Pagina 1 van 1

3.5 week wachttijd voor Ziggo monteur

Geplaatst: 09 sep 2011 18:24
door Hufje
Beste medeforumlezers,

Graag wil ik met jullie mijn frustratie en machteloosheid delen over mijn ervaring met Ziggo.

Afgelopen maandag 5 september heb ik de sleutel ontvangen van mijn nieuwe huis en omdat internet voor ons zeer belangrijk is, heb ik ruim twee maanden van te voren al internet aangevraagd bij Ziggo. De monteur is keurig volgens afspraak geweest op 6 september en internet leek op dat moment ook te werken. Later bleek echter dat de verbinding steeds wegvalt na ongeveer 30 seconden na het resetten van de router.

Hierover heb ik vandaag (9 september) met de klantenservice en serviceplus gesproken (wel lange wachttijd, maar verder keurig te woord gestaan) en zij kwamen tot de conclusie dat een monteur langs moest komen om de bedrading te herstellen.

Tot mijn grote frustratie kan de monteur pas op 3 oktober (na 3.5 week!) langskomen om te kijken of de bedrading kan worden hersteld. Een spoedafspraak bleek niet mogelijk en ook tegen betaling was het niet mogelijk om te zorgen dat de monteur eerder langs zou komen.

Mijn vrouw werkt twee keer per week thuis, maar zonder internet is dit eenvoudigweg niet mogelijk.

Uiteraard heb ik een klacht ingediend bij Ziggo en daarnaast ben ik informatie aan het inwinnen bij het juridisch loket om te kijken of we de schade (extra reiskosten en reistijd) ten gevolge van de wachttijd voor deze monteur kunnen verhalen op Ziggo.

Mijn grootste probleem is het gevoel van machteloosheid. Internet aanvragen bij een andere provider kost minimaal 4 weken, waardoor dit ook geen oplossing biedt. Ik vraag me ten zeerste af of Ziggo beseft hoe afhankelijk mensen inmiddels zijn van internet en dat een wachttijd van drie en een halve week gewoon niet meer van deze tijd is.

Ik heb geen idee wie dit gaat lezen en hoe u hierop kan antwoorden, maar het schrijven van deze post lucht in ieder geval een beetje op.

Met vriendelijke groet,

Bart H.

Re: 3.5 week wachttijd voor Ziggo monteur

Geplaatst: 13 sep 2011 15:49
door Ziggo Webteam Erwin
Graag PB naar mij met hierin postcode , huisnummer en klantnummer dan ga ik voor u kijken wat ik kan doen.

Re: 3.5 week wachttijd voor Ziggo monteur

Geplaatst: 13 sep 2011 21:08
door Henri42
Ziggo Webteam Erwin schreef:Graag PB naar mij met hierin postcode , huisnummer en klantnummer dan ga ik voor u kijken wat ik kan doen.

ziggo??? graag een mailadres erbij

Re: 3.5 week wachttijd voor Ziggo monteur

Geplaatst: 13 sep 2011 21:38
door Emmy75
Ziggo Webteam Erwin schreef:Graag PB naar mij met hierin postcode , huisnummer en klantnummer dan ga ik voor u kijken wat ik kan doen.
Jeetje, kan het nog korter ? Snauw: naam, rang, nummer en pff ik ga eens kijken wat ik kan doen hoor ('t is dat 't moet).

Wat dacht u van het volgende..

Beste Hufje,

Ik wil graag voor u bemiddelen, wilt u zo vriendelijk zijn uw postcode, huisnummer en klantnummer aan mij te sturen. U kunt mij een bericht sturen door op de PB knop onderin mijn bericht te klikken.

Met vriendelijke groet,
Ziggo blablabla

Re: 3.5 week wachttijd voor Ziggo monteur

Geplaatst: 13 sep 2011 21:39
door Chocomelk
Ziggo Webteam Erwin schreef:Graag PB naar mij met hierin postcode , huisnummer en klantnummer dan ga ik voor u kijken wat ik kan doen.

Je bent erg vriendelijk Erwin...

Re: 3.5 week wachttijd voor Ziggo monteur

Geplaatst: 14 sep 2011 00:34
door schele willem
Ik vind dit kort en zakelijk waarom al die lange beleefde verhalen, als het probleem zo opgelost kan worden.

Re: 3.5 week wachttijd voor Ziggo monteur

Geplaatst: 14 sep 2011 00:46
door Emmy75
schele willem schreef:Ik vind dit kort en zakelijk waarom al die lange beleefde verhalen, als het probleem zo opgelost kan worden.
Hoeft niet zo heel lang te zijn, maar gewoon wat normale communicatieve en sociale vaardigheden is toch niet teveel gevraagd. Zo communiceer je nog niet met je hond. En als deze "erwin" hier wat op het forum plempt namens Ziggo, is ie wel een uithangbord voor het bedrijf waar deze werkzaam is.

Bij menig bedrijf is de loopbaan geen lang leven beschoren als er zo gecommuniceerd wordt met de managers.

Re: 3.5 week wachttijd voor Ziggo monteur

Geplaatst: 17 sep 2011 22:13
door Ziggo-webteam_Alex
Geachte,

Onze welgemeende excuses voor de eerdere post. Ik heb Erwin op zijn antwoord gewezen en we zullen in de toekomt hier beter op gaan letten.

@Hufje
Ik weet niet of we op dit moment nog wat voor je kunnen doen of dat het inmiddels al geregeld is, maar mocht je toch nog wat hulp kunnen gebruiken zou je mij (Alex) of Erwin wel een privé bericht willen sturen!? Dan gaan we kijken wat we voor je kunnen betekenen. (Vermeld in dit bericht in elk geval de naam op wie het contract staat en het klantnummer).
ziggo??? graag een mailadres erbij
Helaas is dit niet mogelijk, ook omdat er op dit forum de mogelijkheid is om een privé bericht te sturen. Als je dit doet krijgen wij gelijk een mail dat er een reactie geplaatst is.

Nogmaals onze excuses en wens iedereen nog een prettig weekend verder.

Met vriendelijke groet,


Ziggo Alex Webteam

Re: 3.5 week wachttijd voor Ziggo monteur

Geplaatst: 17 sep 2011 22:43
door Emmy75
Ah kijk aan, dit vind ik persoonlijk toch een heel stuk netter.

Ik denk dat Henri zich afvroeg of de post van Erwin een echte reactie van een Ziggo medewerker betrof. Want tja iedere "gek" kan een account aanmaken met Ziggo webteam XX.

@Alex,
U ook een prettig weekend gewenst.

@hufje,
We vernemen graag hoe het afgelopen is.

Re: 3.5 week wachttijd voor Ziggo monteur

Geplaatst: 18 sep 2011 17:57
door Bob Schurkjens
Geweldig, die VIP-service van Ziggo als je de weg naar dit consumentenforum weet te vinden.

Re: 3.5 week wachttijd voor Ziggo monteur

Geplaatst: 24 sep 2011 14:03
door Wolter32
Schadevergoeding zal je NOOIT krijgen want je hebt een consumentenabo , had je een zakelijk Abo dan wel.