3.5 week wachttijd voor Ziggo monteur
Geplaatst: 09 sep 2011 18:24
Beste medeforumlezers,
Graag wil ik met jullie mijn frustratie en machteloosheid delen over mijn ervaring met Ziggo.
Afgelopen maandag 5 september heb ik de sleutel ontvangen van mijn nieuwe huis en omdat internet voor ons zeer belangrijk is, heb ik ruim twee maanden van te voren al internet aangevraagd bij Ziggo. De monteur is keurig volgens afspraak geweest op 6 september en internet leek op dat moment ook te werken. Later bleek echter dat de verbinding steeds wegvalt na ongeveer 30 seconden na het resetten van de router.
Hierover heb ik vandaag (9 september) met de klantenservice en serviceplus gesproken (wel lange wachttijd, maar verder keurig te woord gestaan) en zij kwamen tot de conclusie dat een monteur langs moest komen om de bedrading te herstellen.
Tot mijn grote frustratie kan de monteur pas op 3 oktober (na 3.5 week!) langskomen om te kijken of de bedrading kan worden hersteld. Een spoedafspraak bleek niet mogelijk en ook tegen betaling was het niet mogelijk om te zorgen dat de monteur eerder langs zou komen.
Mijn vrouw werkt twee keer per week thuis, maar zonder internet is dit eenvoudigweg niet mogelijk.
Uiteraard heb ik een klacht ingediend bij Ziggo en daarnaast ben ik informatie aan het inwinnen bij het juridisch loket om te kijken of we de schade (extra reiskosten en reistijd) ten gevolge van de wachttijd voor deze monteur kunnen verhalen op Ziggo.
Mijn grootste probleem is het gevoel van machteloosheid. Internet aanvragen bij een andere provider kost minimaal 4 weken, waardoor dit ook geen oplossing biedt. Ik vraag me ten zeerste af of Ziggo beseft hoe afhankelijk mensen inmiddels zijn van internet en dat een wachttijd van drie en een halve week gewoon niet meer van deze tijd is.
Ik heb geen idee wie dit gaat lezen en hoe u hierop kan antwoorden, maar het schrijven van deze post lucht in ieder geval een beetje op.
Met vriendelijke groet,
Bart H.
Graag wil ik met jullie mijn frustratie en machteloosheid delen over mijn ervaring met Ziggo.
Afgelopen maandag 5 september heb ik de sleutel ontvangen van mijn nieuwe huis en omdat internet voor ons zeer belangrijk is, heb ik ruim twee maanden van te voren al internet aangevraagd bij Ziggo. De monteur is keurig volgens afspraak geweest op 6 september en internet leek op dat moment ook te werken. Later bleek echter dat de verbinding steeds wegvalt na ongeveer 30 seconden na het resetten van de router.
Hierover heb ik vandaag (9 september) met de klantenservice en serviceplus gesproken (wel lange wachttijd, maar verder keurig te woord gestaan) en zij kwamen tot de conclusie dat een monteur langs moest komen om de bedrading te herstellen.
Tot mijn grote frustratie kan de monteur pas op 3 oktober (na 3.5 week!) langskomen om te kijken of de bedrading kan worden hersteld. Een spoedafspraak bleek niet mogelijk en ook tegen betaling was het niet mogelijk om te zorgen dat de monteur eerder langs zou komen.
Mijn vrouw werkt twee keer per week thuis, maar zonder internet is dit eenvoudigweg niet mogelijk.
Uiteraard heb ik een klacht ingediend bij Ziggo en daarnaast ben ik informatie aan het inwinnen bij het juridisch loket om te kijken of we de schade (extra reiskosten en reistijd) ten gevolge van de wachttijd voor deze monteur kunnen verhalen op Ziggo.
Mijn grootste probleem is het gevoel van machteloosheid. Internet aanvragen bij een andere provider kost minimaal 4 weken, waardoor dit ook geen oplossing biedt. Ik vraag me ten zeerste af of Ziggo beseft hoe afhankelijk mensen inmiddels zijn van internet en dat een wachttijd van drie en een halve week gewoon niet meer van deze tijd is.
Ik heb geen idee wie dit gaat lezen en hoe u hierop kan antwoorden, maar het schrijven van deze post lucht in ieder geval een beetje op.
Met vriendelijke groet,
Bart H.