LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hotelkamerveiling
hotelkamerveiling
ik ben al een hele tijd bezig mijn hotelkamerveilingbon voor van de Valk Assen te verzilveren op een vrijdag of zaterdag, maar ik krijg telkens te horen dat ze vol zitten. Dit terwijl er op andere sites nog wel gewoon geboekt kan worden. Ik kreeg een mailtje dat dit voorlopig ook nog zo zal blijven voor alle weekenden. ik vind niet eerlijk. Wie heeft er nog meer slechte ervaringen?
Re: hotelkamerveiling
je moet op dat soort sites geen kamer boeken
-
dit is vaker zo bij dat soort sites. Als je in het weekend wil zitten alle hotels vol tot het einde van het jaar en door de week kan je wel terecht.
-
Ook ik probeer al geruime tijd te boeken. Ik kreeg eerst een mail van hotelkamerveiling dat hotel 't getij enkel nog via een meegestuurde link kon geboekt worden. Via die link bleek dat mijn voucher niet meer herkend werd. Op mijn mail aan de organisatie kreeg ik een standaard antwoord dat mijn bon nog lang niet vervalt. Nogmaals gemaild, gemaild naar hotel 't getij, gebeld naar hotel 't getij. Nummers bestaan niet er wordt niet geantwoord op mijn mails, noch door hotelkamerveiling nog door het hotel. Ondertussen komt de vervaldag korter.
Ik heb wel mijn bon twee maand voor het verblijf kunnen boeken in het hotel in Kortrijk.
Ik heb wel mijn bon twee maand voor het verblijf kunnen boeken in het hotel in Kortrijk.
Regelmatig boek ik zo een korte vakantie.
Heb nog nooit geen klachten gehad.
De weekeinden zijn voor de meeste hotels het drukst bezet.
Het is daarom logisch dat men in het weekeinde zelden een kamer zal bemachtigen.
Wij gaan dan ook vaak gedurende de week weg.
Heb nog nooit geen klachten gehad.
De weekeinden zijn voor de meeste hotels het drukst bezet.
Het is daarom logisch dat men in het weekeinde zelden een kamer zal bemachtigen.
Wij gaan dan ook vaak gedurende de week weg.
Ik heb een waardebon van hotelkamerveiling, nu heb ik al meerdere keren op meerdere data en plaatsen geprobeerd de bon te verzilveren, met helaas negatief resultaat. Binnenkort verloopt mijn bon. Het kan toch niet zo zijn dat ik mijn geld dan gewoon kwijt ben. Ik probeer voor as dinsdag te boeken in Eden hotels amsterdam (dat zijn er 6) dat zou toch moeten kunnen lukken denk ik op een doordeweekse dag. Helaas alles vannacht om 12 uur al op rood. Heeft iemand een tip?
-
Na veel mails naar de klachtendienst van hotelkamerveiling vernam ik dat het hotel de deuren had gesloten, ik heb mijn rekeningnummer doorgegeven en heb mijn bod plus veilingkosten terug gekregen. Blijven aandringen.
In het begin maakte ik wel eens mee dat jhet hotel gelijk na 00.00 uur op rood ging.
Heb met hotelkamerveiling gemaild en toen bleek dat er iets met mijn account aan dehand was.
Volgende dag kon ik gewoon boeken
Heb met hotelkamerveiling gemaild en toen bleek dat er iets met mijn account aan dehand was.
Volgende dag kon ik gewoon boeken
-
Ook wij hadden dit probleem na een veiling te hebben gewonnen. We moesten boeken via de veilingsite, en steeds waren daar alle data op rood.
Wij hebben op een gegeven moment het hotel gebeld en konden zo terecht.
Niks vol geen probleem!!
Niks vol geen probleem!!
net als met de web-shops , dat ze denken , dat er geen winkels meer zijn,bloembol75 schreef:Ook wij hadden dit probleem na een veiling te hebben gewonnen. We moesten boeken via de veilingsite, en steeds waren daar alle data op rood.
Niks vol geen probleem!!
zo is er ook nog steeds
met de goede services van hotels , als je ze even persoonlijk opbelt , ..gaat er een wereld voor je open
er gaat nog steeds niets boven een persoonlijk contact !
.
-
@duiner..
Mijn idee!!
Mijn idee!!
-
Ook ik kwam er maar niet tussen wat boeken betreft en omdat ik ondertussen een been brak zag ik het er niet meer van komen om voor de afloopdatum gebruik te kunnen maken van de bon.
Daarom heb ik telefonisch contact met Hotelkamerveiling.nl gezocht waar mij werd verteld dat ik de bon kon verlengen met 3 maanden, dit moest gebeuren rond de afloopdatum, ook heb ik de vraag gesteld of ik de bon aan iemand anders mocht overdoen, ook dit zou geen problemen zijn.....
De desbetreffende bon heb ik verkocht met de mededeling dat hij na einddatum met 3 maanden verlengd kan worden... U raadt het al; de koper wilde de bon verlengen en kreeg te horen dat dit niet mogelijk is.
Zelf heb ik a.d.h. hiervan ook weer contact gezocht waar ook mij verteld werd dat een bon nooit verlengd kan worden en hij nooit mag overgedragen aan een ander....
Omdat ik graag een klacht wilde indienen werd mij, met een voor mij gevoel, spot in de stem het adres gegeven en gezegd dat het toch geen zin heeft.....
Daarom heb ik telefonisch contact met Hotelkamerveiling.nl gezocht waar mij werd verteld dat ik de bon kon verlengen met 3 maanden, dit moest gebeuren rond de afloopdatum, ook heb ik de vraag gesteld of ik de bon aan iemand anders mocht overdoen, ook dit zou geen problemen zijn.....
De desbetreffende bon heb ik verkocht met de mededeling dat hij na einddatum met 3 maanden verlengd kan worden... U raadt het al; de koper wilde de bon verlengen en kreeg te horen dat dit niet mogelijk is.
Zelf heb ik a.d.h. hiervan ook weer contact gezocht waar ook mij verteld werd dat een bon nooit verlengd kan worden en hij nooit mag overgedragen aan een ander....
Omdat ik graag een klacht wilde indienen werd mij, met een voor mij gevoel, spot in de stem het adres gegeven en gezegd dat het toch geen zin heeft.....
Wie heeft er ervaring met de hotelkamerveiling voucher voor 2 nachten Barcelona.
In oktober kon je boeken tm februari. Het is inmiddels januari en nog steeds kan je maar boeken tm februari.
Ik wil graag in mei of juni maar daar staat nog steeds geen beschikbaarheid op.Hotelkamerveiling vertelde mij vorige week dat ik de kalender maar goed in de gaten moet houden !!
Heb zojuis hotelkamerveiling gemaild hoe dat zit, dat zij geen garantie van boeken geven. Ik ga het denk ik ook maar proberen via het hotel in Barcelona.
In oktober kon je boeken tm februari. Het is inmiddels januari en nog steeds kan je maar boeken tm februari.
Ik wil graag in mei of juni maar daar staat nog steeds geen beschikbaarheid op.Hotelkamerveiling vertelde mij vorige week dat ik de kalender maar goed in de gaten moet houden !!
Heb zojuis hotelkamerveiling gemaild hoe dat zit, dat zij geen garantie van boeken geven. Ik ga het denk ik ook maar proberen via het hotel in Barcelona.
Wij maken sinds dit jaar regelmatig gebruik van deze hotelkamerveiling vouchers en het bevalt ons uitstekend. Al veelvuldig verbleven wij in mooie hotels in binnen- en buitenland. Natuurlijk moet je je houden aan de vervaldatum en moet je soms flexibel zijn, maar voor ons werkt het uitstekend.
Kontakt opnemen met het hotel zelf heeft meestal geen effect, omdat men maar enkele kamers via dit systeem beschikbaar heeft.
Klantenservice is voor ons altijd behulpzaam geweest als wij bv. online niet konden reserveren. Er werd altijd naar een oplossing gezocht. Nogmaals, wij zijn erg tevreden. Trouwens de vouchers zijn overdraagbaar aan vrienden of familie.
Indien er al een reservering op naam is gemaakt, dan kan je het beste kontakt opnemen met het hotel en de naam wijzigen. En ja, soms kan je het weleens minder treffen, maar dan moet je voor die prijs niet zeuren, maar probeer er van te genieten!
Kontakt opnemen met het hotel zelf heeft meestal geen effect, omdat men maar enkele kamers via dit systeem beschikbaar heeft.
Klantenservice is voor ons altijd behulpzaam geweest als wij bv. online niet konden reserveren. Er werd altijd naar een oplossing gezocht. Nogmaals, wij zijn erg tevreden. Trouwens de vouchers zijn overdraagbaar aan vrienden of familie.
Indien er al een reservering op naam is gemaakt, dan kan je het beste kontakt opnemen met het hotel en de naam wijzigen. En ja, soms kan je het weleens minder treffen, maar dan moet je voor die prijs niet zeuren, maar probeer er van te genieten!
-
De aangesloten hotels doen vooral mee om buiten de weekenden om ook hun kamers vol te hebben. Mij is te kennen gegeven dat mensen die via deze website een veiling 'winnen' voor een hotelkamer deze alleen ten gelde kunnen maken buiten de weekenden om en als het hotel buiten de eigen gasten om nog plaats heeft. Voor zover mijn kennis reikt word dit niet vermeld door hotelkamerveiling.nl.
Meestal gaan wij ook buiten de weekeinden om naar het hotel.
Echter zelfs in de weekeinden is het nog nooit geen probleem geweest om een kamer te reserveren.
Echter zelfs in de weekeinden is het nog nooit geen probleem geweest om een kamer te reserveren.
Vorige week een hotelkamerveiling gewonnen voor het Mondo Eden hotel Antwerpen. Het idee is om op 1 juni naar het hotel te gaan voor een weekend weg. Hotel gebeld en beschikbaarheid gecheckt, hotelsite gecheckt op beschikbaarheid. Nu wil ik boeken via de link (waartoe je wordt verplicht te boeken door hotelkamerveiling) maar is er van de 10 dagen die er te boeken moeten zijn slechts 2 dagen te boeken en natuurlijk geen weekend. Klantenservice geeft aan dat het op beschikbaarheid te boeken is en dat er een kans is dat het hotel wel beschikbaarheid heeft maar niet voor hotelkamerveilingboekers. dit is niet zo uitgelegd bij de aanschaf van de bon en de uitleg dat het kan zijn dat er wel beschikbaarheid is, maar alleen niet op een datum naar MIJN keuze. Hier brak mijn klomp. Het hele idee om een hotel te boeken is om dit op een datum te doen naar MIJN keuze! Ik kan annuleren maar tegen kosten van 25 euro....dit is makkelijk verdiend zeg. Ik zit dus vast tussen hotel en de hotelkamerveiling en als ik het er niet mee eens ben mag ik 25 euro betalen. Hoe kan dit in Nederland?
Waarom niet gewoon via het hotel geboekt? Loop de sites even af en kijk naar last minutes. Of ga naar Booking.com, krijg je een mooi overzicht en kan je ook lage prijzen vinden.
Ik heb vorig jaar voor 2 personen voor 2 nachten, inclusief ontbijt, € 49 betaald bij Van der Valk Hengelo... (last minute). Daar kan geen veilingsite tegenop.
Ik heb vorig jaar voor 2 personen voor 2 nachten, inclusief ontbijt, € 49 betaald bij Van der Valk Hengelo... (last minute). Daar kan geen veilingsite tegenop.
@Blont, en daarom kun je voordat je een bod uitbrengt al kijken welke dagen het hotel beschikbaar is voor de bonnen van hotelkamerveilingen.nl. Natuurlijk heeft het hotel niet alle kamers beschikbaar voor de bonnen. Meestal zijn dit 2 a 3 kamers (afhankelijk van de grote van het hotel) per dag en in het weekend minder.
Dus voordat je de volgende keer gaat bieden, met in je hoofd een specifieke datum, check eerst of er nog plaats is op die dag(en) via het knopje beschikbaarheid. Heb zelf voor dit jaar al 2 reizen gepland in div. hotels die op elkaar aansluiten door eerst te checken of de data's vrij waren waarop wij graag wilden. Nooit geen problemen gehad
Dus voordat je de volgende keer gaat bieden, met in je hoofd een specifieke datum, check eerst of er nog plaats is op die dag(en) via het knopje beschikbaarheid. Heb zelf voor dit jaar al 2 reizen gepland in div. hotels die op elkaar aansluiten door eerst te checken of de data's vrij waren waarop wij graag wilden. Nooit geen problemen gehad
Bij de aanbieding staat dat je tot maximaal 10 dagen verder kunt boeken. Omdat ik 1 juni wilde gaan kon ik dit vorige week niet zien. Het hotel is wel behulpzaaam dus ik ga kijken of zij iets voor me kunnen betekenen. De klantenservice van Hotelkamerveilingen kun je overslaan; ze kunnen niks doen tenzij je a 25 euro wil annuleren. Onzin eerste klas.