belachelijk dat:
1 op de website een transactie van onder het minimum bestelbedrag gewoon kan worden afgerond en betaald terwijl er geen melding van wordt gemaakt..
2 dit minimum bestelbedrag niet (duidelijk) wordt vermeld op de website
3 ondanks deze problemen en ik dus voor niets zit te wachten, nog niet eens uit coullance mijn bestelling alsnog wordt verzonden omdat het 4,78 te weinig is. :evil:

Re: Misleiding en slechte service bij Rajapack

Geplaatst: 09 sep 2011 10:43
door Guardian72
Beetje vaag inderdaad.

Maar, men heeft u laten betalen terwijl men wist dat ze niet gingen verzenden - dan kunt u rustig eisen dat het binnen 4 dagen terug is - anders volgt aangifte.

Het lijkt me handig dit schriftelijk te doen.

In de verkoopvoorwaarden staat dit totaal niet aangegeven inderdaad:
20 - De kosten voor levering bedragen 15 € per bestelling, ook indien door Rajapack in meerdere keren geleverd wordt. Voor bestelbedragen vanaf 250 € geschiedt levering gratis.

Dat is alles - er is geen voorwaarde gesteld.

Re: Misleiding en slechte service bij Rajapack

Geplaatst: 09 sep 2011 12:43
door MAXIEM
Ducatista

Je kunt natuurlijk even kijken of deze rare webshop aangesloten is bij de Thuiswinkel Organistie. Zo ja, dat kun je daar een klacht indienen.

Sukses, Maxiem.

Re: Misleiding en slechte service bij Rajapack

Geplaatst: 19 sep 2011 08:42
door Rajapack
Rajapack opereert sinds 1997 In Nederland en wij hebben duizenden tevreden zakelijke klanten in Nederland. Wij waren dan ook erg verbaasd deze opmerking over ons bedrijf aan te treffen op uw website die zich richt op particuliere consumenten: wij leveren immers uitsluitend aan bedrijven en zakelijke gebruikers en niet aan particuliere consumenten.

Er is hier sprake van een foute communicatie waardoor blijkbaar ten onrechte dit order werd geannuleerd en terugbetaald. Hiervoor onze excuses.

Onze verkoopsvoorwaarden zijn overduidelijk en spreken nergens over een minimum bestelbedrag van 50 €.

Steeds tot uw dienst voor alle verpakkingen aan bedrijven ook voor -50 € !

Re: Misleiding en slechte service bij Rajapack

Geplaatst: 19 sep 2011 08:59
door Guardian72
@ Rajapack - en hoe gaan jullie het met TS nu oplossen?

Re: Misleiding en slechte service bij Rajapack

Geplaatst: 19 sep 2011 09:01
door MAXIEM
Guardian72

Goeie vraag!

Maxiem.

Re: Misleiding en slechte service bij Rajapack

Geplaatst: 19 sep 2011 09:33
door Rajapack
Wat bedoelt u juist met TS?

Re: Misleiding en slechte service bij Rajapack

Geplaatst: 19 sep 2011 09:47
door Guardian72
TS = Topic Starter - degene die zich hier gemeld heeft met de klacht.

Dus in dit geval gebruiker "Ducatista"

Re: Misleiding en slechte service bij Rajapack

Geplaatst: 19 sep 2011 09:51
door tiepmiep
Rajapack gaf toch al aan dat ze ten onrechte hadden geannuleerd en terugbetaald.

Dus hij heeft zijn geld al wel terug.

Re: Misleiding en slechte service bij Rajapack

Geplaatst: 19 sep 2011 10:13
door MAXIEM
tiepmiep

Dan hoort er minimaal een bosje bloemen afgegeven te worden!

Maxiem.